Jump to content

Hotcars.netin toimituksesta?


Recommended Posts

HC:lla vissiin kiinteä rahtimaksu. Kaikissa paketeissa mitä mulle tullut on ollut jotain 10e luokkaa, ja maksu jälkivaatimuksella matkahuoltoon. Pikku tilpehöörit on tullut postiennakolla postiin.

Link to comment

Useasti on helpointa ja nopeinta tilata HC:n netikaupasta. Mitään kiinteään rahtikuluun viittaavaa en kyllä ole huomannut ja matkahuolto osaa yllättää suuntaan ja toiseen.

Halabaa saalistaessa kannattaa soittaa Keiteleen koneeseen tai lukea vaikkapa thesamba.com:in ilmoituksia.

Link to comment

Katoin tosta sun profiilista että asut turussa, silloin sun kannatta toimia niin että olet yhteydessä V-WAUHTIPISTEESEEN, sinne tulee joka viikko tavaraa HC:lta. Itte oon tilannu kaikki HC:n kamat aina niiden kautta eikä ole tarvinnut maksaa mitään posti-/rahti-tai pakkauskuluja. Maksaa vain tuotteen noudettaessa. Ite olen tykänny tosta systeemistä kun silloin voi hankkia vaikka jotain halvempaakin ilman että postikulut nostaa hintaa.

 

T.Make Paukku

Link to comment
HC:n rahtimaksu menee kilojen mukaan kuten Matkahuollossa yleensäkin, mutta hyvien sopimusten ansiosta edullisella taulukolla, ehkä vajaa puolet (?) normaalista listahinnasta. Maksutapa bussiennakko.

 

Se mitä minä oon HC:lta tarvinnu ja tilannu on ollu seuraavana päivänä haettavissa matkikselta.

Link to comment

Ikävän usein HC:lla jää toimittamatta tavara, jos sit ei ole juuri sillä hetkellä hyllyssä. Eli toimitus on joko nopeeta, tai sit tavaraa ei kuulu ollenkaan. Kerran tilasin jotain n.100€:n osaa nettikaupan kautta ja huomasin tarjouksessa jonkun 8€ osan, jonka otin siihen kylkiäisiksi. No kahden päivän päästä tulee tekstari matkiksista että teille on lähetys, tämähän kiva ajattelin kunnes pääsin matkikseen, jossa oli 8€:n osa ja 12€ matkis kuluja. Alunperin tarvitsemaani osaa ei ikinä kuulunut. Oisi ollut mukavaa, jos olis oltu asiakkaaseen yhteydessä ennen vajaan toimituksen lähetystä. Köyhän kukkarossa tuntuuhan ne 150% toimarit.

Link to comment

eniten saastaa kun ei osta eika tilaa mistaan mitaan. Paitsi ehka jeesusteippia ja rautalankaa. Niilla parjaa aika pitkalle. Seuraavana listalla on sitten bussilippu tai munamankeli.

Link to comment
Guest Damien

Pakko avautua tuon Kokkolan kaverin toiminnasta...itse tilailin sieltä joskus alkuvuodesta osia. Tein listan kiluista ja kyselin hinnat yms. selviksi. Sitten tilasin osat kun olin siinä ymmärryksessä että kaikki tarvittava löytyy.

 

No, tilauksen jälkeen ei kuulu viikkoihin mitään ja pari kertaa jo kyselin meilillä tilannetta. Ei mitään vastausta eikä tilausvahvistusta, kunnes yksi aamu tuli viesti että paketti olisi matkiksessa. Illalla inventaariota tehdessä huomasin että kappas vaan, eihän täällä olekaan kaikkea mitä piti olla. Laitoin vähän meiliä että wtf, mikset ilmoittanut jos kaikkea osia ei ole saatavilla. Tällä välin olin tietysti tilannut jotain muuta kilkettä toiselta osamyyjältä. Sieltä olisi ehkä saanut nekin osat jotka piti tulla Kokkolasta jos vaan olisi tiennyt ettei ne olekaan tulossa.

Tosi heikkoa, etten sanoisi jopa olematonta asiakaspalvelua. Tilauksen jälkeen jätetään asiakas täysin hoitamatta eikä vaivauduta tiedottamaan mahdollisista saatavuusongelmista. HC:n hyväksi on sanottava että sieltä on soitettu jos jotain osaa ei ole heti saatavilla.

Ja ihan varmasti nyt jollakin on pelkästään positiivisia kokemuksia em. firmasta, mutta minulla ei.

Link to comment
Guest beex64

Joko tuo viime vuotinen vuodatus on jälleen ajankohtainen:

 

 

Lähetetty: 30.3.2007 8:53 Viestin aihe:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Voihan Hjalliksen kikkelit.

Pitääkö tähän mainioon ajanvietepuuhasteluun vielä sekoittaa logistiikka.

Tuo hernesoppateoria menee käytännössä niin että Tomppa myy soppaa suoraan hyllystä postin kautta toimitettuna kympillä. Vähän sinappia niin hyvät pierut on taattu. Matsilla sama keitto maksaa 12€ mutta se onkin sekoitettu Saksassa. Tulee ensi torstaina kunhan saadaan kontista. Pasi tuottaa sen viikossa Belgiasta 9 eurolla ja antaa kaupanpäälle hyvän reseptin jolla maku saadaan täyteliäämmäksi.Juhan puodista keitto löytyy heti kuudella eurolla mutta kellään ei ole täyttä varmuutta missä soppa on tehty ja kuinka lähellä "parasta ennen" päivämäärä on. Kaikki keitot vie nälän ja menekki on taattu.Entäs tiskin toinen puoli. Ensin Jussi haukkuu palstalla Tompan koska Tomppa myy Espoon parasta soppaa ja Jussin sopasta puuttuu herneitä. Tomppa puolustaa itseään ja kohta viestiketjun kuudessadas osallistuja haukkuu Paavo Lipposen hallituksen nuivasta suhtautumisesta Kemijärveläisten vammaispysäköintikokeiluun. Tuhannenkahdensadan viestin jälkeen ollaan jo varmoja siitä että lossiliikennettä syrjäseuduilla ei kannata tukea ja Merikukka jätti Vanhasen tehdääkseen tilaa suhteelle Ilmari Kiannon kanssa.Ja soppa käy kaupaksi ja paska haisee......

Link to comment

No, tilauksen jälkeen ei kuulu viikkoihin mitään ja pari kertaa jo kyselin meilillä tilannetta...

 

ei tullut mieleen soittaa kaverille suoraan...???

kaveri yksin tuota toimintaa pyörittää, tuskin ehtii aina kaikkiin valitusmaileihin kommentoimaan.

ja ihminen on myös erehtyväinen...

ois voinut tääkin asia selvitä paremmin soittamalla, kuin alkaa palstalla toista haukkumaan...

Link to comment
Guest Damien
ei tullut mieleen soittaa kaverille suoraan...???

kaveri yksin tuota toimintaa pyörittää, tuskin ehtii aina kaikkiin valitusmaileihin kommentoimaan.

ja ihminen on myös erehtyväinen...

ois voinut tääkin asia selvitä paremmin soittamalla, kuin alkaa palstalla toista haukkumaan...

 

Jaa, no kun laitoin vähän sen tilaukseni jälkeen iskarien ostoilmoitusta palstoille niin samainen osakauppias tyrkytti samoin tein omia iskareitaan. Joten oli ilmeisesti kuitenkin aikaa lueskella intterveppiä vaikka ei meileihin ehtinyt vastaanaan. Itseasiassa posteihin vastailu päättyi siihen kun tein tilauksen eli asiakas oli saatu ostamaan jotain ja laskuttaminen alkoi kiinnostamaan enemmän kun ärsyttäviin kysymyksiin vastailu.

 

Ja satun tietämään aiemmasta kokemuksesta että kaveri käy päivätöissä muualla joten enpä alkanut soittelemaan kun ei mikään tulipalokiire ollut. Itki se mullekin kiireitään joskus luurissa. Ja voin sanoa että olen saanut kyllä ko. herralta joskus asiallistakin palvelua. Mutta kerran se myös on vittuillut melko suoraankin (erehdyin vähän tinkimään käytetystä tuotteesta) joten voinen kuluttajana jakaa vähän kokemuksiani vertaisryhmän keskuudessa. Mutta se siitä, osat tuli joskin jotain puuttui enkä ollut tyytyväinen tilauslogistiikan hoitamiseen. Eipä jauheta tästä enempää etenkään kun mentiin jo aiheesta ohitse.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...