tolvana Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Tarttis löytää toimivat kynttilät koneeseen jossa Dcr vähän yli 8. Kriteerit on 12mm pitkä kierre,max 18mm kanta eikä tarttis maksaa kymppiä per zipale. Muutama kyntteli on jo sammunut ja on pikkasen hankalaa tuo säätäminen jos käy kolmella . Suosituksia ja kokemuksia otetaan mielellään vastaan. Quote Link to comment
metake Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 Bosch WR78G Edit: Tässähän olikin liian suuri kanta, tätä löytyy myös pienikantaisena, koetan löytää koodin.. Quote Link to comment
kari kittilä Posted June 6, 2016 Share Posted June 6, 2016 (edited) Laita Denso X22ESU joka on vastaava NGK D7EA. Mulla pimeni NGK:oot omassa Oxyssa ja vaihdoin Densot jotka ei pimenneet. Mulla tulee nykyiseen moottoriin Briskit. http://fi.sparkplug-crossreference.com/ Edited June 6, 2016 by kari kittilä Quote Link to comment
Roope Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty. Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku tulppa pelistä pois. Quote Link to comment
Pedalpusher Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 (edited) http://www.mister-auto.fi/fi/sytytystulppa/bosch-0-242-132-501_g686_a0300!242!132!501.html tommosia oon käyttäny monet kesät. YR78X on lyhyt numero mutta en ole vielä löytänyt kuin tuolta netistä näitä. Vajaa vitskan kappale ja läh.kulut 6.95. Jos samalla ottaa vaikkaa käyttikseen jotain niin läh.kulutkin vähenee per tulppa. -Mikko- edit. on siis pieni kanta ja pitkä 12mm kierre. Scatin super D-porteissa käytän. Edited June 7, 2016 by Pedalpusher Quote Link to comment
Maasturi Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 (edited) Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty. Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku tulppa pelistä pois. Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty. Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku tulppa pelistä pois. Nämä Lodge 2 eur./ kpl. sytytystulpat ovat yksityishenkilön omaisuutta joten niitä ei voi laittaa yritysten ilmoitusalueelle. Näitä myy yksityishenkilö ei yritys ja tarkoituksena on vain auttaa osatarvitsijaa joten sinun ei tarvitse aloittaa riidan haastamista tässä asiassa. Edited June 7, 2016 by Maasturi Quote Link to comment
Tanhis Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Nämä Lodge 2 eur./ kpl. sytytystulpat ovat yksityishenkilön omaisuutta joten niitä ei voi laittaa yritysten ilmoitusalueelle. Näitä myy yksityishenkilö ei yritys ja tarkoituksena on vain auttaa osatarvitsijaa joten sinun ei tarvitse aloittaa riidan haastamista tässä asiassa. Saako kaupasta myös kuitin? 1 Quote Link to comment
mikan Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 (edited) Mielenkiintoista miten jollain toimii joku tulppa ja jollain toisella sama menee aina pimeäksi. Itse on aina käyttänyt NGK:n tulppia, mutta voi tietysti olla etten vain paremmasta tiedä. :-) NGK BCP7EV on ollut käytössä mun turbokuplassa monta vuotta. Mutta täytyy myöntää, että kylmänä, kun moottori on käynyt erittäin rikkaalla, niin joskus tulppa on "sammunut". t. Mika ps. Nuo ei muistaakseni ole ihan halvat, mutta olen käytännössä huomannut kapealla kärjellä olevan tulpan kestävän paremmin. Edited June 7, 2016 by mikan Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 7, 2016 Share Posted June 7, 2016 Taasko se alkaa... Soon käynnissä aina? :/ Quote Link to comment
Maasturi Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 (edited) Saako kaupasta myös kuitin? Kysyin asiaa Lodge sytytystulppien omistajalta = vastaus : saa kuitin. Hän esitti vastakysymyksen : onko 2 eur./kpl. liian kallis hinta? mistä löytyy halvemalla? Edited June 9, 2016 by Maasturi 1 Quote Link to comment
tolvana Posted June 9, 2016 Author Share Posted June 9, 2016 Maasturi vois lukea yksityisviestejään joskus.... 2 Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Kun saat tulpat Kouvostoliittoon asti ja koekäyttöön, niin kommentoi miten noi rokkaa Quote Link to comment
tolvana Posted June 14, 2016 Author Share Posted June 14, 2016 Käytössä on,joku muu vinoilee nyt. Futisjutut haittaa autojuttuja niin eos koska ehtis vaihtaan jakajan,puolan jo vaihdoin ja sille johdon mut alkaa rötäämään ja nykiin about kolmesdonas,pätkiminen loppui jo. Quote Link to comment
tolvana Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Lodget pelaa ihan ok, välillä hukutettu bensaan koko pata ja välillä käynyt laihallakin, kaikki pytyt rokkaa edelleen. Muita murheita löytyy mut tulpat pelaa. Quote Link to comment
Recommended Posts