-tipi- Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Ei ota valokoppaan, jos rengas on suorassa, muttei ne juurikaan lattialla maatessa mahdu kääntymään. Koppia ei oo modattu. Tässä muuten kuva orkkisakselilla, ilman koria, ja 5.60 renkailla. Madallusta tuosta tilanteesta ainakin toi 27,5cm. Ja laitetaas vielä ennen ja jälkeen kuvat: Quote
-tipi- Posted July 14, 2007 Author Posted July 14, 2007 Ennen eilisiä DWL grilli-/garagebileitä, huomaa kakkosnelonen. Kiitos muuten kaikille paikalla olleille! Hauskaa oli, kuten tuppaa aina olemaan ko. komppanialla! Quote
Guest Raggare Posted July 14, 2007 Posted July 14, 2007 lakasukone meniks maavara negatiivisen puolelle? Quote
-tipi- Posted August 9, 2007 Author Posted August 9, 2007 tulee mieleen se dr bombay, kenties kadonnut serkkupoika?onkohan tipil nyt muuten kannun matalin auto ;D Mitataan Himoksella! Ja niin tehtiin, Tuloksena -30mm, eikä edes eturenkaista laskettu paineita tai kuski ollu kyydissä. Noh ens kesänä sitten temput kehiin? Tunteeko joku tuota liekkipaitaista herraa taustalla tai onko jollain muulla elävää kuvaa tuosta "rapulailtapäivän ratoksi" voimistelusta? Vois paiskaa vaikka johonki juutuuppiin, tai poltella levylle ja viskata DWL:n Racingin pilttuuseen BoxerSpeedDayssä tahi postiin mulle? Quote
-tipi- Posted November 21, 2007 Author Posted November 21, 2007 Uudet kengät ensikesäksi. Terveellä offsetilla. Ei taida noilla + 165/65 päästä miinuksen puolelle enää. [/u] Quote
Guest Jukitsu Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Tyhmä kymysys: Millä tunkkaat tuon aina takaisin ylös? Quote
JaniM Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Puskurista lokarista kiinni ja ylös. Sit siinä tunkki alle. Quote
-tipi- Posted November 22, 2007 Author Posted November 22, 2007 Voimistelua ja raakaa voimaa, niin kuin Jani sanoi. Onhan sillä kokemusta tuolta Himoukselta, kiitos vaan avusta vielä kerran. Ja yksinään jos on niin, niin pitää kammeta kakkosviitosella. Tosin kun se on tontissa, nousee samanpuolen etu- ja takarenkaat yhtä aikaa, kun takaa tunkkaa. Nuo palikat on tuossa sen takia, kun toisella puolella oli täys korkea 145 paikallaan. Quote
Sakke Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Uudet kengät ensikesäksi. Terveellä offsetilla. Ei taida noilla + 165/65 päästä miinuksen puolelle enää. Nipsnaps, akselista pikkasen poikeen? Sais ainakin hieman sisemmäs rattaita. Quote
Guest Raggare Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 ite totesin puskurinraudat noheviks nostaa, tai takana saatto käyttää jotai vippaskonstia kuten putki siihen jousilatankannen juurelle ja sit putkee tunkkaa et saa lisää tunkkia alle ja.. :D kyl tipin pitää tehä 8" akseli noille Quote
JaniM Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Joo, tullaan ens kesänä taas tunkkaamaan kyntäjää. Pitää vaan varoa varpaita ku tipauttaa sen alas. Quote
Jooo Posted November 22, 2007 Posted November 22, 2007 Joo, tullaan ens kesänä taas tunkkaamaan kyntäjää. Pitää vaan varoa varpaita ku tipauttaa sen alas. Mä voin tulla viereen juomaan kylmää tsidukkaa ja kannustamaan punnertamisessa... :) Quote
Guest UMK Seppelin Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Oli se hyvä, että sain nuo vanteet Tipille. Ei tarvinnut hurjista tarjouksista huolimatta luovuttaa Ruotsin pojille. Toivottavasti ovat hyvät... Eipä ole joka pojjjaaalla. Quote
Jone Posted November 26, 2007 Posted November 26, 2007 Haista Tipi ..... (kateellinen täällä huutelee) Quote
-tipi- Posted January 17, 2008 Author Posted January 17, 2008 Hey, mites kun pitäis saada ´60-´73? boorilla oleva ratti tähän '54:n mutten haluasi rattiputkea vaihtaa, onko kellään ideoita? Tuossa orkkiksessa taitaa ratti toimia jonkinlaisena laakerina. Quote
aki Posted January 18, 2008 Posted January 18, 2008 Se laakerointi ei ole ongelma - itse sorvautin ovuaalin erikoisrattia varten putken yläpään ja ratin keskiön mitoilla sopivan nylon puslan. Koska tuo ratti ei varsinaisesi kiepu montaa sataa kieppiä minuutissa niin puslan voi tehdä aika maltillisella toleranssilla (lue: välys niin, että pyörii ilman voiman käyttöä mutta ilman tuntuvaa säteisvälystä). Samassa yhteydessä ja samasta syystä vaihdoin rattiakselin, siinähän työtä tulee käytännössä siitä kun askartelet uudempaan akseliin sen liukupinnan tööttiä varten. Toinen juttu on, että eri vuosimallien akselit on hieman eri mittaisia mutta muistini mukaan edes sitä rattiputkea ei tarvitse vaihtaa. Väittäisin, että tuo akselon vaihto on nopein ja helpoin tapa hoitaa asia. Quote
-tipi- Posted January 18, 2008 Author Posted January 18, 2008 Niin no rattiakselihan pitää ainakin vaihtaa, et saa oikeen boorin ;o) En muista enää mitä väkästelin melkein kymmene vuotta sitten muka-splitin kanssa kun siihen vekslasin stanunrattia. Quote
-tipi- Posted January 27, 2008 Author Posted January 27, 2008 12Voltti muunnos käynnissä, vielä uupuu toinen merkkivalopoltin edestä (särky kun oli ahdas reikä heijastimessa) ja lataussäädin tasavirtaselle. , turvallisuus ennen kaikkea. Tulevat toimimaan vinkkareitten ohella, jahka saan etuvastukset vinkkareille, niin nekin toimii samasta vipusesta. Quote
-tipi- Posted March 3, 2008 Author Posted March 3, 2008 Poleeraus on per$eestä. Ylävasemmalla olevaa on vesihiottu 240/400/600/800/1000/1200 ja vähän jo kiillokkeella hinkattu, muita paitti mustaa ja alaoikealla olevaa suhnuttelin vain rälläkän ja poran lamellikiillotuslaikoilla. Quote
-tipi- Posted April 15, 2008 Author Posted April 15, 2008 Ajokausi avattu, baby's got brand new shoes. Quote
Guest jannu_ha Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 saanen kysyä että mitkä on nuo vanteet?? todella tyylikkäät! Quote
-tipi- Posted April 16, 2008 Author Posted April 16, 2008 Cal Parts San Jose. Offsetit aika perseestä, pitäs saada edessä pari senttiä sisemmäs... Harmi kuin milliset flaket ei oikein näy kuvissa: Quote
-tipi- Posted May 9, 2008 Author Posted May 9, 2008 Tämä ajossa oleva 'keskeneräinen' projekti voisi olla myynnissä, tai erikoisosat siitä, kun alkoi porsastelu kiinnostaa. Possun jarrut, säätöalusta, Calpartsit jne. Hyväntekeväisyyteen en lahjoita, mut kysele jos kiinnostaa. Wappuna tuli ajeltua: Quote
make76 Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 näköjään kääntää päät :) kun kytätkin noin katsoo.. Vai oliko ajotavasta kiinni... ;) Quote
jori Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 taytyy sanoa että aivan hävyttömän nätti! Vanteet täysi kymppi:) Quote
Hebster52 Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 On hieno! Mahtuuko etupyörät miten hyvin kääntymään? Quote
Guest Damien Posted May 11, 2008 Posted May 11, 2008 taytyy sanoa että aivan hävyttömän nätti! Vanteet täysi kymppi:) En oikein tuostä väristä tykkää, mutta on kai niitä rumempiakin kun valko-sininen. Ite olisin kyl laittanut vähän räyhäkämmät vanteet mutta kyllä noi orkkispeltivanteetkin T-nelkkuun käy ihan hyvin varsinkin noin virka-ajossa. Tontittaa pitäisi ainakin. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.