Etelän Hetelmä Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 (edited) http://www.sccevent.com Kuten tämä viime vuosina on mennyt, niin on päällekkäin Kesäkauden Päättäjäisten kanssa. Omat suunnitelmat vievät Gardermoeniin. Tirehtööri; kumpaan aioit Sirkus Vinlandian johdattaa? Edited November 6, 2018 by Etelän Hetelmä Kirjoitusvirhe Quote Link to comment
Urbantoy Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Sircus Vinlandian esiintymiskalenteri ens kesälle on vielä pikkusen levällään.. Mutta sanotaan vaikka että jommassa kummassa Sircus Vinlandia esiintyy niin ei mene pahasti pieleen se ennustus.. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted November 6, 2018 Author Share Posted November 6, 2018 Tirehtöörin pitää saada esiintymiskalenteria, joka vaikuttaa monen clownin elämään, vähitellen kuntoon... Quote Link to comment
Ketsa Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 Noita kesäkauden päättäjäisiä on onneksi niin monet, että ei tarvitse valita päällekkäisiä. Eli tavalla tai toisella SCC:hen ja kesäkauden päättäjäisten aika on sitten myöhemmin syksyllä Espoon automuseolla. 2 Quote Link to comment
Urbantoy Posted November 6, 2018 Share Posted November 6, 2018 (edited) Oisko Ketsa nyt ymmärtänyt tahallaan väärin, ainoat oikeat Kesäkauden Päättäjäiset pidetään Pohjosen jaoksen toimesta missä jaos päättää.. Voinhan mä nytkin mennä terassille saunasta pitää omat kesäkauden päättäjäiset ku lunta jo oottelee.. EDIT: onhan siellä se Kokkolan poppoo Jarskan avulla ollut järkkäämässä.. Ja ens vuonna Kaenuun poppoo mmmömmömatin ohjaamana Edited November 6, 2018 by Urbantoy 1 Quote Link to comment
mikko k Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Ei kesäkausi elokuuhun pääty eli SCC.. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted November 7, 2018 Author Share Posted November 7, 2018 Saas nähdä, milloin nämä järjestetään eri aikaan. Ilmaston lämpenemisen myötä Pohojonen ehkä alkaa järjestämään myöhemmin. Tai sitten Gardermoenin kiihdytysradalle rakennetaan lentoaseman kiitorata - tästä jo suunnitelmat olemassa. Sen takia kehotankin volkkari kiihdyttelystä kiinnostuneita käymään SCC:ssä, kun se vielä mahdollista. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted January 26, 2019 Author Share Posted January 26, 2019 Autolauttaliput varattu: - iltalaiva keskiviikko 14.08. Turku > Tukholma - iltalaiva maanantai 19.08. Tukholma > Turku Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted March 17, 2019 Author Share Posted March 17, 2019 SCC:een tulee yleensä enemmän suomalaisia kuin näiden ketjujen kirjoitteluista voisi päätellä. Olen tekemässä reissun tyyppi 3 Variantilla, ja kartanlukijan paikka on vapaana. Kartanlukija majottuisi omassa teltassa, kun mä nukun Variantissa. Mahdolliset yhteydenotot yksityisviestillä. Quote Link to comment
Urbantoy Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 1 hour ago, Etelän Hetelmä said: SCC:een tulee yleensä enemmän suomalaisia kuin näiden ketjujen kirjoitteluista voisi päätellä. Olen tekemässä reissun tyyppi 3 Variantilla, ja kartanlukijan paikka on vapaana. Kartanlukija majottuisi omassa teltassa, kun mä nukun Variantissa. Mahdolliset yhteydenotot yksityisviestillä. Jaa sulla puuronkeittäjä/sopanvääntäjä/pekoninpaistaja etsinnässä.. ei taida uskaltaa lähtee ku SCC:ssä eksyy helposti jos Turskille antaa teltan kasausapuja ja apu kuitataan JaskaTanielilla.. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted March 17, 2019 Author Share Posted March 17, 2019 Heh-he... niin mä ajattelinkin, että Urbantoylla on rohkeus loppunut tähän ulkomaiseen VW tapahtumaan. Ehkäpä joku ihan uusi volkkari tuttavuus innostuisi tästä. Quote Link to comment
Unkki Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Saatetaan olla Juniorin kanssa lähdössä käväisemään omalla kulkineella, mutta katsotaan tarkemmin lähempänä ko. ajankohtaa.Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla Quote Link to comment
Ketsa Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Harrastekaluston suhteen näyttää siltä, että lentäen tulee tuonne mentyä tänäkin vuonna. Quote Link to comment
Urbantoy Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 10 hours ago, Etelän Hetelmä said: Heh-he... niin mä ajattelinkin, että Urbantoylla on rohkeus loppunut tähän ulkomaiseen VW tapahtumaan. Ehkäpä joku ihan uusi volkkari tuttavuus innostuisi tästä. Jos tuonne lähtee niin parempi laittaa peräsuolen poimuun paikannuslaite ettei se häviä että aamulla muut tietää missä vitussa se sähläri menee.. sankka mettä leirin takana on paha rasti tämmöselle ei suunnistajalle, DWL_Moose painas siinä lepikossa virne kasvoilla hiki hatussa.. 1 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted July 18, 2019 Author Share Posted July 18, 2019 Lauttaliput maksettu. Quote Link to comment
metake Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 2 hours ago, Etelän Hetelmä said: Lauttaliput maksettu. Sama, Tanska-Norja välille 🙂 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted July 18, 2019 Author Share Posted July 18, 2019 Mistä volkkaritapahtumasta te olette tulossa SCC:een? Quote Link to comment
metake Posted July 18, 2019 Share Posted July 18, 2019 29 minutes ago, Etelän Hetelmä said: Mistä volkkaritapahtumasta te olette tulossa SCC:een? Päätettiin käydä pikku mutka Belgiassa 😉 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted July 18, 2019 Author Share Posted July 18, 2019 Oho... Siis Le Bug Show Spa Francorchampsissa - teillä on hyvä VW reissu. 2 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 7, 2019 Author Share Posted August 7, 2019 Onko tänne tulossa muita Suomesta torstaina? Quote Link to comment
hpa Posted August 14, 2019 Share Posted August 14, 2019 Torstaina niska palaa auringossa, varokaa. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 16, 2019 Author Share Posted August 16, 2019 Perille tultiin eilen. Matkalla piti Variantiin vetää akku>puola johto, kun virtalukko ei enää antanut sytytysvirtaa. Sääennuste on ollut surkea, mutta viimeisimmän mukaan sunnuntaina kiihdyteltäisiin. Norjalaisten asenne on positiivinen: jos ei pystytä ajamaan, niin sitten juhlitaan sitäkin enemmän... Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 16, 2019 Author Share Posted August 16, 2019 Suomalaisten leiri. Parhaalla katselupaikalla. 2 Quote Link to comment
mikko k Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Se onki hyvä paikka olla pättärän päällä kun asfaltti lainehti tänään niin pirusti! Toivottavasti ennusteet pitää paikkansa ja huomenna olis poutaa. Quote Link to comment
Ketsa Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Voimia niille, jotka kärsivät parhaillaan SCC:ssä siitä helvetin ”musiikki” mökästä 😖 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 18, 2019 Author Share Posted August 18, 2019 Lauantain satoi koko päivän. Mutta tänään päästään itse aiheeseen. Sehän sopii, kun maanantai on varattu paluumatkaan. 1 Quote Link to comment
mikko k Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 11 hours ago, Ketsa said: Voimia niille, jotka kärsivät parhaillaan SCC:ssä siitä helvetin ”musiikki” mökästä 😖 Hotellis ei ollu mökä ongelmia.. 😊 Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 Kiitokset mainiosta seurasta parhaalla katselupaikalla leiriytyneille suomalaisille. Ajo Gardermoenista Tukholmaan kuuden VW-ilmajäähyn letkassa oli myös makeeta. Quote Link to comment
Roope Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Ajettiinko siellä kiihdytystä vai pilasiko sade kaiken, kuvat olisi kivoja? Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 19, 2019 Author Share Posted August 19, 2019 Koko sunnuntai kiihdyteltiin. Muilla on ehkä kuvia. Quote Link to comment
jori Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 SCC on kyllä erikoinen tapahtuma. Joka ikinen vuosi sinne mennään kiihtymään mutta loppujen lopuksi vaan viihtymään kun tulee sade. Onhan siellä upea kiihdytys rata mutta eihän se meikläisen tapasta perus-perttiä helpota ku ajelee camping autolla. Onko tämä tapahtuma ollut kohta 20v elokuun puolessa välissä eikä mielyttävämmin heinäkuussa? Varmaankin dragsterit ja isommat bileet valtaa heinäkuun? Quote Link to comment
mikko k Posted August 19, 2019 Share Posted August 19, 2019 Mä oon ny käyny sccees 4-5 krt ja välillä on ollu aivan huippu kelit. Joskus myös sade on hankaloittanu kisaamista. Mutta ihan sama tilanne on ollu kotimaisissakin kiihdyttelytapahtumissa kuukauden nimestä riippumatta.. Quote Link to comment
Etelän Hetelmä Posted August 20, 2019 Author Share Posted August 20, 2019 Kiihdytystä tai viihdytystä - molemmat sopii mulle. Suomalainen Teijo - rantakirppu -yhdistelmä keräsi huomiota ja palkintoja. 2 Quote Link to comment
Recommended Posts