Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Kiinnostaisi tuollainen poptop katto, löytyykö valmiita jostain kohtuuhinnalla, onko joku tehnyt esim. T4:n joita löytyy helpommin?

Edited by Jari Sinisalo
Posted (edited)

Säkällä voi löytyä käytetty järkihintaan, uusia tuskin. Mutta kun uusi kangaskin vanhaan maksaa 500-600€, niin kukkaroon se iskee joka tapauksessa.

Edited by -tipi-
Posted

Meniköhän se pari vuotta sitten myynnissä ollut palliksen alkuperäinen westy-katto kaupaksi? Taisi autokin olla menossa purkuun tms. Oli ainakin pitkään myynnissä. En nyt millään löytänyt enää myynti-ilmoitusta, joten voi olla että on myyty.

Posted

1 hour ago, mllks said:

Meniköhän se pari vuotta sitten myynnissä ollut palliksen alkuperäinen westy-katto kaupaksi? Taisi autokin olla menossa purkuun tms. Oli ainakin pitkään myynnissä. En nyt millään löytänyt enää myynti-ilmoitusta, joten voi olla että on myyty.

Ei ole enää sitä kattoa ja autoa tallella.

• Confused 1
Posted

Eipä mallilla ole niin väliä, ehkä sivuttain nouseva kiinnostaa vähiten.

Mutta 2-3t + kulut on vähän kipurajan yli, ehkä 2t kokonaisuudessa vielä just menisi.

Ja kaikki itsetuunatut versiot kiinnostaisi, katossa nyt noin 180cmx140cm reikä🙂

Posted
1 hour ago, Jari Sinisalo said:

katossa nyt noin 180cmx140cm reikä

Kuulostaa mun korvaan isolta.
Alkuperäiset Westfaliat on käsittääkseni tehty peltikattoluukulliseen. Se reikä ainakin on roimasti pienempi.
Joskus haaveilin tuollaisesta katosta tölkkisyncrooni, jossa oli peltikattoluukku, mutta sitten löysin Matkaajan.

Posted
Kuulostaa mun korvaan isolta.
Alkuperäiset Westfaliat on käsittääkseni tehty peltikattoluukulliseen. Se reikä ainakin on roimasti pienempi.
Joskus haaveilin tuollaisesta katosta tölkkisyncrooni, jossa oli peltikattoluukku, mutta sitten löysin Matkaajan.
Edestä saranoidut on peltikattoluukullisen reikään tehty, ainakin varhaispallot, takaa saranoiduissa on isompi reikä.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

• Like 2
Posted

Varmaan muistin väärin mitat, pitääpä mittailla kun pääsee verstaalle.

Tuohon joku aiemmin leikannut aukon ja saranoinut kattopellin kääntymään sivulle.

Posted

Minulla on jäänyt jostain mieleen, että joku ois suomessa tehnyt itse koko nostokaton. Kuva oli muistaakseni jostain messuilta tai miitistä ja oli todella siistin näköinen. kiinni ollessaan. Tiiä sit kuinka todellinen tämä muistikuva on, mutta tuommoisesta ois mukava nähdä lisää kuvia.

Ehkä kannattais siltikin kääntää katseet vaikka samban myynti osastolle. Siellä näkee usein kunnostettavia kattoja halvalla myynnissä. Semmoinenhan vois tulla kohtuu helposti ison veen yli jossain kontissa, missä muitakin autoja tänne kuskataan.

Esim https://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=2357107 
On tuollakin hintaa, mutta halvemmallakin olen nähnyt myynnissä.

• 2 weeks later...