Jump to content

'78 pallokeula

KimmoH

Recommended Posts

Posted (edited)

Noni, nyt olisi ekat savut otettu koneesta. Sehän tärähti kertalaakista käyntiin ja parin keskeytyksen saattelemana sain ajettua nokan sisään.

Sen verran itseä tärisyttää, että taitaa mennä tovi unen kiinni saamisesta ;) Eka, itse muttereista kasattu ilmajäähy on nyt todellisuutta \o/

Edited by KimmoH
  • Like 12
  • 2 weeks later...
Posted

Tämähän on valmistumassa mukavasti ja ansaitusti kesäkeleiksi. Mikäs sen parempaa! Toivon jo, että itse pystyy samaan.

Posted

Melkein vois sanoa että voitto saavutettu.. Valaa vähän virtaa omiinkin vanttuisiin, jos vaikka ens kesäksi sitten

Posted (edited)

Kiitos kiitos ;) Vielä on sen miljoona pikkujuttua laitettavana mutta teoriassa ei tartteis kuin lämppärin putkiston loppuun saattamisen keulassa ja kunnollisen kaasuvivuston, niin sitten vois suunnata rekisteröimään. Mitään muita katsastuksen yritystä estäviä puutteita ei pitäisi olla.

Edited by KimmoH
Posted

Tämä rojekti olisi nyt katsastettu ja rekisteröity. Jännittäminen oli turhaa, bussissa ei ollut mitään huomautettavaa, kehujen kera läpi. Alustaakin inssi esitteli toiselle inssille kun oli niin siistiä :) 

Tästä on hyvä jatkaa kilpien ruuvailulla, sisustan viimeistelyllä ja koneen loputtomalla säätämisellä.

• Like 18
Posted

Oletko noita kaasareita synkannut toistensa kanssa toimimaan eli synkka mittarilla.

Esim

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=742876169385&rub1=Tools&rub2=Tools&artnr=21190a&pn=0&sort=&all=

Tai

http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektrefwoord=1110&

Itselläni tuo alempi ja toimii ihan tarpeeksi peruskäyttäjälle.

Posted

Kaasarit on synkassa joo, mulla on sellainen Gunsonin alipaineella toimiva halpismittari. Sillä pääsee ihan hyvin oikealle hehtaarille. Tosin kaksi tuollaista "etanan" mallista on hankintalistalla, olisivat huomattavasti näppärämpiä käyttää.

Guest trost
Posted

Aina välillä tullut projektia seurattua ja täytyy sanoa, että hienoa työtä! Onnittelut täältäkin!

Posted

Otin nyt alkuun ihan perus jakajan alipaineella ja siirrän sen sisään nuo nykyiset Pertronixin kalut. Sillä pääsee taas pätkän verran eteenpäin, vanha jakaja saa jäädä varaosaksi.

• 2 weeks later...
Posted

JK:lta löyty bundlena, "seinäkisko" ja jalka. Tuo on jotain standardi matkailuautokamaa. Jalka oli vain mulla 3cm liian lyhyt, että saisi pöydän vaateriin kun laitoin kiskon ylemmäksi kuin normaalisti, en halunnut rei'ittää kyljen verhoilua. Nyt pulttasin jalan alapäähän jääkiekon korokkeeksi kunnes pääsen konsensukseen itseni kanssa miten pöytä tulee lopullisesti asettumaan ;)

• Like 1
  • 2 weeks later...