jarmo juurikka Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Kävipä niin että moottori on alkanut hävittään öljyä ihan reilusti, ei vuotamalla vaan kuluttamalla. Viime talvena alakerta rempattu, joten vanha mahlen 88satsi on ilmeisesti kulunut liikaa. Eli onko kokemuksia noista AA:n sylinteri sarjoista verrattuna mahleen, hinta ainakin on halvempi. Jamppa Quote Link to comment
JM Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 En ole kyllä tommosta huomannut. Quote Link to comment
janskuk Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Jossain vaiheessa ollut soikeita AA:n putkia liikkeellä eli ainakin se kantsii tarkistaa. Quote Link to comment
x-pj Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Nykysin taitavat Mahlen ja AA:n putket tulla samalta tehtaalta. Quote Link to comment
ARTO Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Paljonkos nyt on paljon? Jos pysyy lukemissa maksimissaan litra per 1000km se osu uudempienkin VAG tuotteiden toleranssien sisään:) Männänrenkaat paskana/kuluneet, kansista vuotaa, halki, ohjurit jne... Mikäs öljy koneessa, niidenkin välillä eroja. Quote Link to comment
metake Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 (edited) AA:t on ihan ok kun pyöräyttää ne hoonin kautta. Pyöräyttäisin kyllä mahletkin.. Edited September 20, 2015 by metake Quote Link to comment
Kotten Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 AA:t on ihan ok kun pyöräyttää ne hoonin kautta. Pyöräyttäisin kyllä mahletkin.. Ja stressilevyjen kera... Quote Link to comment
arvuuttaja Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Eli onko valmistaja koneistanut pytyt momenttiin vedettynä vaiko vapaana.. Lepotilassa mitta erilainen, kuin annettuun momenttiin kiristettynä (stressattuna). Isommissa mitta erot senkun kasvaa.. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted September 21, 2015 Author Share Posted September 21, 2015 (edited) Gulffin 20-50 zinkki + oon ajanut kansiin tehty huolto noin 5000km sitten, jossa vaihdettu kuluneet ohjurit ja seetit Nyt näyttäs menevän mittatikun öljyalueen puolivälin verran /100km Edited September 21, 2015 by jarmo juurikka Quote Link to comment
Kujis Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 AA sarjan hoonausjälki näytti hyvältä, mutta yksi mäntä on 0,10 ( helmasta) suurempi. Muut 3 satkun sisällä. Että sellaista laatua... Quote Link to comment
tykki12 Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 no mulla kesti aa setti noin 2000km kun oksenti öljyt , 0,30 hävis männänrenkaista halkasiasta ( kaikista) ja paras, ei takuuta koska ei tiedä kuulemma mitä sarjaa on , eli täytttä sitä itteensä ..... ja toista ei tule ....ikinä Quote Link to comment
rausku Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Onko tähä muita mielipiteitä? Oisin tekemässä konetta 85,5 sylintereilä ja olen kahden vaiheilla ostanko airclassic sylinteri sarja/kansi setin vai mahleen? Quote Link to comment
Racing Posted November 3, 2017 Share Posted November 3, 2017 Mahlen on varma valinta. Eipä nuo 85.5 tai 87 kalliit ole normimännillä. Kummatkin ihan ok kokoja. Quote Link to comment
rausku Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Onkos näissä sylinteri/kansi sarjoissa(air classic ja mahle) molemmissa saman valmistajan kannet? Quote Link to comment
tolvana Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 (edited) Pari konetta rakentanut AC kaupan pyttykansisetillä , molemmista käytin venttiilit pois turhaan samaten männänrenkaat oli ok mitoiltaan ja hyvin ovat puksuttaneet. Mä en viitsi pelleillä ulkomaisten nettikauppojen kanssa ihan vaan sen takia et jos tuotteessa on ongelmia niin AC kaupan kuin muidenkin kotimaisten kanssa reklamaatiohommelit on ainakin viimiset kymmenkunta vuotta mulla toimineet ongelmitta. Ainakin pokemonshittiä kun tilailee niin ongelmia on jatkuvasti. Edited November 5, 2017 by tolvana Quote Link to comment
rausku Posted November 5, 2017 Share Posted November 5, 2017 Pari konetta rakentanut AC kaupan pyttykansisetillä , molemmista käytin venttiilit pois turhaan samaten männänrenkaat oli ok mitoiltaan ja hyvin ovat puksuttaneet. Mä en viitsi pelleillä ulkomaisten nettikauppojen kanssa ihan vaan sen takia et jos tuotteessa on ongelmia niin AC kaupan kuin muidenkin kotimaisten kanssa reklamaatiohommelit on ainakin viimiset kymmenkunta vuotta mulla toimineet ongelmitta. Ainakin pokemonshittiä kun tilailee niin ongelmia on jatkuvasti. Joo ac:lta meinasin itsekkin tilata sieltä kun saa myös mahleen settiä eikä hintakaan ole kun 80euroa enemmän aa:han verrattuna Quote Link to comment
Recommended Posts