Guest beex64 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 On tainnut mennä kauniaistenkeisarin J. Sarasvuon opit hukkaan tuolla Satakunnasssa. Mies koittaa myydä epätoivoisesti vanhaa taxia mutta kun yleisö ei ymmärrä luopumisen tuskaa....Pistäkää äijälle tarjouksia. www.nettiauto.com/74879 Quote
Roope Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 aika huonosti menee ton firman muutki autot kaupaksi Quote
Guest Damien Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Tuolla firmalla on ollut muitakin aika erikoisia ja kalliita autoja myynnissä, mm. yksi mosse jossa oli niinikään ihan posketon hintapyynti. Siitä oli samanlaista suunsoittoa tuolla nettiautossa. Jättäisi vaan kommentoimatta niin ei näkyisi tuolla kaikille nuo urputukset. Myyjä kyllä vaikuttaa henkiseltä kehitykseltään jääneen n. 16-vuotiaan tasolle. Siis sopivaa seuraa meikäläiselle, heh... No ei vaiskaan, itse en ostaisi tuosta puljusta edes paskapaperia. Elinkeinonharjoittajan ei kannattaisi hirveästi vittuilla pitkin nettiä lämpimikseen, se voi ihan oikeasti kostautua joskus. Quote
Guest ritariässä Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 näyttäs toi mosse olevan edelleen firman sivuilla tarjolla. kieltämättä erikoinen tapa yrittäjällä, mutta ehkä hänellä on siihen varaa ja palvelee vain asiakkaita jotka tule firmaan setelinippukourassa ja maksavat mielellään hiukka enemmän mitä hintalapussa lukee. Quote
joksa Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 aika hyvin ja halvalla saa näkyvyyttä kaikenmaailman voorumeilla. Quote
Guest Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 aika hyvin ja halvalla saa näkyvyyttä kaikenmaailman voorumeilla. ...ja siitä hyötyy? Quote
Guest beex64 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 En ainakaan minä. Osui vaan aamulla silmään tuo ilmoitus kun katselin myytäviä MR-autoja. Ensinnäkin tuon hintaiseen Volgaan kuuluisi Leninin pikkusiskon allekirjoittama luovutustodistus ja toisaalta ei tuo kielenkäyttö varmaankaan ole aivan korrektia.Jos kauppias pyytää "asiakasta" vetämään tumppuun ja uhkailee ulkonäön radikaaleilla muutoksilla ei ko. hepulla taida kaikki torxit olla tiukalla. Toki pitää huomioida ettei nuo Nettiauton rääväsuut ilkiöt jotka elämäntyönään ilkkuvat myyjiä, ole aivan syyntakeettomia. Quote
Guest Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 toi pitäis jo saada kaiken maailman nähtäväksi!!! Käsittämätöntä toimintaa autoliikkeeltä! Plus pari myyjän kommenttia täyttää jo Rikoslain 25 luvun 7 pykälän ja 24 luvun 9 pykälän kriteerit!! Eli laiton uhkaus ja kunnianloukkaus. Quote
Marko Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Ei mikään ihme jos autolikkeen kaverilta palaa hihat kun lukee noita kaikenmaailman vatipäiden kommentteja varsinkin kun ne on sellaisia joilla ei varmaan ole edes rahaa ostaa mitään Quote
Guest Mika Raussi Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Ja sit siinä on se punanen ruksi, josta voi poistaa ne kommentit jos vituttaa. Quote
Guest Barn Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Mutta kuitenkin 20 000€ on pieni raha jos ruvetaan entisöimään korkeatasoisesti,olipa kyseessä kupla tai volga.Varsinkin jos itse ei osaa tai pysty. Quote
Guest beex64 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Näinhän se on. Sääli vaan että klassikkoautomarkkinoilla autoon pumpattua rahaa ei saa takaisin myyntihinnassa. Eli Fiat 850 joka on teetetty ammattientisöijällä ja johon meni 28500 euroa on edelleen muitten silmissä se 2500 euron kukkuva peli. Hyvänä esimerkkinä vaikka Vänskän Heinon paku. Tuskin Heino ikinä siitä tulee saamaan rahojaan takaisin. Tuskin hän sitä ikinä myykään,kunhan tietää että ajaa yhdellä maailmankaikkeuden komeimmalla Pallolla. Suomalainen normijulli taas ostaa ladon takaa sen kenellekkään kelpaamattoman läjän ja 18 vuoden aikana tekee siitä A1-kuntoisen waunun. Rahaa vaan meni omakotitalollinen. Quote
Guest Mika Raussi Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Ja pitääkö siitä muka saada se omakotitalollinen rahaa pois? Jos on valmis omakotitalollisen rahaa upottamaan auton entisöintiin, niin kai sen auton sitten aika kovasti haluaa. Eiks se oo muutenkin niin, että fiksumpi ostais vähän huonommin entisöidyn reilusti alihintaan ja sit laittais siitä kunnollisen paljon halvemmalla. Paitti tietty jos kyseisessä yksilössä on jotain ainutlaatuista. Quote
Guest Damien Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Senhän on huomannut jo varmaan itse kukin ettei harrasteautoista juuri kukaan ole valmis maksamaan juuri mitään. Nettiautossa on ollut kuukausikaupalla hienoja MR-kuplia muutaman tonnin hinnalla. Minäkin alan aina irvistelemään kun hintapyynti menee yli 2ke:n... Onhan ne kuitenkin "vanhoja romuja".... Kaikkihan elättelee toivetta että löytäisi jonkun vaarin juuri sisäänajetun vanhan splitin muutamalla satkulla, vai mitä? Ne tyypit jotka olisi valmiita ostamaan vaikka Vänskän pallokeulan "täyteen" hintaan on varmaan todella vähissä... eikä ne hemmot pyöri näillä persaukisten paskanjauhantaforumeilla ;) Mutta kun katselee sitten taas vaikkapa näitä hintoja niin ei nämä suomen hinnat ole vielä kovin pahoja. Tosin kotimaiset yksilöt on kunnoltaan jotain ihan muuta kuin kaliforniasta haetut... Hiukan olen kyllä yön hiljaisina tunteina leikitellyt ajatuksella hakea Hollannin pojilta jonkun type kakkosen...verojahan noin vanhoista ei taida enää juuri mennä. Quote
Guest kvaaq Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Jotenki tuntuu, että kuppeloitten hinnat ei oo noussu samassa suhteessa ku muitten veteraaniautojen. Kun ainakin noi Typ2:set on hirveissä hinnoissa nykyään verrattuna kymmenen vuoden takasiin. Sama koskee tietty jenkkirasseja ym... Onks kuplista vaan liikaa tarjontaa vai hä? Quote
Guest beex64 Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Kun aamulla näin tuon Volgan ajattelin että Wau! tässäpä hauska juttu. Pistin sen palstalle piristääkseni muitten päivää. Paskat!. Nyt aletaan käymään oikeutta,haukutaan myyjä,nolataan foorumin kyselijät ja spekuloidaan harrasteautojen hinnalla. Kun Spede kuoli kuopattiin myös Suomalainen huumori. Vielä kommentti tuohon hintakysymykseen. Asia on todellakin niin että kun kaverit tuolla talleissaan nuohoaa vuositolkulla autojaan ja varttia ennen katsastusta ruuvaavat viimeisen merkin kiinni, lopputulos on oikeasti upea!. Ei siellä huojuvan vaunun alla,varsinkin kun jarruneste tippuu silmään, ekana tule mieleen auton myynti. Kuitenkin kun vannottuaan ,ettei enää ikinä tartuta 13 mm. lenkkiin,niin seuraavana päivänä peli myyntiin että saadaan rahat uuteen projektiin niin veijot potkii rengasta ja tarjoaaa autosta tonnin. Motivaatio kasvaa!!. Jos olisin teettänyt tuon oman 66:sen "ammattilaisella" olisin karkeasti arvioiden 15000 € köyhempi. Tuo laskettuna n. 75€ tuntihinnalla. Jos joskus tulee tarve pistää se lihoiksi, en pistä 20000€ hintalappua taustapeiliin vaan vaunu vaihtaa lääniä "markkinahinnalla". Quote
Kurre Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Ne tyypit jotka olisi valmiita ostamaan vaikka Vänskän pallokeulan "täyteen" hintaan on varmaan todella vähissä... Paljonkohan hänskältä on nykyään menny siihen pallokeulaan? Riittääkö edes 40000€ ? Quote
-tipi- Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Muistaakseni oli jo markka-aikaan 240kmk raja menny rikki? Quote
Sakke Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Muistaakseni oli jo markka-aikaan 240kmk raja menny rikki? samaa muistelen minä. Quote
Guest ritariässä Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 kyllä 400tmk raja on ylitetty jo vuosia sitten:) Quote
Tuomo Lehmikangas Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Tuo auto kyllä pitäis nähdä livenä. Muuten tuntuu että on vissiin vähän löysästi käytetty tuota rahaa. Vai lasketaanko esim autoon käytetyksi rahaksi sakot ja bensat... Quote
-MITO- Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Auton useasti nähneenä ihmetyttää ko. summat, onhan se 100% siisti peli kaikin puolin mutta silti?? vai onko tuohon laskettu ajoneuvon hankintahinnat yms? Quote
JaniM Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Mun mielestä siinä oli kaikki, hankintahinta myös. Quote
Guest beex64 Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Heinon auton on tehnyt alusta loppuun ammattientisöijät. Kukin voi itse laskea paljon tuollainen reilun 200 tunnin entisöinti maksaa kun joka tunti laskutetaan. Onhan jenkeissä heppu joka huusi itselleen Stutzin huutokaupasta,teetti siihen useamman sadantonnin entisöinnin ja nyt ukko ajelee unelma-autollaan pitkin Palm Beachia. Kukin tekee homman tavallaan mutta pääasia lienee se että pääsee sillointällöin ajelemaan kohti kesäaurinkoa. Ei kai kukaan osaa tarkkaan selittää kumpi on kivempaa, ruuvaaminen vai ajeleminen. Itse taidan kallistua sen ruuvaamisen puolelle. Quote
MESIKÄMMEN Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 VOLKKARI 5-2002 lehdessä on Vänskän itsensä kirjoittama juttu museoajoneuvojen kaskovakuutuksista. Tuossa jutussa hän kertoo oman Kombiwageninsa kaskovakuutusarvoksi 33 636 e. Tähän kaskovakuutusarvoon hän oli päässyt neuvotteluissa vakuutusyhtiönsä kanssa ja kertoo jutussaan olevansa erittäin tyytyväinen ratkaisuun. Tuo arvo kuvannee ko. auton entisöintiin menneitä todellisia kustannuksia. Markoiksi muutettuna tuo summa on n. 200 000 mk. Tuon entisöinnin jälkeen autoon tuskin on tarvinnut kovin suuria rahasummia laittaa. Eniten rahaa on uskoakseni tuon jälkeen kulunutkin vw-kirjallisuuden ja 70-luvun alun rekvisiitan hankinnassa. Quote
seppo mäntykivi Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 minkäs näkönen toi pallo sitte on ? Quote
UltraVW Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Vaikka en ole mikään pallofani niin on se Vänskän pallo vaan todella hieno. Ja jokainenhan käyttää autoonsa/harrastukseensa miten paljon huvittaa tai perse kestää Quote
Guest Raggare Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 tässä puhuttiin, että, pitäskö alkaa laskee kaikki verot vakuutukset bensakulut postimaksut postistahakubensakulut tallivuokrat yms projektiin menneeseen summaan, kelpais kertoilla myydessä :D Quote
Guest beex64 Posted March 13, 2007 Posted March 13, 2007 Ehkä on kuitenkin perhe,naapuri ym. sovun puolesta ja oman mielenrauhan vuoksi pidettävä ns. mölyt mahassa ja pidettävä kulut erillään muitten tietymättömissä. Jos alkaisi pitämään päiväkirjaa kaikista kuluista olisi se hyvä todiste kun aletaan käymään oikeutta holtittomasta rahankäytöstä. Vaimon Lindexissä bongattu 12 euron ale-mekko on liian kallis mutta Kuplan alkuperäiset Sveitsissä valmistetut vasemman vinkkarin N.O.S liukukoskettimet jotka Jenkeistä tuotuna maksoi ainoastaan 369 dollaria, ovat lähes ilmaisia.Onhan niitä kaksi vuotta etsittykin. Ei kai ole monen mielestä hullumpaa harrastusta kuin nyplätä noita autoja. Ajatelkaa vaikka höperöitä jotka pellolla jahtaavat viattomia perhosia. Kun joku luontokappale joutuu verkkoon ei se maksa harrastajalle mitään. Mutta äijän innostunutta asennetta harrastukseen voi myös meikäläiset pitää hiukan brutaalina.Sitä kyllä toivon ettei harrastajaa ,joka myy huolella hoidettua ajoneuvoaan ei lyödä vyön alle ja tarjota heti alkuun mitään loukkaavaa summaa ,vaan otetaan huomioon mikä vaiva sen kuntoon saattamiseen on mennyt. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.