Jump to content

URHOT TULEE, OLE VALMIS


Guest maad914

Recommended Posts

Guest Kimmo Antikainen

Huhhuijjaa, pitkäks käy päivä :D

 

Eilen saatu koneesta ekat höyryt pihalle ja nokka ajettu sisään. Vielä kaarien hitsaus, penkki ja joku kiskokin, mittaristot, kaasarien lopulline säätö ymymym :P

Link to comment
  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kännykkä näyttää todennäköisesti omiaan, ja painottaa vieläpä eri taajuusalueet todennäköisesti päin persettä, mutta 10dB heittoon on vaikea uskoa, se kun on energiatasonakin jo aika perhanasti kun dB-asteikko on jotenkin logaritminen.

 

Muistelen meidän biilin olleen viime vuonna vielä huomattavasti hiljaisempi kuin Asstrollin 914:n, joten oletamme että kännykkä näyttää sen verran päin persettä että raralle päästään... tietty vois putken päät kääntää alaviistoon vielä varmuuden vuoksi jolloin ei 45-asteeseen ylöspäin hirviästi enää kuulu...

 

Jaa meidän yhteistyökumppanillahan on muuten db-mittari, tehdäämpä oikeammanlaisia mittauksia vielä...!

 

Puavo @ dwl

Link to comment

Hyvä tietää jotta kännykät näyttää helkutilleen. Mänköön tämä siis spykologiseksi uhoamiseksi, nyt kaikki kuitenkin torppaa putket täyteen jotain vaimenninmatskuu ja tehot tippuu ja DWL ohittaa KAIKKI !! KAIKKI ! MUAHAHAAA!!!

 

...no ohitetaan myö muutenkin, ainakin siinä ekassa suomutkassa.

 

Puavo / DWL

Link to comment

Jopella taitaa olla nyt lajit sekaisin...

 

Kirkon kierto hiihdoissa pyydetään latua ja annetaan kohteliasti latua nopeammalle uralta sivuun siirtymällä. Mutta kilvanajossa nopeampi auto menee vaan ohi jokatapauksessa.... ;-)

Link to comment
Guest Toheltaja

Meidän osallistuminen näyttää tähän aikaan päivästä todella huonolta. :( Mutta paikalla kyllä ollaan vaikka ilman autoakin. Samaiset ongelmat jatku kun viimevuonna, tosin parin tunnin päristelyn jälkeen vasta. Syytä ei vieläkään selvitetty. Illalla katotaan hitusen, ja ehkä nostetaan tassut taivasta kohti.

Link to comment

Äläs nyt Jani viitti alkaa vetistelemään! Pannullinen kahvia käkättimeen ja takaisin auton alle, hop-hop!

 

Possun ohittaminen ulkokautta kiilunut meikäläisen silmissä niin kauan, että nyt ette saa luovuttaa ;-)

Link to comment

Prkl!

 

Ja Aircooledhan tulee radalle autolla, vaikka olisin itte konehuoneessa pitelemässä osia paikallaan kun pojat "rappaa".

 

Soittakoot sitten potentiaaliset asiakkaat vaikka mulle kännykkään niin vastailen vauhdissa ;)

 

Ketsalla oikee asenne, lisää puruja suodattimeen, notta pysyy mekaanikot hereillä!

Link to comment
Guest Toheltaja

viikko sitte torstaista asti nukuttu maksimissaan 5h 30min per yö, alkaa jo tuntua. Ja jos ei saa kuntoon ni ei saa kuntoon, vittuako sitä tulee hajottamaan radalle. Alkaa olo olla sellainen että ei rattiin kannata edes lähteä. Katotaan mitä ilta/yö tuo tullessaan.

Link to comment

Standard Racingin korkeanpaikan leiri tuotti hyviä tuloksia.. madalsimme kilpuria jälleen. Nyt palmut pykälässä ja ahoogah loksussa, ei muuta kuin saunomaan ja kukonlaulun aikaan convoy kohti Affenistoa. Viime minuutin kuskitradeukset vielä ja voittajatiimi on kasassa. Eli, paas Mika kaivertaen jo niitä pokaaleja, muutama mahtuu vielä Studio44:n hyllylle.

Link to comment
Guest Kimmo Antikainen

Alkaa olla kaaret pikkuhiljaa valamiit, penkki ja vyöt viel kiinni ja auto railerille. Ukot saunaan ja ajelemaan reipas kolmen sadan siirtymä, hyvin keretään :D

 

hep hep.

Link to comment
Guest Kimmo Antikainen

Noni, viimein valmista, kaaret ja penkit ja vyöt sisässä, koneen säädöt vielä kysymysmerkki, ainakin mahtavat imusaundit kopissa kun ilmanputsareille piti tehä reiät tulipeltiin :D

 

Auto on liikkunu viimeks omin avuin 17 vuotta sitten... nooh, onneks tuli koeajettua autoa kokonaiset 500 metriä.

Link to comment
Noni, viimein valmista, kaaret ja penkit ja vyöt sisässä, koneen säädöt vielä kysymysmerkki, ainakin mahtavat imusaundit kopissa kun ilmanputsareille piti tehä reiät tulipeltiin :D

 

Auto on liikkunu viimeks omin avuin 17 vuotta sitten... nooh, onneks tuli koeajettua autoa kokonaiset 500 metriä.

 

 

eikä ollut kuin 1 vuosi aikaa laitella pelejä kuntoon :P

 

 

 

edit; ainiin otin pari kuvaakin , hic ;) täällähän ne

Link to comment
Guest Toheltaja

Kiitoksia Aircooled.fi puolesta loistavasta Urhosta. Päivä oli mitä parhain, jos vertaa esim tähän päivään joka on aamuyöstä tupannut vettä taivaan täydeltä.

Link to comment

Red Baron kiittää järjestäjiä hienosta tapahtumasta!

 

Kiitokset myös varikkomiehillemme Tompalle & Tatulle (sekä kiireapu Mikolle)!

 

Ainoaksi saavutukseksi urheilullisella puolella tiimille jäi todennäköisesti Urhon ajojen kautta-aikain huonoimman kierrosajan tekeminen. 17:sta kierroksemme otti aikaa 3h 8min 23s ja .057 osia. Kierrokseen sisältyi ylimääräisenä ohjelmana:

- Pyttipannun valmistus + käkättimeen kiskaisu

- Kahvitunti

- Moottorin vaihto

- Vaihdelaatikon vaihto

- Kevyt kytkin remontti

- Huutelua T. Puttoselle

Link to comment

DWL kiittää myös piiskan ja kepin kovettamalla kouralla järjestäjiä ja kanssakilpailijoita hy-fästä Urtsista!

 

Pienten alkusäpinöiden jälkeen raralle päästiin n. 5 kierrosta muita jäljessä, siihen syynä oli viallinen neulaventtiili joka oli laskenut n. 10 litraa bensaa koneeseen, ja pakovenan ollessa kiinni ne oli tietenkin mennyt lohkoon sisään. Ekan käynnistyksen jäljiltä 50 minuuttia ennen lähtöä parkkikselle jäi kohtuukokoinen läntti öljy/bensa -komboa suoraan huohotinputkesta, kiitokset aircooledille uudesta hp-1:stä ja motonetille ö-puottoastiasta ym.

 

Kohuttu kusilaituverrari osoitti kyntensä, oli nääs eri metka peli ajaa vaikka kone röpötteli alle 3500 kierroksen (johtuen epäilemättä siitä neulaventtiilistä joka tulvitti toista kaasaria).

 

Tämän vuotista Showcar Top 3 -pokaalia arvostetaan vielä enemmän kuin viimevuotista "paras yritys" -pokaalia :)

 

Puavo @ dwl

Link to comment

Tiikerit kiittää, oli hienot kisat.

 

tiikereillä pamahti lisälauharilta öljyletku, jonka kans painittiinki sitte reilu 2 tuntia ja loppu köröteltiin ilman lisälauhdutusta.Eikä talven työkään menny hukkaan ku pokattiin Showcar Top 3 -pokaali.

Link to comment

Standard Racing kiittää ja kumartaa! Jo vain oli lystiä ja vauhdikkaita tilanteita, Heeba " Toinen peili ei olis pahitteeksi, prkl!" Asikainen kiittää ainakin Luftareiden huimaa ikkunaväritystä! Kun ei ohi pääse niin ei sitten millään... Tiimin ongelmat kisan aikana rajoittuivat kolmeen: 1) Rósepippurikana kärähti valvonnan puutteesta johtuen. 2) Kaasuvaijerin putki irtosi 2 kertaa. 3) Iron Maidenin cd pomppi pahasti ajon aikana. Yhteenvetona voisi todeta: Tulemme ensi vuonna uudestaan...!

 

Ps. Luftareille kolehti pystyyn jotta saisivat oman kaasugrillin. Loisivat loungessa minkä ajamiselta ehtivät... ;-)

post-203-13888357946789_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...