UltraVW Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Kummat tai mitkä renkaat eteen kesäksi? Vanteet, bermit 4,5" ET 14 , säädettävä 2" kavennettu keula ja dropit ja olkatappikeula? Olen ajatellut 165/60 tai 165/65 ? Kumpi olisi fiksumpi vaihtoehto vai oliko muita ideoita? Quote
NO H2O Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Minulla on olkatappikeula jossa laskupalat ja madallusta maltillisesti. Vanne sama kuin sinulla... Pohdin myös näitä rengasjuttuja jokin aika sitten ja huomasin että rättärissä käytetään 135/80/15 rengasta joka on jo ihan oikeasti kapea... Itse käytän samaa kokoa kuin Ilkka... Ihan passeli tuohon kuus vitoseen... 1 Quote
-tipi- Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago (edited) Molemmat ehdottamasi hyviä. Ite tykkään edessä eniten 165/65 koosta, kun ei tällä iällä sikalintta kiinnosta. Nuo kaposet 80-sarjalaiset on niin letkuja, että niillä kyllä ajamisen ilon saa unohtaa. Edited 7 hours ago by -tipi- 1 Quote
ovaaliheppu Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago (edited) 145R, 155/70, 165/65. Kaikkia edellisiä ollu 4 ja 4,5 vanteilla. 135 ei istu omaan silmään, alkaa mennä aika kaposeks, tuntuu että toi 145 menee kans turhan helposti lukkoon jos vähänkään likainen asvaltti. 155/165 ehdottomasti jos vaan mahtuu mukavasti Edited 7 hours ago by ovaaliheppu 1 Quote
Kharon Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago 165-jotain on sadekelillä aika irtonaisen tuntuinen ja nousee aika helposti vesiliirtoon, mutta jos se ei haittaa, niin muuten sopiva koko ja pitää kuivalla hiukan paremmin kuin 145 leveä. Minulla KG:ssä on 145 ja se on tosiaan aika helposti lukossa asvaltilla, ei ole paras mahdollinen sekään. Mutta noin muuten renkaan laatu vaikuttaa enemmän kuin koko, hyvä rengas pitää sateellakin ja halpa taas ei. Minulle sattui viimeksi halpa kun 145/80 oli, ainakin juuri silloin, kovin vaikea saada, joten piti ostaa joku mitä sai. Joku(tm) on nyt kurvaillut niistä ulkoreunan sileäksi ja muutenkin alkaa olla loppu, pitänee ensi kesäksi ostaa uudet. Perinteinen tietty on että auraus on pielessä ja se syö reunan, mutta tarkistettu on ja auraus on kohdallaan. Quote
Recommended Posts