Jump to content

Eturengastus?

Recommended Posts

Posted

Kummat tai mitkä renkaat eteen kesäksi? Vanteet, bermit 4,5"  ET 14 , säädettävä 2" kavennettu keula ja dropit ja olkatappikeula? Olen ajatellut 165/60 tai 165/65 ? Kumpi olisi fiksumpi vaihtoehto vai oliko muita ideoita? 

Posted

Minulla on olkatappikeula jossa laskupalat ja madallusta maltillisesti. Vanne sama kuin sinulla... Pohdin myös näitä rengasjuttuja jokin aika sitten ja huomasin että rättärissä käytetään 135/80/15 rengasta joka on jo ihan oikeasti kapea...

Itse käytän samaa kokoa kuin Ilkka... Ihan passeli tuohon kuus vitoseen...

• Like 1
Posted (edited)

Molemmat ehdottamasi hyviä. Ite tykkään edessä eniten 165/65 koosta, kun ei tällä iällä sikalintta kiinnosta. Nuo kaposet 80-sarjalaiset on niin letkuja, että niillä kyllä ajamisen ilon saa unohtaa.

Edited by -tipi-
  • Like 1
Posted (edited)

145R, 155/70, 165/65. Kaikkia edellisiä ollu 4 ja 4,5 vanteilla. 135 ei istu omaan silmään, alkaa mennä aika kaposeks, tuntuu että toi 145 menee kans turhan helposti lukkoon jos vähänkään likainen asvaltti. 155/165 ehdottomasti jos vaan mahtuu mukavasti

Edited by ovaaliheppu
  • Like 1