Jump to content

VW Harrastajien jouluvalmistelut


Recommended Posts

Guest Toheltaja

jos viittis imuroida perjantaina. Emäntä heitti jouluvalot ulos roikkumaan. Ruokia ei tehdä, eikä juur osteta, ainakaan jouluaiheisia. Mie en o jouluihminen ollenkaan. Persiistä koko touhu!

Link to comment
Guest Raggare

joo kovasti soi jo viikatteen vuoden synkin juhla :D

mä en oikein diggaile joulussa ku ruakaa. pitäs vissii käydä jotai lahjoja ostamassa muillekki ku ittelle ;)

mutta kuitenki hyvät joulut niille ketkä siitä ovat innoissaa, minä varmaan vietän joulun autotallissa..

Link to comment

Niin joulu, se omituinen rieha ilman riehumista. Aattohan on viikon ensimmäisenä työpäivänä eli lauantaina. Taidan ottaa joulujuhlat hieman ennakkoon ja tilata toisenkin pullollisen skotlantilaista teetä. Josko sitä sitten maistais torstaina. Tuli just mieleen yks asia lisää, miks tää on hyvä maa. Täällä ei tartte kuunnella 'kulkusia' yms. joka saatanan paikassa.

Niitä huonoja ei tartte pohdiskella.

Niin muuten. Skottilainen tee maksaa saman kuin 350 litraa bensaa. Onk se kallista?

Link to comment

Just kattelin sumppitauolla ruokalan joulumenyytä, eikä siitä kiinnosta kuin kinkku ja perunat. Muut tökötit jääpi syömättä. Onneks mummi laittaa aattona karjalanpaistia.

 

Jouluvalmisteluita mun osalta oli muovikuusen ja sähkökynttilöiden (yht.18€) hankkiminen ja niitten käyttöottoasennus.

 

Lahjoja hommasin 2, eukolle ja faijalle, muut delegoin systerille. Omat kersat saapi varmasti taas niin pirusti kaikkee krääsää, et niille ei itte tarvi mitään hommata. Ai perkl pitäsköhän siskontytölle olla jotain...

 

Ite oon ollu sen verran tuhma että viimekuussa hommattu digikamera saapi luvan riittää. Tammikuussa voikin sitten laittaa kiiltävät vanteet tilaukseen :o)

Link to comment

Nippelit, tiivisteet ja nupikat on ostettu, kuplaan meinaan... perjantaina se pitäis hakea maalaamosta ja siinähä se joulu meneekin. Vieläkun vaimon sais ymmärtämään tämän joulun tarkoituksen, lapset kyllä pyörii tallissa mukana ja ymmärtä tilanteen tärkeyden. Muuten aion vaan olla ja syödä! Mukavaa joulua vaan muillekkin! HUMPATON JOULU SAA KANNATUSTA! d:o)

Link to comment

jaa mitä hondamies tekee jouluna?

 

no pelaa pleikkarilla kivoja autopelejä ja kattoo Neon Genesis Evangelonia (tai jotakin muuta yhtä yliteknistä ja futuristista asiaa) dvd:ltä uudelleen ja uudelleen ja pärisee sohvalla ruokalautanen kädessä rattina.

Link to comment

Joululahjat on ostettu itselle (3 porakonetta, makitan kiillotuskone, 2 rälläkkää, bahcon työkaluja kasapäin, epäkesko, yms pientä). Talliin pitäis asennella jouluna uudet valot (ei mitään jouluvaloja), työkaluja varten kiinnikkeet seinille ja järjestellä romuja. Jos aikaa jää niin kasata kone ja asentaa ja vaihtaa toinen volsu talliin ja kiillottaa... Siinä se joulu, ainoo hyvä puoli on et ei tarvii ite kokata, eikä oo muita kiireitä!

joululahjoja.jpg

Link to comment

Minä tilasin itselleni muiden tilausten ohessa Peter Keetmanin "Volkswagenwerk 1953" kirjan, jonka pohjaksi kaveri vietti muutaman viikon Wolfsburgin tehtailla huhtikuussa vuonna 1953. (joo.. mun viiskolmonen on huhtikuun alun malli ;)

 

http://www.schaden.com/book/KeePetVol03167.html

 

http://www.germancarfans.com/print.cfm/ID/2031119.001

 

Hepun nimellä jaetaan muuten saksassa teollisen muotoilun palkintoja vielä tänäkin päivänä. Kovasti oli VW aikoinaan innoittamassa tämänkin taiteilijan urakehitystä.

 

1093big.jpg

Link to comment
Guest Raggare

vähän lisää heepaa tul haettuu postista, ahh, ihan joulunen fiilis kyl aina pitki vuotta ku saa uusia nippeleitä :D

jos huomen taas vähän rassailis, pääsee pian jouluajelulle kun autoki taivaissa \o/

Link to comment
Guest Mika Raussi

Nyt tulee sit vissiin pakollinen joulun vietto, kun talliin ei mahu mitenkäänpäin. Työstökoneita lojuu siellä sun täällä eikä niitä edes pääse liikuttamaan kun ei oo pumppukärriä. No josko sitä osais pari päivää olla kärsivällinen, vaikka se kärsimys onkin enemmin pääsiäisen juttu.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...