eturauhanen Posted October 5, 2024 Author Posted October 5, 2024 (edited) Edited October 6, 2024 by eturauhanen Quote
eturauhanen Posted October 5, 2024 Author Posted October 5, 2024 (edited) Fitting the gearbox and gear shifter before glass blasting. Clutch release bearing Edited October 6, 2024 by eturauhanen 1 Quote
eturauhanen Posted October 6, 2024 Author Posted October 6, 2024 (edited) Pedals Edited October 6, 2024 by eturauhanen 2 Quote
eturauhanen Posted November 24, 2024 Author Posted November 24, 2024 (edited) Master brake sylinder with adaptor Edited February 21 by eturauhanen 2 Quote
non-hippy Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 eikö tuo jarrusatulan osa liiku jarruttaessa/jarrupalojen kuluessa, johon tuo jarruputki tulee? Eli pitäisikö siinä olla pätkä jarruletkua joustovarana? Ko. satulatyyppi ei minulle ihan tuttu. 1 Quote
ovaaliheppu Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Joo letkut 944 1-mäntäsatuloihin. Ei ne paljoa kylläkään liiku 1 Quote
eturauhanen Posted February 20 Author Posted February 20 (edited) Brake pad pins&springs. Brake hydraulic pressure ok 👍 Edited February 20 by eturauhanen 2 Quote
Urbantoy Posted February 20 Posted February 20 (edited) 7 minutes ago, eturauhanen said: Brake pad pins&springs. Brake hydraulic pressure ok 👍 Looking good, what is/where from the "plastic spring" around the brake hose Edited February 20 by Urbantoy 2 Quote
Kurre Posted February 21 Posted February 21 8 hours ago, Urbantoy said: Looking good, what is/where from the "plastic spring" around the brake hose Edited 7 hours ago by Urbantoy Maybe: https://llama4x4.com/product/brake-hose-guard-spiral-wrap-spring/ or did you mean something else? 3 Quote
eturauhanen Posted February 22 Author Posted February 22 (edited) Same shit but stern. Will the brakes require a booster unit…to be seen in brake dyno. Edited February 22 by eturauhanen 2 Quote
ovaaliheppu Posted February 22 Posted February 22 944 pääsylkyllä pelaa juniksessa ilmankin, en kokenut liian jäykäks, polkimen vipusuhteen muutoskaan ei oo iso jumppa kun auton alla on tilaa. 1 Quote
eturauhanen Posted February 22 Author Posted February 22 (edited) 3 hours ago, ovaaliheppu said: 944 pääsylkyllä pelaa juniksessa ilmankin, en kokenut liian jäykäks, polkimen vipusuhteen muutoskaan ei oo iso jumppa kun auton alla on tilaa. Kui heittämällä meni 944 pääsylkkä junikseen ja mistä kannattaa hommaa, jos toi paruzin konversiokitti menee katsurin reisille? Minkä kokoset männät 944 sylkässä on eteen ja taakse? Edited February 22 by eturauhanen 1 Quote
ovaaliheppu Posted February 22 Posted February 22 (edited) Tosiaan käy muuten aikalailla suoraan, paitsi tehostimen tilalle tulee holkki ja pidemmät pultit, holkki tuli sylkyn mukana eli ollut 944:ssa myös. Early mallit tais olla 19/19mm, 23/20mm tais olla noi mitä mä oon käyttäny samoilla satuloilla ku sulla on ja 23/23mm on abs malleissa eli alumiinisatuloilla olevat. Vieressä kuplan sylkky vertailuksAlumiininen 944 sylkky Aten tekele vuodelta 87 Edited February 22 by ovaaliheppu 1 Quote
eturauhanen Posted February 22 Author Posted February 22 (edited) Tämä nyt asennettuna väliholkilla ja ymmärtääkseni 23.8mm etu ja taka. Saas nähä mimmonen jarrutasapaino paljastuu dynossa. Edited February 22 by eturauhanen Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.