UltraVW Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Kummat tai mitkä renkaat eteen kesäksi? Vanteet, bermit 4,5" ET 14 , säädettävä 2" kavennettu keula ja dropit ja olkatappikeula? Olen ajatellut 165/60 tai 165/65 ? Kumpi olisi fiksumpi vaihtoehto vai oliko muita ideoita? Quote
NO H2O Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Minulla on olkatappikeula jossa laskupalat ja madallusta maltillisesti. Vanne sama kuin sinulla... Pohdin myös näitä rengasjuttuja jokin aika sitten ja huomasin että rättärissä käytetään 135/80/15 rengasta joka on jo ihan oikeasti kapea... Itse käytän samaa kokoa kuin Ilkka... Ihan passeli tuohon kuus vitoseen... 1 Quote
-tipi- Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago (edited) Molemmat ehdottamasi hyviä. Ite tykkään edessä eniten 165/65 koosta, kun ei tällä iällä sikalintta kiinnosta. Nuo kaposet 80-sarjalaiset on niin letkuja, että niillä kyllä ajamisen ilon saa unohtaa. Edited 2 hours ago by -tipi- 1 Quote
ovaaliheppu Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago (edited) 145R, 155/70, 165/65. Kaikkia edellisiä ollu 4 ja 4,5 vanteilla. 135 ei istu omaan silmään, alkaa mennä aika kaposeks, tuntuu että toi 145 menee kans turhan helposti lukkoon jos vähänkään likainen asvaltti. 155/165 ehdottomasti jos vaan mahtuu mukavasti Edited 2 hours ago by ovaaliheppu 1 Quote
Recommended Posts