Kurre Posted Monday at 03:10 PM Posted Monday at 03:10 PM Facen puolelta kuulemma löytyy Kysymys. Mikä on vikana 67-68 kuplissa, kun eivät ostajalle kelpaa? Voisiko joku valistaa sivistymätöntä? Quote
Tanhis Posted Monday at 03:22 PM Posted Monday at 03:22 PM '67 ihan ymmärrettävä kun jonkun verran one year only osia joiden etsiminen voi olla kokemattomalle harrastajalle vaikeaa. Mutta '68 en keksi juurikaan mitään. Quote
NordBling Posted Monday at 04:26 PM Posted Monday at 04:26 PM Kuusseiskoja on tosin hitokseltaan paljon tuotu, joten osia löytyy kun jaksaa hakea. Quote
DOODAH Posted Tuesday at 05:52 AM Posted Tuesday at 05:52 AM Samaa hämmästelin itekkin. Taitaa muut vuosimallit löytyä jo rivistä. 1 Quote
Kharon Posted Tuesday at 02:41 PM Posted Tuesday at 02:41 PM Ravistetaan hihasta että -67 ei käy kun siinä on erikoisia osia ja -68 on eka 12-volttinen, joten sen tietenkin täytyy olla ihan susi, á la nykyautojen versiot 1. ( *köh* C5 Sitikka *köh*) Tämä ei tietty oikein päde 60-lukuiseen Kuplaan, mutta eihän sitä noviisi tiedä. Quote
NordBling Posted yesterday at 09:56 AM Posted yesterday at 09:56 AM -67 1500 ois oikeestaan levyjarruineen ja 12V systeemeineen aika hieno. 1 Quote
Tanhis Posted yesterday at 11:22 AM Posted yesterday at 11:22 AM 1 hour ago, NordBling said: -67 1500 ois oikeestaan levyjarruineen ja 12V systeemeineen aika hieno. Mut siin on sit jo pystärin jako. Quote
metake Posted yesterday at 01:20 PM Posted yesterday at 01:20 PM -67 1500 ois oikeestaan levyjarruineen ja 12V systeemeineen aika hieno.Eikä siin oo 12v sähköjäkään, paitsi ameeriikoissa, ja siellä se on jo pystäri..Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Quote
NordBling Posted yesterday at 02:54 PM Posted yesterday at 02:54 PM 3 hours ago, Tanhis said: Mut siin on sit jo pystärin jako. Juu, nii o 1 hour ago, metake said: Eikä siin oo 12v sähköjäkään, paitsi ameeriikoissa, ja siellä se on jo pystäri.. Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla Oon ajanu sellasta ysärillä, 12V on ilmeisesti ollut optio. Makaavalamppuinen, nelipulttinen, levyt ja 12V. Tosin eihän siitä oo kohta ku 30v, että yksityiskohdat voi olla niin ja näin. Quote
-AP- Posted yesterday at 03:51 PM Posted yesterday at 03:51 PM 2 hours ago, metake said: Eikä siin oo 12v sähköjäkään, paitsi ameeriikoissa, Eikö? Quote
metake Posted yesterday at 04:46 PM Posted yesterday at 04:46 PM Eikö?Ei mulla ainakaan. Junis sai 12v sähköt -67, kupla vuotta myöhemmin. Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla 1 Quote
DOODAH Posted yesterday at 06:14 PM Posted yesterday at 06:14 PM (edited) Tzek Edited yesterday at 06:15 PM by DOODAH Quote
-AP- Posted yesterday at 06:26 PM Posted yesterday at 06:26 PM Näin sitä aina oppii kun ymmärtää kuunnella viisaampiaan! Hans-Rüdiger Etzold - The Beetle Production history (jota olen pitänyt varsin laadukkaana teoksena) mainitsee mallivuodelle '67, että "Model 14: two wipe speeds, same modification on Model 11 and Model 15 with optional extra 12V". Eli jos on kaksnopeuksiset pyyhkijät, on (ehkä) ollut alunperin 12V? Quote
mikan Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago Jos mun olis pitänyt veikata, että onko -67 1500 6V vai 12V, niin olisin sanonut 12V. Mistähän tuollainen "musta tuntuu" on alunperin tullut? Quote
Tanhis Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Tämä oli mullekkin uusi uutinen ettei kuplat ollet '67 12V varsinkin kun yhden '67 12v juniksen omistaneena elänyt oletuksessa että '67 tuli kaikkiin 12V paitsi stanuihin. Quote
DOODAH Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago 2 hours ago, mikan said: Jos mun olis pitänyt veikata, että onko -67 1500 6V vai 12V, niin olisin sanonut 12V. Mistähän tuollainen "musta tuntuu" on alunperin tullut? Netti sekottanu. Tai ameriikan lehdet. Hssua, et joka vuosimallissahan fläkissä jotain poikkeamaa on. Kuitenkin eniten väännetty on just tää 67. Ja asiantuntijoita riittää joskus pitää vaan purra huulta ja seurata sivusta. Muuta tommonen ollu itellä, niin oma tieto on varma. Quote
Tanhis Posted 10 hours ago Posted 10 hours ago Piti oikein varaosakirjakin kaivaa esille kun jäi vaivaamaan. Yleensä kirjoissa lukee selkeästi mihin runkonumeroon asti mikäkin osa ollut käytössä ja myös mahdolliset poikkemat esim stanu. Mutta laturin kohdalla ei näin ole. Sitten mietin muita osia niin 12V töötistä sitten löytyikin runkonumero "from Chassis No. 118 000 001" ja 12V tosiaan on tullut tuotantoon '67 mutta vasta '68 mallivuoden autoihin. Sitten taasen kolkissa näyttäisi muutos tapahtuneen '67 mallivuodelle. Quote
-tipi- Posted 9 hours ago Posted 9 hours ago Mites niillä ei ole varaosia ameriikanmallin 12V 1967 Kuplalle? Quote
Tanhis Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago 6 hours ago, -tipi- said: Mites niillä ei ole varaosia ameriikanmallin 12V 1967 Kuplalle? 12V M-koodilla ? Quote
Jorrma Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago Mun eka kupla oli -67 1500cc pystylamppunen ja korkeaselkänojallisilla etupenkeillä, myyjä puhu jenkkimallista, tästä on se joku nelkyt vuotta aikaa. Löytäsinköhän vanhan rekisteriotteen arkistoista niin vois valmistenumeron zekata. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.