Jump to content

Merkitse kaikki foorumit luetuksi?


Guest Bugfuel

Recommended Posts

Guest HessuS
Tekikö vanha foorumi tän automaattisesti? Tää tuntuu toimivan jotenki eritavalla.

 

mulla ainakin joka kerta kun tuli palstalle oli tilanne nollaantunut noiden uusien viestien osalta..

Link to comment

Mulla ei vanha palsta itsekseen merkannut mitaan luetuksi, vaan etusivulla oli toiminto jolla sai itse merkattua kaikkien foorumien kaikki viestit kerralla luetuiksi. En tieda oliko sitten jossain asetuksissa joku vipu milla sen sai automaattiseksi, mutta en sita sentaan haluaisi. Mistas sitten tietais missa on lukemattomia viesteja

Link to comment

No en ainakaan ite lue kun ne aiheet jotka on itseä kiinostavia. Nyt on sivullinen aiheita joissa näyttää olevan uusia viestejä koska en ole niitä käynyt lukemassa. Eli saako jonkun asetuksen päälle mikä merkaa luetuksi kaikki aiheet?

Link to comment
Guest Tuoppi

jänniä eroja porukalla, ite kuulun tohon ryhmään joka ei oo ikinä kyseistä nappia käyttänyt koska kone on hoitanu sen ite. välillä oli kyllä huonokin juttu kun ei kerinny kaikkia aiheita lukemaan ja joutu poistuun koneelta ole peli menetetty.

 

-Tuomas-

Link to comment

1. Vanha foorumiohjelmisto EI muistanut luettuja ja lukemattomia aiheita kuin sen yhden kirjautumisen ajalta. Eli jos jätit lukematta aiheen A ja kirjauduit toiselta koneelta niin aihe A (ja kaikki muutkin) oli luettu. Tämä oli tosi hanurista mun mielestä.

 

2. Laitoin nyt etusivulle sen "Merkitse kaikki luetuksi" -nappulan niin ei kenenkään ole paha olla. Näköjään tämän teeman tekijä oli jättänyt koko napin oletuksena pois...

Link to comment
1. Vanha foorumiohjelmisto EI muistanut luettuja ja lukemattomia aiheita kuin sen yhden kirjautumisen ajalta. Eli jos jätit lukematta aiheen A ja kirjauduit toiselta koneelta niin aihe A (ja kaikki muutkin) oli luettu. Tämä oli tosi hanurista mun mielestä.

 

Ei pida paikkaansa. Luetut ja lukemattomat -tieto sailyi vaikka hyppi koneelta toiselle, jopa useiden paivien ajan. Jokaisen kayttajan selaimen asetuksissa voi olla joku vipu niin ettei tuota tietoa sailota? Mulla kaytannossa aina sailynyt tuo tieto luetuista ja lukemattomista vaikka mista koneelta surffaisin.

 

Toimii se nyt tassa uudessakin toki.

Link to comment

Ei pida paikkaansa. Luetut ja lukemattomat -tieto sailyi vaikka hyppi koneelta toiselle,

 

Ei pidä paikkaansa. Vaikka samalla koneella yhteys 'meni poikki' tai suljit volkkaripalstan ni sen jälkeen kaikki oli merkitty luetuiksi.

 

Voipi toki olla tämä firman 'virittämä' tulikettu, joka sai tuon aikaan.

Link to comment

Joo, juu, joo. Foorumisofta sekoaa kun softan omat tagit on [jotain] [/jotain] ja sitten urlissa tulee vastaan kanssa hakasulkuja. Taitaa olla aika marginaalinen ongelma kun noita on lähinnä Nettiauton linkeissä ja tuokin esimerkkilinkki on sinällään virheellisesti laitettu kun on jätetty niitä hakasulkuja sinne urliin.

 

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389&PN'>http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=6

 

virheellinen VRT oikea

 

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1225389

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...