Jump to content

Slugit järjestää: Dyno Day #4 28.8.2009


Recommended Posts

Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida?

 

Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla.

Link to comment
  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mites kuplat on yleensä sidottu kiinni? Aiheuttaako esim. moottorin taka-kannatin komplikaatioita? Mitä pitää huomioida?

 

Jos vaan mahdollista, niin perä ylös ja korkeaprofiiliset renkaat taakse. Tuossa edellisten kuvien autossa pakosarja otti melkein kiinni, vaikka perä onkin jo aika korkealla ja moottori 1" nostettu. Jos vaimennin roikkuu takahelman alla, niin kannattaa korvata se stingerillä tai vastaavalla.

 

... ja joissain joutuu tekemään näin.

 

Nimimerkki: Kollektori betonissa...

post-203-13888360654845_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Vieläkö tämä ilmoittautuneiden lista on ajankohtainen?

 

Alhoracing SLUGI???

BRC:n sinertävä hevonen

Broidi

DOODAH(jos saa luvan)

Hannu Mattila PERUTTU

Heebah

HSuomi

Kaj Nordling

Kotten

maad914

Niklas L

Ozone

pehmuste

urpon kaveri

valtteri

Vilho

vw1302Si

 

Aikaa on vielä tasan kuukausi. Jos tuntuu siltä, ettei pääse paikalle, niin nyt on oikea aika perua ja antaa tilaa muille mahdollisille dynoilijoille.

Link to comment
Guest urpopuisto

Meikäläinen ei ole saanut konetta valmiiksi ikävä kyllä. Eli slukien eka oma peruutus. Toivottavasti muut saavat puristettua koneet kasaan.

 

 

Marko

Link to comment
Guest urpopuisto

No niin, sain mun luovuttamalle paikalle haalittua yhden ilmajäähybokserin eli urpo tulee toisen kaverin muodossa.

 

 

Marko

 

EDIT: Siis jos ei ole jonossa odottamassa muita aiemmin ilmoittautuneita niin kaveri tulee mun paikalle.

Link to comment
Guest Hannu Mattila

Mulla jää dynottamiset väliin, vaikka paikalle tulenkin. Ellei jonkunlaista ihmettä tapahdu.

 

Ei tuo penkkiin tulossa ollut auto ole vielä valmis. (lue: rahat loppu)

Link to comment

Onnistuiskohan tulla tuona aamuna jo ajoissa että ehtis oikee säätöjä vähän katella? Tietysti normi korvausta vastaan. Varmaan parhaiten selvii soittamalla. Mihin kellonaikaan toi "dynopäivä" on tarkotus alottaa? Löytyyköhän IDF suuttimia?

Link to comment
Guest urpopuisto

Hyvä lieriö, sekaan vaan. Katsotaan mitä Tomi, virallinen osallistujalistan pitäjä sanoo. Uskon kyl et mahtuu mukaan.

 

 

-Marko

 

EDIT: Jätät vaan vedet siks aikaa pois koneesta :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Varasin ajan oikeen säätämistä varten kyseiseen paikkaan ens viikolle joten valitettavasti peruutan oman osallistumiseni. Eli nyt ainakin 1 paikka vapautuu. Paikalle tulen varmaan kyllä autolla mutta turhaa sitä enää sitte on rullilla nirhata.

Link to comment

Erittäin luotettavasta lähteestä kuulin, että paikalle on tulossa tunnetun ulkomaalaisen VW- julkaisun toimittaja tekemään juttua tapahtumasta. Toivottavasti saadaan tarpeeksi erilaisia autoja ja moottoreita paikalle, vakioista aftermarket- moottoreihin ja kiihdytysmoottoreista ratakoneisiin. Tällä hetkellä taitaa olla tulossa eri tavoin ahdettuja, ilokaasutettuja, alkoholilla käyviä, jne, eli mielenkiintoista kalustoa. Voisi olla muutama paikka vapaanakin, jos halukkaita löytyy.

 

Vielä on siis reilu viikko aikaa saada laitteet laulamaan ja testikuntoon.

Link to comment
Guest valtteri
mahtuuko yks dailydriver-junakeula mukaan? ehkä sillä irtoo se

"lowest power of the day" - titteli?

 

Koska oot mun vanha tallikaverikuoma, niin täten luovutan oman slottini sulle, ja jätän voimaroogerisplitin talliin, eli saat mun dynopaikan!

 

nimim. autohan on "tottakai" valmis

Link to comment

kiitos kuoma.

pakkohan se on uteliaisuudesta mennä kokeileen että mitä tonni-500 cc antaa... josko vaikka öljyt/filsun vaihtais ennen sitä :-)

 

pitää myö starkastaa että missäs tää on. ;-)

 

kitosh.

 

t. hämärä laskeutuu nummelaan...

Link to comment

Jappe Malin polkee autoja rullilla.

 

Tässä olisi nyt viimeisin lista, katsotaan nyt kuinka moni vielä jänistää. Puuttuuko listalta nyt vielä joku? Aikoja ei jaeta etukäteen, mutta jos joku estyy tulemasta, jos ei saa esim. aamupäivälle aikaa, niin yritetään järjästellä niin, että onnistuu. Toiveita saa esittää.

 

Alhoracing

BRC

Broidi

DOODAH(jos saa luvan)

Heebah

Kaj Nordling

Kotten

maad914

Niklas L

Ozone

Urpon kaveri

Vilho

vw1302Si

DWL:n urho

Heikki Våg

KLR:n urho

Jyri

Kartio

Tamike

Link to comment

No siis minut voisi laittaa listalle mutta eikö sitä voisi vähän pitkittää sitä häppenkikiä ettei porukka feidaa kun minä pääsen paikalle? Työt kun kestää tasan niin kauan kun minulla on töitä, mutta viimeistään yhdeltä pääsen töistä ja sitten toki menee se ajoaika porvoosta.

Link to comment
Mikä on tilanne äänenvaimennuksen suhteen? Sallitaanko esim. täysin vaimentamaton pakoputkisto? Itse en ole metelin ystävä, mutta voi olla, etten ehdin alkukäyrien lisäksi paljoa muuta väsäämään. Pyrin tietysti jonkin pöntön asentamaan.

 

Täh ei mulla oo mitään muuta ku Stingeri... Mut eik se ookkin vaimennin onhan ? =D

 

-MP-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...