jarmo juurikka Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Mitä luppasivat tehoksi ja väännöksi Quote Link to comment
JaniM Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Mitä luppasivat tehoksi ja väännöksi Meille vai? En tiedä ku käytiin ihan tiellä ajamassa ja säädettiin lambdan kanssa läppäri sylissä. Quote Link to comment
jarmo juurikka Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 No nyt äkkiä penkitykseen, noin hieno systeemihän pittää heti mitata :D Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Miikkulaisella huono softa ku ei kerro suoraan hopujouleja :D Quote Link to comment
JaniM Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Miikkulaisella huono softa ku ei kerro suoraan hopujouleja :D No ne on nyt aika höpöhöpöjä. Oishan tuo racerono, millä vissiin sais jotain dataa. Kyllä tuo varmaan rullille menee jossain välissä, ellei ole rikki sit mennyt. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 mukavampi sil on vaan ajaa jos kulkee ja vielä kivasti. Hittooko sillä tiedolla tekee että onko siinä 80 vai 83 heppaa... Quote Link to comment
JaniM Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 mukavampi sil on vaan ajaa jos kulkee ja vielä kivasti. Hittooko sillä tiedolla tekee että onko siinä 80 vai 83 heppaa... Persdynolla ainakin 10 heppaa enemmän ku viime vuonna ja vääntöö 20 nm enemmän :)) Eiköhän tuossa parin viikon päästä käydä vielä kokeilemassa ku tuli hierottua karttoja login avulla ihan käsin ja ahtoja pystyy nostaa pikkasen. Nyt oli ahtoja 0.5 bar ja kansilämmöt noin 130 astetta, öljyt 80 nurkilla ja imulämpö 35 astetta. Quote Link to comment
HSuomi Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Onhan kaikki trankut oikein päin? :) Quote Link to comment
JaniM Posted May 2, 2009 Share Posted May 2, 2009 Eiköhän kun levyssä on ihan kuvat mitenpäin pitää laittaa. Ei pysty sitä enään kämmimään, vaikken olekaan sähköinsinööri. Quote Link to comment
Guest Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 HUOMIOTA HUOMIOTA HOOOOO!!! Kaikissa Urho autoissa on oltava 95db vaimentimien lisäksi myös TUPAKAN SYTYTIN PISTOKE. Ajamme Ahveniston tapahtumassa sisään uutta ajanottojärjestelmää, joka vaatii tuon. Mika Quote Link to comment
Guest Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Listaa osallistuvista, korjatkaa jos on väärin. -Bogeyracing -VWR -KG -RetroRacing -Salon porukka -DWL -Tamike -KLR -Iliman -Tiara -Roomalaiset -RedBaronRacing -Kokkolan Auto Fix -Demon Racing -Puhallintehdas Mika tiikerit vaihdettu Tiaraksi, eli taas uusi joukkue vanhojen ja väsyneiden tilalle :-) Quote Link to comment
Guest Posted May 18, 2009 Share Posted May 18, 2009 Tiikerit joutuu passaan ahveniston kisat, valitettavasti. Quote Link to comment
Guest Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 tupakansytkäri pistoke voi olla ihan siellä alkuperäisessä paikassa. Pondereissa on johtoa n. 2m. Mika Quote Link to comment
carace Posted May 19, 2009 Share Posted May 19, 2009 Salon porukalla saattaa tehdä tiukkaa. Toivoa on. Tavoitteena jokaiselle kuskille yksi nopea kierros. Quote Link to comment
Guest Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 AIKATAULU Varikon ovet aukeavat tiimeille kello 8.00 8.30 alkaa katsastus (katsastus tarkoitus suorittaa puolessa tunnissa, joten autot oltava jonossa kello 8.30) 9.00 yleisöä sisään 8.00-9.00 rataan tutustumista kävellen, pyörällä yms. äänettömällä välineellä. 9.00 kuljettaja/lippumies kokous, paikalla koko tiimi! 9.15-10.00 rata auki testausta varten. (tässä välissä vielä mahdollista katsastaa jos 8.30-9.00 ei keretä kaikkia) 10.45 lähtöön järjestäytyminen 11.00 lähtö 11.00-17.00 ahkeraa ajoa 18.00 melu seis ja pois radalta. Mika ps. voisko joku kopioida tän fvwa palstalle kun en näköjään itse pääse vieläkään täältä kotikoneelta sinne. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Ilimann ei myöskään osallistu tähän Urtsiin. Quote Link to comment
Guest Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 vakuutus pitää jokaisen hommata itse, emme saa enää paikanpäälle vakuutuksen myyjää (systeemit muuttunut) Aika moni ottanut ralliautovakuutuksen Pohjolasta. Ilmoittaa vaan runkonumeron niin saa puhelimessa voimaan. Mika Quote Link to comment
Guest monkkkim Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Puhallintehdas valmiina Urhoilemaan! ( Uho" 150 hv / 5900rpm & 202 Nm / 4800 rpm ) Quote Link to comment
hakkis Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Taas...kysymys...Peritäänkö Ahvenistolla jäsenmaksu??? Quote Link to comment
Guest Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Vois kattoo jos tulis paikalle kuhan saa käyttisen etupäärisurempan valmiiks. Quote Link to comment
Guest pronos Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Saako auton ajettua parkkiin "sisäpihalle" rata-alueelle, vai jätänkö suosiolla jäähallille? Mitähän maksaa sisään? Onkohan ruokailu mahdollisuuksia? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Listaa osallistuvista, korjatkaa jos on väärin.... -Demon Racing ., puskaradion mukaan eivät ole viivalla Quote Link to comment
NordBling Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Kumion Dynamo ei saa kovasta työstä huolimatta vehkeitä viivalle huomiseksi, mutta tulee jollain kokoonpanolla paikalle, lippumiehiksi yms voi nakittaa tarvittaessa. Quote Link to comment
Jorrma Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Auton saa parkkiin varikolle ja pääsymaksu ei huimaa. Quote Link to comment
Masa Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Auton saa parkkiin varikolle ja pääsymaksu ei huimaa. volkkarit varikkokatoksen tuntumaan ja tavan käyttikset kahvion lähettyville. Näin se on tainu aikasemmin olla Quote Link to comment
Guest Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Joops pitäkää hauskaa Affella... ei jaksa huomenna lähteä minnekkään. Risut sain vaihdettua mutta kuumetta vielä pukkaa päälle. Yhteen Urhoon vähintään pitää kesällä kyllä tulla :) Quote Link to comment
Ketsa Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Viimeksi olin katsojana Urhossa 2002 ja sen verran hauska tapahtuma oli katsella, että tänään pitää taassa mennä katselemaan kuplien menoa. EDIT: Muutamia kuvia alkupäivän menosta. http://www.cig.canon-europe.com/a?i=1IgZwxETLC Quote Link to comment
JaniM Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Jaha hienoa oli. Kilpuri kesti loppuun asti ahdettuna. Yksi vika mikä otti reilun tunnin veke, niin bensapumppu otti lopputilin. Uusi tarvike ei ollut sit hyvä, mutta onneksi paikallisesta kahviosta sai uuden pumpun ostettua ja meno saattoi jatkua. Kiitokset Särkelälle ja Kurrelle, sekä muille kans paikalla olelleille tiimeille. TaMiKen sijoitus 4 110ja rapiat kierroksia ja paras tiimi pytty ahtimen ansiosta. Kilpurilla on nyt penkitetty tehot, kolme vetoa Kiikalassa ja kuusi tuntia likipitäen pysyi nipussa budjetti liki vakio 1.6 pata. 1. KLR olikohan 180 ja risat kierrosta 2. Moose racing 150 ja risat kierrosta 3. Retro 140 ja risat kierrosta 4. Tamike 110 ja risat kierrosta Viralliset tulokset tulee varmaan myöhemmin Quote Link to comment
Jooo Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Ahveniston parkkipaikalta löytyi 1 kpl 6kg sammuttimia. löytäjä saa pitää?? Vai löytyykö omistajaa?? -Pasi Quote Link to comment
Guest Kokkis Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Se taitaa olla meidän pullo, jäi matkasta. Mistä saa tulla hakemaan? Hans/ Tiara Quote Link to comment
Guest Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Kiitos taas kaikille ahkerille harjoittelijoille. Tässä viralliset tulokset KLR 191 MOOSE 155 RETRO 146 TAMIKE 111 PUHALLINTEHTAAN POJAT 109 KG RACING 94 RED BARON 91 DWL 68 RALLIRYHMÄ 67 VWR 60 TIARA 17 BOGEYRACING 0 Quote Link to comment
JaniM Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Se taitaa olla meidän pullo, jäi matkasta. Mistä saa tulla hakemaan? Hans/ Tiara PorVWoosta löytyy. Quote Link to comment
mikan Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 191 kierrosta * 3040 metriä = n. 581 km Jos harjoitukset kesti 6 tuntia, niin keskinopeus noin 97 km/h. Kierrosaikojen keskiarvo 1:53 jos oikein laskin. Tuosta pitää sitten ottaa pois varikkokäynnit. Aika haipakkaa saa mennä koko ajan. :-) t. Mika Quote Link to comment
Kurre Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Alun sähellyksestä johtuen meni tiukoille, että päästiin 6 tuntia harjoittelemaan. Muutama kierros jopa kostealla radalla. Kaikenkaikkiaan suhteellisen hyvin onnistunut tapahtuma. Tuotekehitysosastomme yrittää ratkaista uuden ajanottojärjestelmästämme johtuneet ongelmat. Mika: Onkos se yks puhelin löytynyt? Kiitokset harjoittelijoille ja erityisesti avustajille. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Kiitos DWL:nkin puolesta kaikille kanssa-ajoharjoittelijoille, hyvin metkaa oli rataa taas kiertää vaikka meidän harjoittelu katkesikin 2h 15min kohdalla. Nopeutta oli meillä oikein mukavasti, talven aikana tehty jarrujen totaaliuusiminen oli erittäin onnistunut. Paras kierrosaika oli hyvin tarkasti sama kuin KLR:llä. Matkanteko tyssäsi meillä todennäköisesti takalaikoista hajonneisiin booreihin, mutta tämä selvitetään tänään ja toivottavasti uudet takalaikat ovat kuosissa jo parin viikon päästä Kemoraan! EDIT: boorit oli tosiaan hävinneet toisesta laikasta, ja klappia syntynyt toisellekin puolelle aikalailla. Mutterit olivat kyllä lähtiessä momentissa, 2h 15min kohdalla sivuttaisklappia oli jo pari milliä joka sitten ne booritkin söi. Laikat olivat Kerscherin tekemät. Puavo / DWL Quote Link to comment
Kurre Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Ei löytynyt Kerpele! Mikä numero? Ja jos jonkun taskusta löytyy yks meidän puhelin, saa palauttaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.