Matti-Pekka Posted February 2, 2021 Share Posted February 2, 2021 (edited) Roskalavalle menossa vanha ammattitason suutintesteri (600 bar) ..no tunti ultraäänipesurissa ja vähän voitelua ja herkistelyy ...siitähän tuli ihan Bonk taidetta ja sehän vielä toimiikin. Edited February 2, 2021 by Matti-Pekka 4 Quote Link to comment
Matti-Pekka Posted November 27, 2021 Share Posted November 27, 2021 Välillä sekakäyttöö..50 lukunen itävaunu naitetaan 70 lukuisen Germaanin kylkeen..ihan hauska projekti. 3 Quote Link to comment
Hebster52 Posted July 25 Author Share Posted July 25 Näköjään Matti-Pekka vahingossa laittanut omia päivityksiä tänne. :) Harmiksi moni kuva vanhoissa projekteissa oli hukattu kun ei kiinnostanut alkaa maksamaan Photobucketin kuvagallerian ylläpidosta. No, joitan olen päivittänyt ettei ole ihan tyhjää joka sivulla. Tässä jotain pientä päivitystä tuosta viimeisimmästä projektista nyt. Kaarilevikkeet olivat hieman uudemmasta SC mallista joten jousisauva aukko oli väärä. Tietenkin piti vääntää suorasta pellistä korjauspalat. Autohan on nelosboxeri 912 alunperin joten siinä ei ole ollut erillistä öljysäiliötäkään. Joten sille piti tehdä tilaa 911 tyyliin. Samalla kun kieroa takapalkkia tuli vaihdettua niin ruostekorjasin myös noi pitkittäispalkit molemmin puolin kun kumminkin piti laikata auki jotta sain pois noi nelosboxerin kiinnityskorvat kutosboxerin kiinnikkeiden tilalle. 2 Quote Link to comment
Hebster52 Posted July 25 Author Share Posted July 25 Takapalkkihan oli tietty myös uudempaan elikkä "hieman väärän mallinen"... :) Joten jo varhaisessa vaiheessa kävi mielessä että pitääkö tuokin epämuodostuma korjata.... :D Taka istuimenpohjat olivat huonot. Kuskin puolella korjattu lasikuidulla ja alkuperäinen pelti pitsiä. Apparin puoli oli joskus korjattu rumasti suoralla pellillä. Kuidutetun puolen muotoja käyttämällä sain mallin josta pystyin muovaamaan korjauspeltejä.. Karkeesti sovitettuina. Takapuskurin käpyjähän en viitsi ostaa vaan rakensin omanmalliset kevyet alumiinista. Tässä sit lopulta kun korjasin tuon takapalkin oikean malliseksi.. Täysikuitunen takapuskurin oli niin kiero että päätin leikata sen palasiksi ja korvata kuituinen keskiosakin alkuperäisellä peltisellä keskihelmalla. Takapuskurin kulmat käytän kuituisina mutta nekin vaati runsaasti leikkaamista ja uudelleen muotoilua... Lopulta sit takakulmat tuli valmiit. Helmat kaipaisi hieman lisää muotoa kohti takarenkaita... Tässä lopulta puskurinkäpykin paikallaan. 3 Quote Link to comment
Hebster52 Posted July 25 Author Share Posted July 25 Nyt kun takapää on kasassa olen siirtynyt takapenkinpohjien asennukseen. 5 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.