Dennis Posted May 11, 2016 (edited) CBn pumppu oli etsinnässä ja CSPn sivuja katselin ensimmäisenä, mutta en löytänyt yhtäkään pumppua sieltä, pelkästään pumpun kansia Edit. Sain onneksi vanhan pumpun irti, istui aika hyvin kiinni Edited May 11, 2016 by Dennis Quote Share this post Link to post
1302S Posted May 11, 2016 http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12187715663&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Pumps&artnr=10751a&pn=0&sort=0&all= 1 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 11, 2016 http://csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=12187715663&rub1=Engine&rub2=Oil%20System%2COil%20Pumps&artnr=10751a&pn=0&sort=0&all= Kiitos Erikoista, nyt se löytyi... olin etsivinäni samasta paikasta mutta oli vaan 7 tuotetta, nyt oli 12 tuotetta ja kyseinen pumppu näkyy :) Täytyy ilmeisesti ostaa sieltä kun suomesta ei löydy, AClla pitäisi olla tullissa moiset mutta mutta, täytyy vielä varmistaa kun en ole kerennyt miettiä tätä Quote Share this post Link to post
metake Posted May 11, 2016 (edited) Erikoista, nyt se löytyi... Mä linkitin vissiin liian huomaamattomasti tuon jo edellisellä sivulla kun ei sieltä löytynyt :D Edited May 11, 2016 by metake 1 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 12, 2016 Mä linkitin vissiin liian huomaamattomasti tuon jo edellisellä sivulla kun ei sieltä löytynyt :D Åke, ei se ollut siitä kiinni, kiitos kun autatte vinkeillä ja linkeillä :) Ongelmana oli se että kun kävin CSPn sivuilla maanantai tai tiistai iltana sekä puhelimella että tietokoneella siellä ei ollut yksikään pumppu pumppusivulla. Ajattelin olenko tullut hulluksi (voi olla silti) mutta puhelimesta löytyi vanha välilehti missä oli ko sivu ja seitsemän tuotetta, pumpun kansia ja jotain asennus osia, päivitin sivun ja ilmestyi 12 tuotetta saman linkin taakse. Tiedä sitten oliko palvelin vika/päivitys menossa CSPllä tai viiraako omassa päässä :P nyt ne kuitenkin löytyi Harmittaa vaan tilannut silloin maanantai/tiistai iltana jos olisin löytänyt Quote Share this post Link to post
metake Posted May 12, 2016 CSP.n sivujen selailuun sellainen vinkki, että älä hae tuotteita siitä keskellä olevasta houkuttelevasta isosta valikosta, vaan vasemmalla olevasta pienestä valikosta. Ensin mainitusta tulee ihan mitä sattuu ja useat tuotteet jää pois, vasemmalla olevasta pikkuvalikosta toimii kuten pitääkin ja kaikki tuotteet löytyy. Kuva liitteenä havainnollistamaan asiaa... Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 12, 2016 Kiitoksia selkeästä selvityksestä CSPn sivujen osalta :) harmittaa tuollaset jos eri hakutavat aiheuttavat eri lopputulosta Nyt oli Aircooled saanut varastotäydennystä ja sieltä on tulossa CBn pumppu :) Dennis Quote Share this post Link to post
Anpu Posted May 12, 2016 Siinä keski-ikkunassa näkyy ainoastaan Csp omat tuotteet. Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 16, 2016 (edited) Pumppu tuli tänään, kiitos Aircooled ja Mikko Nyt on CBn Maxi 2 kiinni ja paineet nousi startilla jo 4 baariin joten suurta vahinkoa ei näyttäisi olevan. 20 minuutin reippaan mutkatie ajon jälkeen lämmöt 85 astetta, tyhjäkäynnillä 2bar ja ajossa 4bar joten homma toimii ainakin nyt OK Nykyinen on kuitenkin pienempi pumppu 26mm kun edellinen oli 32mm mutta riittänee, ehkä parempi näin Edited May 16, 2016 by Dennis Quote Share this post Link to post
Lasse Posted May 17, 2016 Pysyy ainakin lämmöt paremmin kurissa vakiokokoisella pumpulla... Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 17, 2016 No samat lämmöt kun ennen, ei ne ikinä nouse yli 90 astetta ajossa paitsi helteellä ehkä 100 astetta kun on myös jäähdytin keulassa ja 78 asteen termostaatti välissä jolla se toimii hyvin, nostaa lämmöt melko nopeasti noin 80 asteeseen ja jää siihen normaali ajossa Paineet ehkä aavistuksen pienemmät nyt kuumana tyhjäkäynnillä, muuten olisin huolissani laakerivauriosta mutta nyt on myös pienempi pumppu Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 17, 2016 (edited) Todistusaineistoa, käynnistys uudella pumpulla :) Edited May 17, 2016 by Dennis 2 Quote Share this post Link to post
tolvana Posted May 28, 2016 Tätäpä tuli kuolattua livenä kiikalassa ja muutama sananenkin vaihdettua omistajan kanssa, upea auto ja asiallinen autoharrastaja. Quote Share this post Link to post
Dennis Posted May 29, 2016 (edited) Kiikalan reissu suoritettu Kiitoksia kaikille tutuille ja vähemmän tutuille jutusteluista, se on se mukava osuus tässä harrastuksessa kun näkee tuttuja tapahtumissa vuosien varrelta vaikka en kovin usein itse käy tapahtumissa Laitos huilii pestynä reissun jälkeen Edited May 29, 2016 by Dennis 4 Quote Share this post Link to post
Racing Posted January 14, 2017 Millä mitoilla ja et luvuilla nuo sun bbs rs oli kuplassa? Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 14, 2017 -etu 6,5x16 et30 vakioakselilla vakio levyjarruilla -taka 8x16 et36 pitkillä vetoakseleilla ja tuolla surkealla Empin takalevysarjalla koka levittää 6mm/puoli, joten vastaa vakiojarruilla et30 tuo kokonaisuus takana Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 6, 2020 (edited) Tämä oli ajossa viime kesänä, moneen vuoteen ei ole tullut ajettua muuta kun katsastukseen, hauskaa oli ajella vähän enemmän ja tutustua tähän taas 🙂 Eihän tämä ole ollut minulla kun 33 vuotta josta 27 vuotta satunnaisesti ajossa Jarruhuoltoa piti myös tehdä Edited January 6, 2020 by Dennis 2 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 6, 2020 Löytyi tähän laitokseen sopivaa herkkua... oli pakko ottaa talteen kun on ollut agendalla tehdä jotain jarruille (kiitos Arto kaupoista ja kotiinkuljetuksesta) Täytyy asentaa joskus kun auto on kotitallissa, täytyy ensin muuttaa levyt sopimaan porschen vanteille 2 Quote Share this post Link to post
ARTO Posted January 7, 2020 Kiitos, oli kivat jutustelut ja hienoja projekteja katteltavana. 1 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted March 10, 2020 (edited) Viime kesän muistoja... Mielestäni hyvä tilannekuva :) Edited March 11, 2020 by Dennis 1 Quote Share this post Link to post
beetlemania Posted March 10, 2020 Tubepätkää olis kiva katsella... 😊 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted March 27, 2020 (edited) Nyt nämäkin olisi valmiina muutettuna porschen jaolle 5 x 130 ja keskireiälle 71,6mm Edited March 27, 2020 by Dennis 3 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 20 Talvisäilytyspaikan siivous ja pitihän nämä samalla ajaa lämpöiseksi puhtailla lumisilla teillä -51:llä pystyi ajamaan yllättävän hyvin lumella uusilla 5.00-16 kesärenkailla, -74:lla ei päässyt mihinkään😂 5 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 22 (edited) Vihdoin sain monen vuoden "suunnittelun" jälkeen aikaiseksi tilata uudet takajarrut ja pääjarrusylinterin ...aina ollut olevinaan muita tärkeämpiä hankintoja ja projekteja Edited January 22 by Dennis 1 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted January 26 (edited) Oli pakko maalata 😉 muuten on heti ruosteessa... Edited January 26 by Dennis 3 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted February 23 (edited) Jarrujen päivitys projekti alkoi Pientä askarretta aiheutti takajarrut, ollakseen tarvikeosia ei voi kun kehua saksalaista laatua, pientä viilausta ja säätöa kuuluu lajin luonteeseen 😉 Näillä uusilla jarruilla on 160hv TÜV paperit mutta eipä niillä papereilla taida olla paljon arvoa Traficomin silmissä Edited February 25 by Dennis 8 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted February 23 (edited) Siivouksessa tuli vastaan tämän auton ensiasennusmoottori jota kunnostin yksin kun olin 14 vuotias kirjastosta lainatun korjausoppaan ohjeiden mukaan, olen nyt 46... ei tätä haluaisi uskoa itse mutta totta se on Auto oli ajettu 56 tkm ostohetkellä (pitää paikkaansa kun -79 poistettu rekisteristä) mutta sylinterit oli ruostunut kiinni, laitoin silloin 14 vuotiaana uudet laakerit, syl/mäntä sarja ja hioin venttiilit, tuli ajettua sillä noin 10tkm Minun jäljiltä tämä oli mustaksi maalattu mutta tämä moottori on ollut lainassa ainakin kahden kaverin auton rekisteröitikatsastuksen ja ensimmäisten ajojen ajaksi ja siksi siinä on kiinni erivärisiä moottoripeltejä, moottorin omat pitäisi löytyä Ei ole ollut käynnissä pitkään aikaan, varmaan 25v kun viimeksi käynyt Edited February 23 by Dennis 5 Quote Share this post Link to post
Dennis Posted Thursday at 07:53 AM Pääsylinteri vaihdettu -> CSPn 20,64mm ja jarrut ilmattu On se aikamoinen taistelu vaihtaa pääjarrusylinteri kun kori / etuakseli on paikalla, tämä sylinteri vielä kun ei ole kierteet sylinterissä vaan pitää laittaa mutteri toiseen päähän Nyt tässä on taas jarrut 🙂 1 Quote Share this post Link to post
Kemin Karavaanari Posted Thursday at 09:39 AM Ilo silmälle tuollaiset raidetangonpäänkumet jotka kestää niin kauan että itse päähän ehtii tulla pintaruoste. Quote Share this post Link to post
Dennis Posted Thursday at 09:50 AM (edited) 12 minutes ago, Kemin Karavaanari said: Ilo silmälle tuollaiset raidetangonpäänkumet jotka kestää niin kauan että itse päähän ehtii tulla pintaruoste. On ne ollut siellä kymmeniä vuosia, jonkun laatumerkin uustuotantoa ne oli silloin kun uusin ne... Lemförder tai TRW? ehkä Edited Thursday at 09:52 AM by Dennis Quote Share this post Link to post