Jump to content

IRS lootan paino?


Guest eemeli

Recommended Posts

Hep.

 

Paljonko mahtaa vakio irs-loota suunnilleen painaa, eli montako kertaa mun tarttee käydä salilla että olkapäiltä roikkuvat narut tukevoituu sen verran, että tartten korkeintaan 3 apumiestä jeesaamaan siirtelyssä, paikalleen asennuksessa jne? ;-)

 

-eemeli-

Link to comment
Hep.

 

Paljonko mahtaa vakio irs-loota suunnilleen painaa, eli montako kertaa mun tarttee käydä salilla että olkapäiltä roikkuvat narut tukevoituu sen verran, että tartten korkeintaan 3 apumiestä jeesaamaan siirtelyssä, paikalleen asennuksessa jne? ;-)

 

-eemeli-

 

Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan.

 

Ja tuolla tunkilla muuten nousee kone ja melkein koko auto tarvittaessa...

Link to comment

Jep vetarit irti ei oo ollenkaan paha siirrellä itsekseen. Vertailuna esim. Poschen G50-loota on taas sitten jo jokseenkin hankala liikutella järkevästi itseään telomatta. Swngiloota on hankalampi laittaa autoon kun siinä yleensä kasataan vetarit paikalleen ennenkuin se sovitetaan autoon, IRS:illä vetareiden kiinnitys sen verran helppoa ja huoletonta että ne voi helposti laittaa auton alla.

Link to comment

Hep.

 

Itekseni sain kyllä 1600:sen vakiokoneen sorsineen henkilöauton takakonttiin. Yks väliovi siinä tuli tärveltyä ja pari tuntia meni aikaa (josta iso osa siihen, että sain peruutettua koslan oikeaan paikkaan=)

 

Tuollanen nosturi olis kyllä aika pro, mutta sitäpä en pysty projektin valmistumisen jälkeen varastoimaan mihinkään, joten jos sellaisen voi lainaksi saada, niin ehkä sitte?

 

-eemeli-

Link to comment
Guest VenaCavaInferior

Tai sitten hommaat kettinkitaljan ja rakennat kakkosnelosesta kehikon ja nostelet sillä. Rojektinjälkeen kehikko polttopuiksi ja talja mahtuu jemmaan melkeen mihin vaan.

Link to comment
Guest VenaCavaInferior
Kyllä voi unohtaa kettinkitaljan kuplan koneen asennuksessa ,ja etenkin lootan :)

Mikään ei voita motonetin kolmenkympin hallitunkkia.

 

mulla ainakin roikkuu hienost paraikaakin...

Link to comment

Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan.

 

Itselläni on samanlainen Motonetin punainen, näyttää maksavan tälläkin hetkellä alle satasen. Nosteltu kahden kuplan laatikoita ja moottoreita, moottoripyöriä ja kuplan keulaa. Helpottaa kyllä moottorin siirtelyä mukavasti.

Link to comment

Olisko 50 kiloo, ku minäkin sellaisen oon jaksanu yksin kannella. Mutta silti hommaa tuollainen tunkki niin säästyy selkä ja narut loppuiäksi vähän paremmassa kunnossa. Kaverit voi kutsua ihan muuten vaan tarinoimaan.

 

Itselläni on samanlainen Motonetin punainen, näyttää maksavan tälläkin hetkellä alle satasen. Nosteltu kahden kuplan laatikoita ja moottoreita, moottoripyöriä ja kuplan keulaa. Helpottaa kyllä moottorin siirtelyä mukavasti.

Isommalla nostokorkeudella olis vielä monikäyttöisempi. Olis hienoa, jos sillä sais myös nostettua koneen moottoripukkiin ja pois.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...