Jump to content

BIF 2010 Mikkelin Visulahdessa 23.-25.7.2010.


Recommended Posts

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Aloittelija

se on kuule " m e t a k e " semmonen juttu että silon kun subwoofer ja basso laulaa aloittelijan mökin edustalla niin se ei tule keskeytymään!!! vara akkuja ja konden saattoreita ON MUKANA! äänen painetta löytyy!

Link to comment

22.59.59 stereot offille ja volkkarin puola ON asentoon ja ja kääntö.... Pröm, kaasareiden/ruiskuläppien asento auki ja rengasta polttamaan. Tätähän ei kielletty vaan musiikin kanssa jumputtaminen.

 

Entä kännikuorolaulanta...

 

 

:D

Link to comment

http://www.youtube.com/watch?v=bk1vJXsc ... re=related

 

En voi vannoa etteikö olisi vähän nostalgiaa mukana kun 2010 aloittelemme pelimiehellä ja lopettelemme aamupojilla... Tai ehkä saamme tässä kesänkynnyksellä kehiteltyä jonkun uuden "hitin".

Sepi kun soitteli siinä naapurissa suomi iskelmää niin yhdistelmä kuullosti kauniilta jo siinä mökkien edustalla.

Taisi siellä joku pussihousukin tanssimassa mukana näkyä??

 

-Pasi

Link to comment
Guest MillaI

Napsun monoradio Blaupunkti -66 päihittää kaikki!

 

Mä tuun vaan jos Napsu menee katsastuksesta läpi, en tule enää hengari jäsenenä!

 

Eli, vuoden päästä nähdään...

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Ei vaan kuskimme tulee ruotsin kautta. Itse tuskin olemme ajokunnossa. Ruotsalainen luotto kuskimme Japi näillä näkymin on taas mukana, niin kuin yleensä Torpissakin. Rock´n Roll!

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Pakko tuottaa kuski ulkomailta, kun jostakin syystä emme löydä kuskia enää kotimaasta. Onneksi vielä olemme löytäneet sen laivamatkan päästä, ettei tarvi Afrikasta lennättää. No VWTHAICLUBistakin olisi ollut kuski halukkaita tulossa....

Link to comment
Guest UMK Seppelin

No käytiin Hietsussa Uugen (aasi) kanssa reenaamassa ajamista ja ei enää hätää kuskista. Hiukan Rollen kanssa tietenkin innostuttiin, kun löysimme soutuveneen. Karillehan se tietenkin pamahti näillä käsivoimilla ( salilla viimeksi vuonna -93 ) onni onnettomuudessa emme soutaneet kuin jotain hiukan reilua 30 solmua. Onneksi kerhomme aasi sai vedettyä meidät takaisin veteen. Sen jälkeen aasi halusi vielä hiukan pullistella ja näyttää miten Kupla Volkkari lähtee......

 

-UMK Rules-

post-904-13888362332067_thumb.jpg

post-904-13888362332197_thumb.jpg

post-904-13888362332295_thumb.jpg

Link to comment

Ei ole laskua tullut, sovittiin että maksamme kun tulemme.

 

Soitin visulahteen tänään ja varmistin mökkihinnat. Lomakoti 6 hengen + sauna 170 euroa vrk. To-SU yhteensä 510.-

Himoksella maksoi sama aika 300.- Pienempi 4 hengen "lomakoti" ilman saunaa 125.- per vuorokausi.

Meiltä siis 760.- kahdesta mökistä..... En valita en mutta kallista on!

Link to comment
Guest UMK Seppelin

Olen varannut kerhollemme mökin eilen! Muutama väkisin makuu paikka on siellä vapaana, joten Uudenkylän Moottori Kerhon jäsenet, mikäli haluatte nukkua mökissämme, niin tarjoamme Rollen kanssa makuu paikat. Eikä maksa tietenkään mitään!

Link to comment
Guest MillaI

Reilu kuukausi enää ja mua alkaa pelottaa et Napsu ei oliskaan valmis.

Peltipakettia edelleen siis odotan.

Mun pitää sit varmaan tulla fillarilla jos haluan ilmajäähyllä tulla...

 

Edit: Pelti tuli ja homma jo aloitettu!!

Super hyvä päivä. Voin ehkä jopa myydä syksyllä mun Polon pois kun uuden duunin mukana saan pakun käyttöön!

Link to comment
  • 2 weeks later...

BIF 2010 arpamosaan saatu sponsorilta kuorma VW osaa. Näyrä kiitos heidän suuntaan.

 

Sama speksi kuin 2007:

Tonnikuussatanen (85,5*69) kuplan kone, joka tehty palliksen askiin, jotta menee heittämällä Kupla ja Junis. Sekä takakannakkeen lisäämisen jälkeen myös Pallis tai Tölökki. Valitettavasti lohkosta puuttuu Typ-3'n ö-täyttö reikä. Eli menee joka ilmajäähyn koriin, paitsi pikku askartelulla kolkkiinkin.

Tässä on rempattu kaikki kuluva, mainittakoot esim lohko on AAR porattu + sylinterien dekkipinnan oikasu, kiertokangen yläpäät. Uutta osaa on mm Autolinean 1600 2r bolt on kannet, laakerit, tiivisteet, putket&männät, kaikki pumput, tönäriputket, syttypiuhat etc. Alla kuva Ooberin toimituksesta. Koneessa märkämaalatut mustat pellit. Simpaselle kiitos pintäkäsittelystä!! Sä mahdollistit sen että koneesta tulee kestävän lisäksi myös kaunis :)

 

Kasaamme koneen kolmen taisteluparin voimin lauantaina klo 10-> ja koneen tömäytän käyntiin kun se on nipussa abaut 19-20. Oletuksena toki ettei mitään budjetoimatonta viisästystä tullu.....

Koneella arvonta myös lauantaina "jossakin vaiheessa, kun bändi on tauolla". Itte veikkaan että 20-21.

 

Toi on ns bolt-on kone seuraavin muutoksin:

- Paineasetelma ja kytkinlevy ei kuulu pakettiin mukaan. Ne voit ostaa vaikka Sponsoriemme tiskiltä.

- Koko pakosarja riisutaan käynnistämisen jälkeen koneesta. Nämä(kin) on ostettavissa Sponsoriemme tiskiltä latery.

 

Arvat maksavat 10e/kpl, joita myydään INFO pisteessä sekä kiertävän arpamyyjä Thö-Pihliksen toimesta. Pihliksellä on virallinen Ooberin Oranssi arpamyyjä paita päällään ja miehellä vartta melkein kolmatta metriä, joten tänä vuonna ei arpamyyjän löytyminen pitäs olla ongelma :)

 

Koneen tekemisessä ovat mukana tänä vuonna:

* FVWA

* OberSchlachter

* FVWA Päijät-Häme

* P_Valtonen + muut kasaustiimin pojat; Simpasen Vellu, Forsgreenin Henkka + kasausorjat Jori-Eemeli-Tuoppo

post-78-13888362365307_thumb.jpg

Link to comment
Toivottavasti viime vuotista 3 päivän NRJ aamuh*mot putkea ei koeta tänä vuonna.

Lokasuojanauhatkin tuli viimesellä. Kiirus tuloo...

 

Katotaan nyt et mitä "kasettia" kuunnellaan... joka vuosi ollut jotain uutta :)

Pelimiehiä, Umbrellaa, aamupoikia on jo kuunneltu noita 3päivän settejä.

 

Paljonhan on tietenkin siitä kiinni että saadaanko soitinta paikanpäälle.

 

-Pasi

Link to comment

Mikä v#tun museokatsastus -paitoja saa minun kautta BIF:iin lauantaiksi hintaan 14 jeuro / kpl. Jos tämä mahtava tarjous kiinnostaa, toimi näin:

 

Laita minulle yksityisviesti jossa nimesi, puhelinnumerosi ja paidan koko (saatavilla M-XL). Soitan lauantaina ja sovitaan paitojen luovutus. Maksu käteisellä.

 

Huom! Jos lauantaiksi sattuu varsin kehno sää tai joku muu kosminen este, jää reissu tapahtumaan tekemättä. Tämän huomaat siitä, ettei soittoa kuulu :)

provo.jpg

Link to comment

Voi hitsi kun ei nyt itse tiedä tulenko vai en. Jos meinaan tulla niin pitäis lähteä liikkeelle jo huomis aamuna ja jättää paku kolmeksi yöksi johonkin Jyväskylä-Heinola-akselille nelostien varteen parkkiin. Ja siitä sitten perjantaina ajella Mikkeliin.

Link to comment

Volkkaripalstan tarroja BIF:ssä saatavilla

 

Apulaissheriffin toimiston apulaissheriffi Kape77 on nohevana teettänyt "VOLKKARIPALSTA.COM" ikkunatarroja. Koska Palstan sheriffit ovat luonteeltaan joviaaleja ja toivovat, että käyttäjät jakaisivat Volkkaripalstan ilosanomaa myös tien päällä, tarjoamme kyseisiä tarroja veloituksetta palstan aktiivisille kynäsedille ja -tädeille. Tarran leveys n. 20cm.

 

Tarran saa kun käy vetämässä Kapea hihasta Roomalaisten leirissä. Leirin tuntomerkkeinä kuulema ovat "varhaispallis, punavalkoinen junis ja vitun tölkki". Jos leiriä ei itse löydä, muut osaavat varmaan neuvoa. TARROJA RAJOITETTU MÄÄRÄ!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...