Guest simo91 Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 eli mulla oisi kupla rojekti ja oon sitä jo vuoden ajan laitellu vaan en oo vieläkään varma onko se 64 vai 65 ? rekisteriotteen mukaan se on 64 vaan sitten kun siinä on 65 osaa jonkin verran tullut vastaan. ja mistähän tietäisin sen korin väri koodin ? Quote
Tanhis Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 http://www.inerd.it/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=33 Tuolta auton ikä http://www.wolfsburgwest.com/colors/colorchrt.cfm Ja täältä auton väri sitten kun ikä on selvillä. Quote
MESIKÄMMEN Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Runkonumerosta, löytyy keskitunnelista takapenkin alta ja tietysti myös rekisteriotteesta. 64 on 5750180 - 6502399 välillä, 65 on yhdeksännumeroinen ja alkaa 115 xxx xxx. 64 on viimeinen paksutolppa ja 65 on jo ohuttolppainen, eli 64:ssä on pienemmät ikkunat kauttaaltaan. Oven tupakki-ikkuna on helppo tunniste jos pysty kromilista on pystysuora niin kyseessä on 64 ja jos se on yläpäästään taaksepäin hieman kallellaan, niin kyseessä on 65-malli Quote
vesav Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 pohjalevyn tunnistaa hyvin lämmitys säätimestä... 65sessa on kahvat käsijarrukahvan molemminpuolin ja 64sessa on pyöritettävä nuppi... Vesa Quote
vwagen Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Ja vuosimallin-65 Kuplien valmistus alkoi elokuussa-64,rekisteriotteesta vuosimalli ei selviä kuin valmistusnumerosta,rekisteröinti tai käyttöönottovuosi voivat olla jotain ihan muuta. Quote
Guest simo91 Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 kiitoksia jospas se nyt rupeis selviämään, niin saisi penkkien verhoilut tilattuu ja jos vielä maaliakin löytäs. Quote
metake Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Penkithän ei välttämättä ole alkuperäiset. Muistaakseni menee niin, että paksutolpan penkit on pyöreillä ylänurkilla ja -65 alkaen eli ohuttolppasissa terävät nurkat. Laitas vaikka kuva penkeistä tänne niin arvataan porukalla oikeet verhoilut. Quote
Essi Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 Muistanko taas ihan väärin, vai oliko 64 ainoa vuosimalli, jossa oli jo leveä rekisterivalo, mutta vielä T-kahva takaluukussa? Quote
Tanhis Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 ^Oikein muistat Ja nokkapellissä leveä kromi ilman susilinna logoa kahvan päällä. Quote
-tipi- Posted March 4, 2010 Posted March 4, 2010 nokkapellissä leveä kromi ilman susilinna logoa kahvan päällä. Tämähän on '63-'66 malleissa näin, ei vain '64. Quote
Guest simo91 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 yritin laittaa kuvia vaan valittaa jotta liian suuri koko. maksimi koko 256 , aika pieni kuva pitäs olla. Quote
Tanhis Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 nokkapellissä leveä kromi ilman susilinna logoa kahvan päällä. Tämähän on '63-'66 malleissa näin, ei vain '64. Oon tainnut sitten lukea jotain puutaheinää sambalta. Quote
Broidi Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Muistanko taas ihan väärin, vai oliko 64 ainoa vuosimalli, jossa oli jo leveä rekisterivalo, mutta vielä T-kahva takaluukussa? Juu ei. Ei ainakaan mun ´64 stanussa ollut leveää valoa. Quote
xam1 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Muistanko taas ihan väärin, vai oliko 64 ainoa vuosimalli, jossa oli jo leveä rekisterivalo, mutta vielä T-kahva takaluukussa? Juu ei. Ei ainakaan mun ´64 stanussa ollut leveää valoa. Eikä -66 stanussa. Kyllä toi -65 mallilta vaikuttaisi. Quote
-AP- Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Eipä kuulu ollakaan, 'stanussa', '64 Export Limousinessa kylläkin on 'leveä lippa', samoin vielä T-kahva. Penkit vaikuttaa kuusvitosilta. Ota vielä kuva oven tuuletusikkunasta, niin saadaan varmuus asiaan. Quote
vesav Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 mulla ainakin on 64sessa levee rekkarinvalo ja T-kahva... stanuissa varmaan menee vanhoilla osilla... penkit ainakin näyttää 65 mallisilta... edit: AP ehti ensin... Quote
vesav Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Rattikin kuvassa on -65 mallinen. millanen pitäisi 64sessa olla? tööttinappi hehällä? mulla meinaan molemmissa tollanen samanlainen mikä kuvassakin... Vesa Quote
MESIKÄMMEN Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Molemmissa vuosimalleissa on valkoinen ratti ja -65:ssa on tuolaiset "tööttiviikset" ja -64:ssä viiksien lisäksi puolirinki / kehä Quote
Tanhis Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Tai mites jos vain laittaisit sen runkonumeron sieltä takapenkin alta niin ei tarttisi arvuutella. Varsinkin kun tiedossa on se tosiasia että näiden härveleiden osia on sekoitettu keskenään eräiden vuosikymmenten ajan. Quote
metake Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Ohuttolppasen penkit, eli penkkiverhoilut tilaat -65:n mukaan niin pitäis tulla oikeet. Quote
Guest simo91 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 kiitos vastauksista. katoin niin auto oli valmistettu marraskuussa 64. eli siis 65 vm. eikun kohta penkkien verhoilut tilaukseen kuhan saan ensin koneen kuntoon kun tänään kävin pitkästä aikaa ajelemassa niin rupes hullunaan röpöttämään aluks luulin että vika ois ollu sytkässä ja sen laittelin vaan ei ollu vaikutusta ja sitten katoin öljyt niin oli menny öljyt ja pensat sekasin. Quote
metake Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 oli menny öljyt ja pensat sekasin. Bensapumppu vuotaa ja valuttaa käyttöakselia pitkin bensat öljyn joukkoon -> bensapumppu vaihtoon. Quote
Guest simo91 Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 mutta tuota mitenkäs se vaikuttaa siihen röpöttämiseen ja pätkimiseen jos se pensapumpun käyttö akseli vuotaa ? Quote
-tipi- Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 Jos imusarja jäätää ja bensa pisaroituu, niin voi röpötellä ja pisaroitunu bensa painuu männänrenkaiden ohi kampikammioon? Quote
Guest simo91 Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 joo tuo vois ollakkin, kun pysähdyttiin parkkiin ihmettelemään niin imusarja oli jää kohmeessa. oisko jotain hyvää neuvoa saada imusarja pysymään sulana ? Quote
Guest simo91 Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 just vaihoin uuden putken niin ei pitäs olla karstanen. Quote
Guest simo91 Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 eikun sen mikä menee ilman putsariin. minkäs näkönen se imusarjan esi lämmitys putki on ? Quote
MESIKÄMMEN Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Se on siinä imusarjan kyljessä vaakaan oleva pienempi teräsputki. Quote
-tipi- Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Jonka läpi kulkee pakokasua lämmittäen imusarjaa. Se karstottuu helposti umpeen, ja sitten alkaakin pisaroitumisongelmat, jopa kesäkeleillä kun on sopivan kosteaa. Tähän vois itsekukin laittaa parhaat vinkit tuon putken putsaamiseen. Minä olen kerran rassannut tommoseen isompaa reikää porakoneeseen kiinnitetyllä teräs vaijerilla, sitten polteltiin bensaa siellä putkessa ja rassattiin lisää vaijerilla. Kaasupillillä saisi varmaan paremmin lämpöä sinne putkeen? Quote
vwagen Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Nyt taitaa mennä imuilman esilämmitys ja imusarjanlämmitysputket sekaisin. Quote
-AP- Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 esimies esileikki esiliina esilämmitys esi ... Joo, sekaisin ollaan, joka tapauksessa imusarjassa kiinni oleva ohuempi metalliputki on melkoisella varmuudella tukossa. Ei ihan välttämättä helppo nuohottava, mutta oleellisen tärkeä toiminnan kannalta kuitenkin. Quote
Guest Jussinbussi Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Ratsastanpa minäkin aiheella. Mulla ehkä samaa ongelmaa, ilmenee tosin vain kun ryyppyläppä on kiinni, muuten toimii normaalisti. Voiko tuo ryypyn päällä olo pahentaa asiaa? Mutta eikös jos ryyppy on päällä niin virtausnopeus pienenee ja näinollen juuri ei pitäisi jäätyä..?? Koitin kesällä ajaa kanssa ryyppy päällä ja sama homma, imusarja kohmeessa. Ryyppy pois päältä ja pelittää.. Taidan napata sen imarin veks ja tutkia. Quote
Guest simo91 Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 joo otin eilen imusarjan irti ja rupesin puhdistelemaan oli kyllä tosiaan tukossa se lämmitys putki. kaks kertaa käytin kaasu pillillä melkein punahehkuun ja paukuttelin vasaralla ja työnsin mikki lankaa siitä läpi vaan ei saatana rupee aukeemaan millään. Kyllä siitä saatiin jos vähän vesi juoksemaan läpi kun monta tuntia sorhattiin. Tänään vien imusarjan kaverille niin se aukasee sen hapolla niin johan rupee karstat lähtemään. Quote
Guest simo91 Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 niin ja tulihan siihen pensaa kippailtuu ja tuleen tuikattua jotta jos kunnon paine ois sen aukassu Quote
toroidi Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Kytkinvaijeri osoittautui joskus hyväksi noiden auki kairaamisessa. Porakoneeseen kiinni ja jurnuttamaan. Kovaa tavaraa se karsta noissa tuubeissa. Quote
Tanhis Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Itse nähnyt joskus sellaisen kikan että esilämmitysputki pillillä punahehkuseski ja sitten puhdasta happea putkesta läpi ideana se että happi hehkuttaa karstan pois. Muistaakseni joku oli tehnyt how to videonki tästä joskus. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.