-MITO- Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=196514 http://www.airkewld.com/parts/products.php?id=27 Quote
Guest Toheltaja Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 jaahas, pitääks noitakin alkaa tekemään :) ois sopivasti parikyt kappaletta 170mm limppua joista sais navat ja laserilla sitte levyt. Quote
-MITO- Posted March 30, 2006 Author Posted March 30, 2006 No mukavampihan tommosia settejä olisi ostaa kotimaiselta valmistajalta :) Quote
Tomppa Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Ja ellei Jani jaksa noita vääntää niin saahan noita sitten tilaamalla suomestakin. Quote
Hebster52 Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Saako kolkkiin koko sarja Widefive pultti navalla suomeen hintaan 787e? Siihen hintaan ne ainakin myy suoraan kansainväliselle markkinalle... Quote
Tomppa Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 No tohon hintaan varmaan olisivatkin tullissa. Sitten neljä pinnaa tullia ja 22 pinnaa alvia päälle niin lienee loppuhinta aika lähellä... Quote
Tomppa Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Nojoo, siis jos nyt lasketaan mitä toi kolkin setti maksaa niin sehän on: Perussetti = 650 taalaa Kumiset letkut = 30 taalaa Wide five optio = 100 taalaa International rahti = 200 taalaa Yhteensä = 980 taalaa = n. 825 euroa. Sitten nakellaan tulli ja ALV vielä tohon päälle = 1046 euroa. Että jos me ruvetaan myymään noita 1049 euron hintaan niin montakohan menee kaupaksi...? Quote
Hebster52 Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Ellei ne tule "lahjana" tullissa... ;-) Suurin piirtein saman hintaiset kuin CSP-Shop.de:lläkin... Quote
Guest Toheltaja Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 emmää noita tee myyntii, jos teen setin niin kituuttamalla saan yhden menemään, vaikka ottajia ois tässä vaiheessa toista kymmentä. Näin on aina käynyt ja tulee käymään. Ehkä ittelle laittelis :) saatte sitte kuolata vieressä, muahaha Quote
Guest Mika Raussi Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Se on kyl totta, että ostajat häviää heti kun niitä pitäs oikeesti lunastaakin. Itelleen on kyl kiva rakennella levysettejä :p Tekisköhän jossain välissä vaikka isolle viispulttijaolle kilkkeet ja postais kuvia tänne, mutta pitäs omassa tallessa. Quote
mikan Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Se on kyl totta, että ostajat häviää heti kun niitä pitäs oikeesti lunastaakin. Puolet maksusta tilatessa ja puolet noudettaessa. Jos ei hae valmiita, niin tekijän on helpompi myydä käsiin jääneet, kun pystyy myymään halvemmalla. t. Mika Quote
Guest Toheltaja Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 mie otan mieluummin rahat etukäteen, ryyppään ne ja sitte katellaan mitä tehdään :) Quote
mikan Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 mie otan mieluummin rahat etukäteen, ryyppään ne ja sitte katellaan mitä tehdään :) Just tuon takia ei koskaan pidä maksaa etukäteen. :-) t. Mika Quote
Guest Hannu Mattila Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Niinno, toisilla on vehkeet tehdä noita kilkkeitä ja me muut kuolataan vieressä. Pahus kun tuumittiin poikain kanssa sitä Raussin joku aika sitten myymää "koneistuskeskusta" liian pitkään.. Harmittaa vieläkin :( Quote
Guest Mika Raussi Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Pahus kun tuumittiin poikain kanssa sitä Raussin joku aika sitten myymää "koneistuskeskusta" liian pitkään.. Harmittaa vieläkin :( Teette kovan tarjouksen, niin sen saa kyllä vieläkin. Mie möin sen kaverille, eikä se vissiin edes tarvii sitä. Ei sil tosin napoja tehä. Tai voi tehä, mutta menee ikuisuus. Quote
Teevee Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Onkos noilla käytännössä jotain vaikutusta jarrutehoon? Quote
-MITO- Posted March 30, 2006 Author Posted March 30, 2006 Tuskinpa normikäytössä, ilosesti lyö jarrut lukkoon vakio levyilläkin. Jossain rata-ajossa noi saattapi häipyä sitten hitaammin. Quote
Guest ritariässä Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 nii ja silti ei oo mitään tietoo kestääkö noi levyt suorana kovan rata-ajon rääkin, eli ovat ehkä lähinnä oikeaa "lookkia" varten coolit. Quote
UltraVW Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Mun mielipide(siis tää on vaan mun mielipide) että kuplassa katuajossa ei tarvitse olla levyjä.Keula on niin kevyt muutenkin joten jarrut on todella helposti lukossa jo rummuillakin.Tosin säästyypä jarrujen ainaiselta säätämiseltä... Quote
Guest ritariässä Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 ehkä vanhemmissa=keveimmissä kuplissä rummuilla saa helposti etunakit lukkoon, mut jos otetaan möhkö= selkeesti painavampi keula ja muutenkin paremmin tien epätasaisuuksia seuraava etujousitus, ei levyt ole leveämmillä nakeilla välttämättä liioittelua. pysähtyyhän toi rummuillakin kun muistaa polkee keskimmäistä selän välilevyt paukkuen. Quote
UltraVW Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Niin leveimmillä nakeilla?Kaikillahan on nykyään pelkästään 125-145 nakit eli ei noita kait voi vielä sanoa leveiks??Siis puheiden perusteilla??Tiedä sitten?Ja möhkö on möhkö siihen olikin jo suuniteltu erilainen jousitus.Tarkoitin vain noita ennen 67 kuplia johon noita levyjä kaupataan myös.. Quote
Racing Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Ei mitään rättisitikan renkaita kuplaan laiteta! 165 leveydestä lähdetään. Quote
UltraVW Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 Samaa mieltä olen minäkin,mutta kun on lueskellut mitä renkaita porukka laittaa eteen niin... Quote
Guest Raggare Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 ..mitä? :D 125 rokrok jenkkien varapyörä hapatusta en ymmärrä kyl, näyttää poksuvan aika kiivasta tahtia mut eipä ne maksakkaa ku muutama dollarin.. Quote
Guest ritariässä Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 hö , ei enää noi rättisitikan renkaat oo muotii 15 vanteilla vääntösauvakuplissakaan. pitää ola 17 tai 18 billettii ja kumeilla leveyttä paljon ja korkeutta vähän:) Quote
Guest Raggare Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 micromachines? onneks ei oo noi trendit lähellä sydäntä niin voimakkaasti et tarttee tehä jotai pilipalii.. jätetään ne styling jutut vaan korollapoikain huoleks.. ;) Quote
Guest ritariässä Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 jepulis:) oli trendit mitkä tahansa, turunsinappi ja triple pysyy talossa. Quote
Hebster52 Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Nää onkin viimeistä muotia... http://youtube.com/watch?v=UeKD-LWjAKY Quote
Teevee Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Noista rumpujarruista vielä.. Kokemuksia sen verran niistä että ku kerran jarruttaa kunnolla ni ne toimii just sen jarrutuksen mut seuraavalla ei... Tulipa vaan tämmönen tarina mieleen ku kaverin kuplalla ajelin jossa oli sitten rummut edessä ja siinä sitten perään tuli kaverin dunning-Golffi ja ajattelin näyttää että mihin vähän piristetty kupla pystyy...heh..Eka risteys ja vauhdilla risteyksen läpi vaan, mut hauskaa tässä oli että olin jarruttanu jo hyvissä ajoin ennen risteystä mut kaverit jotka istu takapenkillä ei edes huomannu sitä!:) Tosin omaa tyhmyyttäni ku lähin silleen hurjastelemaan, mut onneksi ei käyny huonosti. Ja turbo-diisseli Golffi jäi...josta oli ahtoja nostettu ja lastutettu ja vaikka mitä. :) Quote
metake Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Kaverille just piirsin kiinnitysadapterit tuollaisille satuloille ja 320mm levyille. Sillä olis yks pari ylimääräisenä ja ajattelin niitä kuplaan :) mutta eipä nuo taida oikein katuajossa menestyä kun ei ole pölytiivisteitä yms., eli ihan pelkkään kisakäyttöön tarkoitetut satulat :( Quote
Ketsa Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Metake-> Tilasiko kaverisi satulat jostain suoraan vai onko paikallisien myymiä? Quote
metake Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Metake-> Tilasiko kaverisi satulat jostain suoraan vai onko paikallisien myymiä? Osti jenkeistä kilpa-auto-osiin erikoistuneelta rompetorilta. Jonkun Petty Enterprises -teamin vanhoja, ajelleet ympäri-ympäri ajoja jokusen vuoden, myivät tarpeettomaks jäänyttä roinaa pois... :) Jos oot kiinnostunu niin voin laitaa sulle kaverin puh. nron, sillä vois olla vielä ylimääräisenä noita jarruja (http://www.outlawdiscbrakes.com). Quote
Ketsa Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Ok. Ei tämän hetken asia vielä nuo jarrut minulle. Lähinnä olisin ollut kiinnostunut mahdollisista kokemuksista jenkkimaan jälleenmyyjistä... Quote
Guest Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 juu ilman pölytiivisteitä ei toivoakaan katuajoa.....valitettavasti vaikka satulat olisivatkin houkuttelevan hintaisia.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.