Guest eemeli Posted December 7, 2012 Posted December 7, 2012 Hep. Paljonko mahtaa vakio irs-loota suunnilleen painaa, eli montako kertaa mun tarttee käydä salilla että olkapäiltä roikkuvat narut tukevoituu sen verran, että tartten korkeintaan 3 apumiestä jeesaamaan siirtelyssä, paikalleen asennuksessa jne? ;-) -eemeli- Quote
Hebster52 Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Jos kyseessä kuplan irs-laatikko niin kyllä sen jaksaa liikuttaa. Jopa semmonen ruipelo ku minä jaksan sitä nostella... :D Oiskohan paino jossain 60-80kg? Quote
SePi Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Hep. Paljonko mahtaa vakio irs-loota suunnilleen painaa, eli montako kertaa mun tarttee käydä salilla että olkapäiltä roikkuvat narut tukevoituu sen verran, että tartten korkeintaan 3 apumiestä jeesaamaan siirtelyssä, paikalleen asennuksessa jne? ;-) -eemeli- Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan. Ja tuolla tunkilla muuten nousee kone ja melkein koko auto tarvittaessa... Quote
DWL_Puavo Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Jep vetarit irti ei oo ollenkaan paha siirrellä itsekseen. Vertailuna esim. Poschen G50-loota on taas sitten jo jokseenkin hankala liikutella järkevästi itseään telomatta. Swngiloota on hankalampi laittaa autoon kun siinä yleensä kasataan vetarit paikalleen ennenkuin se sovitetaan autoon, IRS:illä vetareiden kiinnitys sen verran helppoa ja huoletonta että ne voi helposti laittaa auton alla. Quote
Pepe Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Seuraava kysymys on, että montako kaveria tarvitaan että tuon tunkin jaksaa kantaa Biltemasta kotiin :) Quote
Guest VenaCavaInferior Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Kori, alusta, moottori taitaa kuplassa olla ainoita joita ei yksin nostele. Quote
Guest eemeli Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Hep. Itekseni sain kyllä 1600:sen vakiokoneen sorsineen henkilöauton takakonttiin. Yks väliovi siinä tuli tärveltyä ja pari tuntia meni aikaa (josta iso osa siihen, että sain peruutettua koslan oikeaan paikkaan=) Tuollanen nosturi olis kyllä aika pro, mutta sitäpä en pysty projektin valmistumisen jälkeen varastoimaan mihinkään, joten jos sellaisen voi lainaksi saada, niin ehkä sitte? -eemeli- Quote
Guest VenaCavaInferior Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Tai sitten hommaat kettinkitaljan ja rakennat kakkosnelosesta kehikon ja nostelet sillä. Rojektinjälkeen kehikko polttopuiksi ja talja mahtuu jemmaan melkeen mihin vaan. Quote
MU Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Kyllä voi unohtaa kettinkitaljan kuplan koneen asennuksessa ,ja etenkin lootan :) Mikään ei voita motonetin kolmenkympin hallitunkkia. Quote
Guest VenaCavaInferior Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Kyllä voi unohtaa kettinkitaljan kuplan koneen asennuksessa ,ja etenkin lootan :)Mikään ei voita motonetin kolmenkympin hallitunkkia. mulla ainakin roikkuu hienost paraikaakin... Quote
KalleJ Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan. Itselläni on samanlainen Motonetin punainen, näyttää maksavan tälläkin hetkellä alle satasen. Nosteltu kahden kuplan laatikoita ja moottoreita, moottoripyöriä ja kuplan keulaa. Helpottaa kyllä moottorin siirtelyä mukavasti. Quote
JaniM Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Kyllä tuo prätkätunkki on hintansa arvoinen. Ehkä paras ostos ikinä mikä helpottaa koneen irroittelussa. Kaikilla muilla keinoilla ihan hanurista hoitaa koneen laitto tai laatikko. Quote
x-pj Posted December 8, 2012 Posted December 8, 2012 Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan. Itselläni on samanlainen Motonetin punainen, näyttää maksavan tälläkin hetkellä alle satasen. Nosteltu kahden kuplan laatikoita ja moottoreita, moottoripyöriä ja kuplan keulaa. Helpottaa kyllä moottorin siirtelyä mukavasti. Isommalla nostokorkeudella olis vielä monikäyttöisempi. Olis hienoa, jos sillä sais myös nostettua koneen moottoripukkiin ja pois. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.