sirkuslindgren Posted yesterday at 02:38 PM Posted yesterday at 02:38 PM Tuollaiset käytetyt Meksikon ihmeet oli tarkoitus käyttää kansi aihiona 94mmx69 koneen hattuna juu saa isommat ventiilit 40/35 tulpan siirto mahdollisesti pienemmällä halkaisijalla mutta mutta tuon palotilan muotoilusta kyssäri onko tuo jo perus muotoilultaan susi ! Itsellä kun tuosta ei ole niin mitään kokemusta! Meinasin itse täyttää tuon muodon ja uudet palotilat perinteisesti. Noissa kansissa on jo painoa huomattavasti enemmän pitkä tulppa paksumpi palotilan laki mitä mittaili tietysti tuossa on alumiinia seoksessa jo enemmän vrt saksalaiset siitäkin jo massaa lisää. Vielä ekat koneet sitten 80/90luvun pieni noin 30 vuoden tauko tässä välissä. Hitsuuttelut alumiiniin tulee omasta takaa ym venttiili työt/ kanavat ei näissä muuten kai olisi mitään järkeä. Armoittetut tietäjät kommenttia ja vinkkejä! Quote
sirkuslindgren Posted yesterday at 02:48 PM Author Posted yesterday at 02:48 PM Kuvia kohta kun saan ne tänne Quote
sirkuslindgren Posted yesterday at 02:57 PM Author Posted yesterday at 02:57 PM Siis itse meinasin täyttää tuon palotilan ja muotoilla perinteisesti Quote
sirkuslindgren Posted yesterday at 03:01 PM Author Posted yesterday at 03:01 PM Ihana tämä tekstin korjaaja. Suomisti= perinteisesti ja vastaavan= täyttää. Joko nyt menee läpi p........e! Quote
sirkuslindgren Posted yesterday at 03:02 PM Author Posted yesterday at 03:02 PM Eli tuo muoto pois ja klassikko palotila Quote
mikko k Posted yesterday at 04:13 PM Posted yesterday at 04:13 PM Mun mielipide on että nämä kävis piristettyyn katukoneeseen. Puristussuhteen hakisin kohdalleen vain laskemalla kantta. Hitsailut jättäisin tekemättä koska ei näistä muutenkaan saa mitään huippukansia. Niitä on paljon erilaisia ja parempia tarjolla. Täyttöhitsauksissa ei juurikaan ole järkeä vaikka saisikin itse tehtyä. Toki ”taiteilija” itse päättää missä on järkeä ja missä ei. Minä en ole tehnyt täyttöhitsauksia kuin valmiiksi huippukansiin jotka on tarvinnu vielä parantamista tai sitten korjaamista. Mutta makuasioitahan nämä on. Ja mielipiteitä varmasti on erilaisia. 1 Quote
ovaaliheppu Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Samalla linjalla KooMikon kanssa, en lähtis keksimään pyörää uudelleen noiden suhteen, aihiot on mitä on ja pärjää hyvin melko rivakkaankin koneeseen. Jos oikeesti haluaa tehoa, saa lähteä ihan eri osilla liikenteeseen. Jos taasen haluaa ottaa ajankuluna niin go for it! 1 Quote
Kharon Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago Paljealue hyvä täytön kannalta vaikka se näyttää aika hassulta. Moottoripyörät käyttävät ihan yleisesti että kyllä sille ihan peruste on. Quote
metake Posted 19 hours ago Posted 19 hours ago Tämä kiinnostaa itseänikin kun olen tuskaillut pieni palotilaisten 40/35,5 kansien (44 cc) jotka pitäisi laittaa 92x78 koneeseen W110 nokan kaveriksi, niin laskin että tarvitsisi 60 cc palotilan jotta puristukset olisi siedettävät. Ja 16 cc on aika paljon kaivettavaksi perinteisillä tavoilla, mutta tuolla semi-hemi palotilalla se voisi onnistua.Miten näissä dekki? Ihan kuten kaikissa muissakin(ko)? Ja onko kuinka nakutusherkkä jos vertaa perinteiseen palotilaan? Hyödyt/haitat? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
mikko k Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago 10 hours ago, Kharon said: Paljealue hyvä täytön kannalta vaikka se näyttää aika hassulta. Moottoripyörät käyttävät ihan yleisesti että kyllä sille ihan peruste on. Puristussuhde tuossa on hävitetty aika hyvin. Kaverikseen hemipalotilat tarvii pattipäiset männät. Näissä palotiloissa mä en näe mitään hemiä enkä semihemiä.. Vain suuret palotilat, joihin voisi ainoana perusteena olla ahtaminen.. Mutta edelleen, mielipiteitä on monia. 😊 Quote
metake Posted 4 hours ago Posted 4 hours ago Puristussuhde tuossa on hävitetty aika hyvin. Kaverikseen hemipalotilat tarvii pattipäiset männät. Näissä palotiloissa mä en näe mitään hemiä enkä semihemiä.. Vain suuret palotilat, joihin voisi ainoana perusteena olla ahtaminen.. Mutta edelleen, mielipiteitä on monia. Mulla on juuri se ongelma, että pitäisi saada melko isot palotilat, mutta kun noista puolipallon muotoisista palotiloista ei ole mitään kokemusta niin siksi kyselin että tuleeko susi vai mahdollisesti toimiva? Lähinnä epäilyttää että onko tuosta mitään hyötyä vs 5 mm dekki? Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla Quote
Tutkija Posted 10 minutes ago Posted 10 minutes ago Lentokonemoottorin palotilathan nuo on,eli jokainen voi itse päätellä onko hyvät vai huonot. Quote
Racing Posted 1 minute ago Posted 1 minute ago Paljonko palotilan koko on nyt ? mun silmällä näyttää noin n.28-30cc. On meinaan laskettu tulpankierteeseen asti eli 5-7mm? Vissiin pytylle pykälä kuitenkin ylempänä? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.