Guest Kimmo Antikainen Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Huhhuijjaa, pitkäks käy päivä :D Eilen saatu koneesta ekat höyryt pihalle ja nokka ajettu sisään. Vielä kaarien hitsaus, penkki ja joku kiskokin, mittaristot, kaasarien lopulline säätö ymymym :P Quote Link to comment
mikan Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Voiko kännykän mittaustulokseen luottaa? t. Mika Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Kännykkä näyttää todennäköisesti omiaan, ja painottaa vieläpä eri taajuusalueet todennäköisesti päin persettä, mutta 10dB heittoon on vaikea uskoa, se kun on energiatasonakin jo aika perhanasti kun dB-asteikko on jotenkin logaritminen. Muistelen meidän biilin olleen viime vuonna vielä huomattavasti hiljaisempi kuin Asstrollin 914:n, joten oletamme että kännykkä näyttää sen verran päin persettä että raralle päästään... tietty vois putken päät kääntää alaviistoon vielä varmuuden vuoksi jolloin ei 45-asteeseen ylöspäin hirviästi enää kuulu... Jaa meidän yhteistyökumppanillahan on muuten db-mittari, tehdäämpä oikeammanlaisia mittauksia vielä...! Puavo @ dwl Quote Link to comment
Ketsa Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Kännykä mittarilla saatiin viimmekesänä vakio bensamersusta kilpurin äänet ja lopetettiin kännykällä sojottelu :-/ Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Hyvä tietää jotta kännykät näyttää helkutilleen. Mänköön tämä siis spykologiseksi uhoamiseksi, nyt kaikki kuitenkin torppaa putket täyteen jotain vaimenninmatskuu ja tehot tippuu ja DWL ohittaa KAIKKI !! KAIKKI ! MUAHAHAAA!!! ...no ohitetaan myö muutenkin, ainakin siinä ekassa suomutkassa. Puavo / DWL Quote Link to comment
Pepe Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Tuskinpa DWL-porukan tarvitsee db-rajoituksista huolehtia, eikös teillä ole perinteitä kunnioittaen auton välittömässä läheisyydessä ns. meluaita? :-) Mikko / EnTuuUrtsiin Quote Link to comment
Broidi Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 DWL:n jätkät yrittää aina oikoa siinä suolenkin ekassa mutkassa... Quote Link to comment
Jope Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Laittakaapa myös taustapeilit kuntoon kun meillä ei ole tööttää.... Quote Link to comment
Broidi Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Standard Racing on panostanut myös tööttipuoleen... ahoogah. Quote Link to comment
Ketsa Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Jopella taitaa olla nyt lajit sekaisin... Kirkon kierto hiihdoissa pyydetään latua ja annetaan kohteliasti latua nopeammalle uralta sivuun siirtymällä. Mutta kilvanajossa nopeampi auto menee vaan ohi jokatapauksessa.... ;-) Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 ==> Ketsa Vaihas tää Urhoon työllä T1 "-50". profiilistasi Se o walmis ja sairaan nopee *UHO* Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Meidän osallistuminen näyttää tähän aikaan päivästä todella huonolta. :( Mutta paikalla kyllä ollaan vaikka ilman autoakin. Samaiset ongelmat jatku kun viimevuonna, tosin parin tunnin päristelyn jälkeen vasta. Syytä ei vieläkään selvitetty. Illalla katotaan hitusen, ja ehkä nostetaan tassut taivasta kohti. Quote Link to comment
Guest Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Toivotaan että saatte auton iskuun. Quote Link to comment
Ketsa Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Äläs nyt Jani viitti alkaa vetistelemään! Pannullinen kahvia käkättimeen ja takaisin auton alle, hop-hop! Possun ohittaminen ulkokautta kiilunut meikäläisen silmissä niin kauan, että nyt ette saa luovuttaa ;-) Quote Link to comment
Tomppa Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Prkl! Ja Aircooledhan tulee radalle autolla, vaikka olisin itte konehuoneessa pitelemässä osia paikallaan kun pojat "rappaa". Soittakoot sitten potentiaaliset asiakkaat vaikka mulle kännykkään niin vastailen vauhdissa ;) Ketsalla oikee asenne, lisää puruja suodattimeen, notta pysyy mekaanikot hereillä! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 viikko sitte torstaista asti nukuttu maksimissaan 5h 30min per yö, alkaa jo tuntua. Ja jos ei saa kuntoon ni ei saa kuntoon, vittuako sitä tulee hajottamaan radalle. Alkaa olo olla sellainen että ei rattiin kannata edes lähteä. Katotaan mitä ilta/yö tuo tullessaan. Quote Link to comment
Guest matti87 Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 näin äsken tossa vihreän volkswagen kuplan että olisko tietoo kenen tiimi oli kyseessä Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 näin äsken tossa vihreän volkswagen kuplan että olisko tietoo kenen tiimi oli kyseessä Haluatko tiedon kirjepostissa? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 huomen se punanen kupla jossai jkl jämsä välis o sit wolfsburgin tehtaan ralliauto et latua pitää antaa.. Quote Link to comment
Broidi Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Standard Racingin korkeanpaikan leiri tuotti hyviä tuloksia.. madalsimme kilpuria jälleen. Nyt palmut pykälässä ja ahoogah loksussa, ei muuta kuin saunomaan ja kukonlaulun aikaan convoy kohti Affenistoa. Viime minuutin kuskitradeukset vielä ja voittajatiimi on kasassa. Eli, paas Mika kaivertaen jo niitä pokaaleja, muutama mahtuu vielä Studio44:n hyllylle. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 hoppafoorti osilla voittoo a-hooga! Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Alkaa olla kaaret pikkuhiljaa valamiit, penkki ja vyöt viel kiinni ja auto railerille. Ukot saunaan ja ajelemaan reipas kolmen sadan siirtymä, hyvin keretään :D hep hep. Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Noni, viimein valmista, kaaret ja penkit ja vyöt sisässä, koneen säädöt vielä kysymysmerkki, ainakin mahtavat imusaundit kopissa kun ilmanputsareille piti tehä reiät tulipeltiin :D Auto on liikkunu viimeks omin avuin 17 vuotta sitten... nooh, onneks tuli koeajettua autoa kokonaiset 500 metriä. Quote Link to comment
-MITO- Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Onnittelut voittajatiimille! Quote Link to comment
Fileas Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Put put puttonenkin selvisi maaliin , ja erikoismaininnalla oikeen(taas?) ;) Quote Link to comment
Fileas Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Noni, viimein valmista, kaaret ja penkit ja vyöt sisässä, koneen säädöt vielä kysymysmerkki, ainakin mahtavat imusaundit kopissa kun ilmanputsareille piti tehä reiät tulipeltiin :D Auto on liikkunu viimeks omin avuin 17 vuotta sitten... nooh, onneks tuli koeajettua autoa kokonaiset 500 metriä. eikä ollut kuin 1 vuosi aikaa laitella pelejä kuntoon :P edit; ainiin otin pari kuvaakin , hic ;) täällähän ne Quote Link to comment
Guest Raggare Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 http://koti.mbnet.fi/raggare/urtsi/urtsi05.html sensuroimatonta kuvamateriaalia.. pitäskö niitä vähän sittenki poistella tai käännellä.. no samase, tuol hakemistos o pari filmiiki jotka saa itse kääntää 90 astetta jos haluaa. mut olipahan se taas päevä, kelpaa tulla ens vuonna taas, ja jotai huhuja kuulu kiikalanki suhteen.. Quote Link to comment
-MITO- Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Tapahtumakuvia http://volkkaripalsta.com/tapahtumat/Urtsi05/ Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Kiitoksia Aircooled.fi puolesta loistavasta Urhosta. Päivä oli mitä parhain, jos vertaa esim tähän päivään joka on aamuyöstä tupannut vettä taivaan täydeltä. Quote Link to comment
Ketsa Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Red Baron kiittää järjestäjiä hienosta tapahtumasta! Kiitokset myös varikkomiehillemme Tompalle & Tatulle (sekä kiireapu Mikolle)! Ainoaksi saavutukseksi urheilullisella puolella tiimille jäi todennäköisesti Urhon ajojen kautta-aikain huonoimman kierrosajan tekeminen. 17:sta kierroksemme otti aikaa 3h 8min 23s ja .057 osia. Kierrokseen sisältyi ylimääräisenä ohjelmana: - Pyttipannun valmistus + käkättimeen kiskaisu - Kahvitunti - Moottorin vaihto - Vaihdelaatikon vaihto - Kevyt kytkin remontti - Huutelua T. Puttoselle Quote Link to comment
P_Valtonen Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Tosson paronin pää-koneen kilahtamisen wirallinen syy T:Nimimerkki "elämä on" Quote Link to comment
Timppa Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 kevyttä kauraa,, vaikeahkosta alusta huolimatta tiim puttonen selvitti 6h ajoa urhossa, josta palkintona sija 8. tiim puttonen kiittää kaikkia avustajia & osallistujia! :) Quote Link to comment
Masa Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 onkos tuloslistasta tietoa? Omalta osin kierrosmäärä on tiedossa, mutta sijoitus jäi epäselväksi Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 DWL kiittää myös piiskan ja kepin kovettamalla kouralla järjestäjiä ja kanssakilpailijoita hy-fästä Urtsista! Pienten alkusäpinöiden jälkeen raralle päästiin n. 5 kierrosta muita jäljessä, siihen syynä oli viallinen neulaventtiili joka oli laskenut n. 10 litraa bensaa koneeseen, ja pakovenan ollessa kiinni ne oli tietenkin mennyt lohkoon sisään. Ekan käynnistyksen jäljiltä 50 minuuttia ennen lähtöä parkkikselle jäi kohtuukokoinen läntti öljy/bensa -komboa suoraan huohotinputkesta, kiitokset aircooledille uudesta hp-1:stä ja motonetille ö-puottoastiasta ym. Kohuttu kusilaituverrari osoitti kyntensä, oli nääs eri metka peli ajaa vaikka kone röpötteli alle 3500 kierroksen (johtuen epäilemättä siitä neulaventtiilistä joka tulvitti toista kaasaria). Tämän vuotista Showcar Top 3 -pokaalia arvostetaan vielä enemmän kuin viimevuotista "paras yritys" -pokaalia :) Puavo @ dwl Quote Link to comment
rockford Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Tuolla olis muutama kuva urtsista: http://lohi.ssp.fi/~rockford/sivut/urho/index.htm Quote Link to comment
mikko k Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Tosson paronin pää-koneen kilahtamisen wirallinen syy T:Nimimerkki "elämä on" No ei ihme jos hiukan kolisee.... :) Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Tiikerit kiittää, oli hienot kisat. tiikereillä pamahti lisälauharilta öljyletku, jonka kans painittiinki sitte reilu 2 tuntia ja loppu köröteltiin ilman lisälauhdutusta.Eikä talven työkään menny hukkaan ku pokattiin Showcar Top 3 -pokaali. Quote Link to comment
Broidi Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Standard Racing kiittää ja kumartaa! Jo vain oli lystiä ja vauhdikkaita tilanteita, Heeba " Toinen peili ei olis pahitteeksi, prkl!" Asikainen kiittää ainakin Luftareiden huimaa ikkunaväritystä! Kun ei ohi pääse niin ei sitten millään... Tiimin ongelmat kisan aikana rajoittuivat kolmeen: 1) Rósepippurikana kärähti valvonnan puutteesta johtuen. 2) Kaasuvaijerin putki irtosi 2 kertaa. 3) Iron Maidenin cd pomppi pahasti ajon aikana. Yhteenvetona voisi todeta: Tulemme ensi vuonna uudestaan...! Ps. Luftareille kolehti pystyyn jotta saisivat oman kaasugrillin. Loisivat loungessa minkä ajamiselta ehtivät... ;-) Quote Link to comment
Pekka Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Kiitokset meidänkin puolesta. Virallinen kisaraportti tapahtumista tullee tämän viikon aikana. Quote Link to comment
Guest Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 http://www.rymstigers.fi/index.php?file=galleria.php pari pätkää löytyy tuolta. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.