Jump to content

aa vs mahle sylinteri sarjat


Recommended Posts

Paljonkos nyt on paljon? Jos pysyy lukemissa maksimissaan litra per 1000km se osu uudempienkin VAG tuotteiden toleranssien sisään:)

 

Männänrenkaat paskana/kuluneet, kansista vuotaa, halki, ohjurit jne...

 

Mikäs öljy koneessa, niidenkin välillä eroja.

Link to comment
  • 1 year later...

no mulla kesti      aa     setti   noin 2000km  kun oksenti öljyt ,   0,30  hävis männänrenkaista  halkasiasta (  kaikista)   ja paras,   ei takuuta   koska ei tiedä kuulemma mitä sarjaa on   ,    eli täytttä sitä itteensä   .....     ja toista ei tule ....ikinä     

Link to comment
  • 9 months later...

 

Pari konetta rakentanut AC kaupan pyttykansisetillä , molemmista käytin venttiilit pois turhaan samaten männänrenkaat oli ok mitoiltaan ja hyvin ovat puksuttaneet. Mä en viitsi pelleillä ulkomaisten nettikauppojen kanssa ihan vaan sen takia et jos tuotteessa on ongelmia niin AC kaupan kuin muidenkin kotimaisten kanssa reklamaatiohommelit on ainakin viimiset kymmenkunta vuotta mulla toimineet ongelmitta. Ainakin pokemonshittiä kun tilailee niin ongelmia on jatkuvasti.

Edited by tolvana
Link to comment

Pari konetta rakentanut AC kaupan pyttykansisetillä , molemmista käytin venttiilit pois turhaan samaten männänrenkaat oli ok mitoiltaan ja hyvin ovat puksuttaneet. Mä en viitsi pelleillä ulkomaisten nettikauppojen kanssa ihan vaan sen takia et jos tuotteessa on ongelmia niin AC kaupan kuin muidenkin kotimaisten kanssa reklamaatiohommelit on ainakin viimiset kymmenkunta vuotta mulla toimineet ongelmitta. Ainakin pokemonshittiä kun tilailee niin ongelmia on jatkuvasti.

 

Joo ac:lta meinasin itsekkin tilata sieltä kun saa myös mahleen settiä eikä hintakaan ole kun 80euroa enemmän aa:han verrattuna

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...