Jump to content

VW OPEN #8 19.5.2007


Heebah

Recommended Posts

  • Replies 327
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest migu

Helvettiläene,

 

Etäisyys 424.1 km

Matka-aika 4:54 tuntia

 

Moneltas meininki alkaa? Tietäs laittaa herätyskelloa sitten oikeaan aikaan soimaan..

Link to comment
Guest migu

IHO-2:een asennettu varvikello ei sijaitse konepellissä, huom.

 

Ainakin mun tyyppiykkösessä kone on takana ;-P

 

..minuuttia myöhemmin tuli tämä mun kommentti :)

Link to comment
Guest Hannu Mattila
on ton pellin alla mittarin koneisto!!!!

Onkos se joku mekaaninen vintage-rundari, mä oon vaan nähny niitä mittareita, joissa ne tavarat sopii sinne mittarin kotelon sisään..?

Link to comment
onko tapahtumalla säävaraus....? eli ajetaanko vaikka vettä sataisi aivan kaatamalla, kuten täällä nyt tekee.....

 

Ei viimevuonna ainakaan pikku sadekuurot menoa haitannut. Paikalle vaan vaikka kotikylällä vähän sataisi!

Link to comment
Guest T-Bag

Sen ku tietäs... Muistanko ihan väärin jos sanon ettei tos uudemmas olis takakannaketta, mut jos ei ni miks ihmees toi tappi olis tossa lohkossa....

 

mulla on kyl siel sivulla ne takakannakkeet, eli tuo tulee koneen ali tuo rauta.

Link to comment
Guest da3bal

saako sinne tulla kiihdyttelemään muunmerkkisellä autolla? kaverin tekee mieli kokeilla lastutettua T4 Volvoaan... pitääkö tulla ihan klo 9 paikalle turvatarkistukseen jos meinaa ajaa lähtöjä?

 

ja muuten ajetaanko siellä vain lähtöjä vai kilpaillaan myös sijoituksista?

Link to comment
saako sinne tulla kiihdyttelemään muunmerkkisellä autolla? kaverin tekee mieli kokeilla lastutettua T4 Volvoaan... pitääkö tulla ihan klo 9 paikalle turvatarkistukseen jos meinaa ajaa lähtöjä?

 

ja muuten ajetaanko siellä vain lähtöjä vai kilpaillaan myös sijoituksista?

Olihan siel viimeks jotain volvon,mersun,ameriikan, yms romuja :D
Link to comment

nyt ollaan voitonpuolella....

koko yön kestänyt "pikku" remontti saatiin tehtyä...ja auto valmiina kärryissä kohti openia.....(piti sitten vuokrata vielä toinen kärry, sen verran levee ettei mahtunut..heh...)

 

mutta iso kiitos ja kumarrus AIRCOOLEDIN PORUKALLA AVUSTA juhlapäivänä+ osien kuskaamisesta kovalla kiirellä puolimatkaan....

tämä on asiakaspalvelua parhaimmillaan!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ilman heidän apuaan vw-open ois jäänyt ajamatta....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...