Jump to content

Apuja tulppienvalintaan


Recommended Posts

Tarttis löytää toimivat kynttilät koneeseen jossa Dcr vähän yli 8. Kriteerit on 12mm pitkä kierre,max 18mm kanta eikä tarttis maksaa kymppiä per zipale. Muutama kyntteli on jo sammunut ja on pikkasen hankalaa tuo säätäminen jos käy kolmella

. Suosituksia ja kokemuksia otetaan mielellään vastaan.

Link to comment

Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty.

 

Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku

tulppa pelistä pois.

Link to comment

http://www.mister-auto.fi/fi/sytytystulppa/bosch-0-242-132-501_g686_a0300!242!132!501.html

 

tommosia oon käyttäny monet kesät. YR78X on lyhyt numero mutta en ole vielä löytänyt kuin tuolta netistä näitä. Vajaa vitskan kappale ja läh.kulut 6.95. Jos samalla ottaa vaikkaa käyttikseen jotain niin läh.kulutkin vähenee per tulppa.

 

-Mikko-

 

edit. on siis pieni kanta ja pitkä 12mm kierre. Scatin super D-porteissa käytän.

Edited by Pedalpusher
Link to comment

Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty.

 

Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku

tulppa pelistä pois.

 

Eikö maasturi voisi laittaa tuonne yritysten ilmoitus alueelle, mitä on myymässä ja missä eikä postailla epämääräisiä viestejä keskusteluihin kun jokainen viesti näyttää olevan kaupallisiin tarkoituksiin tehty.

 

Itse olen huomannut että ngk:t pitää käyttää lämpimiksi jotta kestää. Mulla ainakin jos käynnistää kylmänä muutaman kerran 10sekunniksi niin yleensä putoaa joku

tulppa pelistä pois.

 

Nämä Lodge 2 eur./ kpl. sytytystulpat ovat yksityishenkilön omaisuutta joten niitä ei voi laittaa yritysten ilmoitusalueelle. Näitä myy yksityishenkilö ei yritys ja tarkoituksena on vain auttaa osatarvitsijaa joten sinun ei tarvitse aloittaa riidan haastamista tässä asiassa.

Edited by Maasturi
Link to comment

Nämä Lodge 2 eur./ kpl. sytytystulpat ovat yksityishenkilön omaisuutta joten niitä ei voi laittaa yritysten ilmoitusalueelle. Näitä myy yksityishenkilö ei yritys ja tarkoituksena on vain auttaa osatarvitsijaa joten sinun ei tarvitse aloittaa riidan haastamista tässä asiassa.

Saako kaupasta myös kuitin?

  • Like 1
Link to comment

Mielenkiintoista miten jollain toimii joku tulppa ja jollain toisella sama menee aina pimeäksi.

Itse on aina käyttänyt NGK:n tulppia, mutta voi tietysti olla etten vain paremmasta tiedä. :-)

NGK BCP7EV on ollut käytössä mun turbokuplassa monta vuotta. Mutta täytyy myöntää, että

kylmänä, kun moottori on käynyt erittäin rikkaalla, niin joskus tulppa on "sammunut".

 

t. Mika

 

ps. Nuo ei muistaakseni ole ihan halvat, mutta olen käytännössä huomannut kapealla kärjellä olevan tulpan kestävän paremmin.

Edited by mikan
Link to comment

Käytössä on,joku muu vinoilee nyt. Futisjutut haittaa autojuttuja niin eos koska ehtis vaihtaan jakajan,puolan jo vaihdoin ja sille johdon mut alkaa rötäämään ja nykiin about kolmesdonas,pätkiminen loppui jo.

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...