Marko Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 cooleri ja ahtoputkia. . . siinähän se tuli, alkaa ähtärikin kiinnostaa:-) Quote Link to comment
Guest tomp_pa82 Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 hyvä jos alkaa =) menee vaan ens kesään pitkälle... Quote Link to comment
joksa Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 jos tompalla ois vaan orggis takavalot ni toihan ois cool, lookkeri, hitusen germaanihtava. Just mietin samaa, kun näin kuvan, että tälläset olis kertaluokkia tyylikkäämmät Quote Link to comment
Guest arto linden Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Kehtaankos tällä sit enää ajella? Onneks tulee talvi et voi tänkin palauttaa orginaaliks !! Quote Link to comment
-Puide- Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Ähtärit kunniaan ! =D kuplalla kehtaa ajaa aina! -MP- Quote Link to comment
Guest Jampe Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 No ähtäri mullakin on näköjään. Empä ole asiaa ajatellut paremmin ja tehnyt vaan. (ähtäröity) =) Quote Link to comment
Kape77 Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 http://www.nettiauto.com/981209 Fuck me, billettisiipi kuplassa =D Quote Link to comment
hanski. Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 jopa musta toi on ruma... Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Mie oon kyllä aina halunnu repiä irti tuollaisen spoilerin, niistä kuulemma 90% on kiinnitetty vaan sikalla pakkelin päälle. Quote Link to comment
Roope Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 mun tietääkseen tuo on pika kiinnityksellä, Kun oon katelu sitä kun seisonu tossa kylällä välillä kiinni ja välillä ei .. mutta ruma se on sen kanssa :( Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 ehkä se on vaan aika ajoin tippunu kyydistä? Quote Link to comment
mikan Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Joskus sitä oikein jää miettimään niitä kymmeniä splittejä jotka on pilkottu jotta niistä on saatu takaikkuna. Vaikka kyllä mun on myönnettävä, että silloin 80-luvulla itselläkin kävi mielessä että pitäisköhän laittaa omaan kuplaan splitin takalasi ja luukku. Se oli silloin ykkösmuotia! t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Tai joku harrastaja aina nyppää hittoon nähdessään... :) Quote Link to comment
Volkkariukko Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Äkkiä ruuvaamaan tommonen irti,sopisi paremmin vaimolle kukkalaudaksi.Tuo sopii teinipoikien Opeleihin tai vastaaviin!!!!!!! Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 No kyl se tos kuvas näyttää tosi typärältä kun alhaalta päin kuvattu. Luonnossa näyttää toisellaiselta. Tarkoitus olikin rakentaa hiukan poikkeava laitos ja siinä on onnistuttu. Alkuperäinen on alkuperäinen ja rakenneltu on jotain ihan muuta. Muille riittää mangelssit ja saabin penkit niin kyllä sitä sitten ylpeillään että mul on hieno callook, tai keula tontissa on sitten niin hoodride... Quote Link to comment
Roope Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 ohan se ihan nätti ilman mut ei sen kanssa :/ (mun mielipide ) Quote Link to comment
Guest Raggare Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 uuden ja vanhan yhistäminen on herkkää hommaa, ei sitä nyt voi vaan tällätä siipee tuollain :D (pitäskö tänne lisätä kanssa rants & raves osio kuten TS) :) Quote Link to comment
Guest veewee Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Tarkoitus olikin rakentaa hiukan poikkeava laitos ja siinä on onnistuttu. Tästä ollaan varmaan montaa mieltä Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 No ei tässä ny mitään hyväksyntää haettukaan. Tähän pätee vanha sananlasku että toiset tykkää tyttärestä ja toiset äideistä !!! Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 No onhan se poikkeava, edustaa varsin hienosti tunnettua tyylisuuntausta. Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 http://www.nettiauto.com/940621 Tää sattu miun silmään aika pahasti! Quote Link to comment
UltraVW Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 HUH!Ja hintakin vielä HUH HUH! Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 nam! http://www.nettiauto.com/916929 Quote Link to comment
Guest Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 nam! http://www.nettiauto.com/916929 Liekköhän tuossa tosiaan 2.4litran pata kiinni??? Kiinnostas tietää että minkälainen tekniikka kyseessä. Tuostahan vois ostaa auton ja irrottaa koneen ja heivata loppu paska romikselle! Riippuu tietysti et minkälainen kone autossa on! Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Tarkoitus olikin rakentaa hiukan poikkeava laitos ja siinä on onnistuttu.. Poikkeava on joo. Tai no eihän tossa nyt muuta poikkeavaa muista ähtäreistä oo kun toi järkyttävä siipi. Onks se edes symmetrisellä profiililla? Quote Link to comment
metake Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 nam! http://www.nettiauto.com/916929 Liekköhän tuossa tosiaan 2.4litran pata kiinni??? Kiinnostas tietää että minkälainen tekniikka kyseessä. Tuostahan vois ostaa auton ja irrottaa koneen ja heivata loppu paska romikselle! Riippuu tietysti et minkälainen kone autossa on! Todennäköisesti papereissa 2.4, ollut persiissä joskus 80-luvulla, sitten auto kiertänyt 30:n omistajan kautta ja nyt koneena loppunajettu 1.3 Niinhän näissä yleensä... Quote Link to comment
mikan Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Jos liike myy sitä 2,4 litrasena ja sitten se ei olekaan sitä, niin se on huonompi juttu ja oikeuttaa hinnassa hyvitykseen. Hinta ei ole ollenkaan paha jos sieltä tuollainen moottori löytyy. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 No ei tässä ny mitään hyväksyntää haettukaan. Tähän pätee vanha sananlasku että toiset tykkää tyttärestä ja toiset äideistä !!! Sen verran antituningmiehiä nää kuplaimmeiset on että ihan myyntiä ajatellen suosittelisin billetin irroittamista vaikka se omaa silmää miellyttäisikin. Kuplasta kun saisi enemmän ilman tota spoikkaa ja spoikan voisi vielä myydä erikseen :) Quote Link to comment
Guest Angelbunny Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Hmm.. Ja sitten mulle vittuillaan ähtäröimisestä..noh..mitäköhän tuohon sanois.. Mutta olen kyllä monien kanssa samaa mieltä, että billetti lauta ei tod sovi kuplaan, kun ei se sovi moneen muuhunkaan tai oikeastaan mihinkään autoon. Se koko lauta on ittessään tosi ruma. Mut tää olikin vaan naisen mielipide ja naisten mielipiteitähän ei kuunnella.. :D Quote Link to comment
Teevee Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Juu aikamoinen takasiipi *yök* : http://www.nettiauto.com/981209 Muuten ihan OK kupla, mut toi billetti on kyl vähän liikaa... Quote Link to comment
Guest Raggare Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 no eikö tuo oo tää sama avaruussukkula ;D mut eiks noi tarrat ja siivet ym pelleily pitäs luokitella stylingii eikä tuningii, jota minä pidän ainaki ihan suht asiallisena nykyajan roddaamisena. etenki kaikki retroilu ja muu oldskuulihan on ihan buenoo ja hyviä ideoita näkyy välillä, vaikka pikku cal-look kaavamaisuutta välillä onki.. jatkakaa Quote Link to comment
Västi Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Aleksi V kirjoitti:Lainaus: nam! http://www.nettiauto.com/916929 Liekköhän tuossa tosiaan 2.4litran pata kiinni??? Kiinnostas tietää että minkälainen tekniikka kyseessä. Tuostahan vois ostaa auton ja irrottaa koneen ja heivata loppu paska romikselle! Riippuu tietysti et minkälainen kone autossa on! Todennäköisesti papereissa 2.4, ollut persiissä joskus 80-luvulla, sitten auto kiertänyt 30:n omistajan kautta ja nyt koneena loppunajettu 1.3 Niinhän näissä yleensä... Kyseisessä laitoksessa on vieläkin kiinni se 2.4 pata. Työkaverini rakentama kone. Käyn töissä tossa ihan lähellä ja siellä hangessa se vieläkin seisoo. On ollut työkavereiden kanssa puhetta, että koneen takiahan tuo kannattaisi ostaa. Quote Link to comment
mikan Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 JYV-62 VW 1300 -72 moott. 1.83 kats. 3.5.05 ...kertoo AKEn tietokanta. Jos siinä on 2.4, niin onko se 86x94 vai mikä? t. Mika Quote Link to comment
Guest Raggare Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 kuulemma varustettu ainaki 50mm venoilla ja wasastjärna nokalla kertoi luotettava persdynottaja Quote Link to comment
-MITO- Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 Ei hitto :D ylikoko 88 sylinterisarja myös? Quote Link to comment
Guest Eino N Posted October 31, 2006 Share Posted October 31, 2006 eikös täällä joku uhonnu tunnistavansa esim. laatikon perävälityksen käsikopelolla avaamatta laatikon poskea & katsomatta koodia. Sama jamppa vois lähteä tuonne konsultoimaan ja imaista kerran monza-putkista niin saadaan koneen tarkka koko selville. Quote Link to comment
Racing Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 www.nettiauto.com/1029623 Laturin asennus hieman "erilainen". Quote Link to comment
-MITO- Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Mahtaa syödä tehoa tuplalaturit.. Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 www.nettiauto.com/1029623 Laturin asennus hieman "erilainen". Huurteenpoistoputkessa on yritystä.. :-) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.