-MITO- Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Kannattaa muistaa earit tms. kuulosuojaimet mukaan. Quote Link to comment
Guest valtteri Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Noniin, enää alle 12h turnajaisten alkuun! Vielä ehtii kipittää tallille ja kiristää hukkaporttia/vaihtaa isommat ilokaasusuuttimet/swapata isompi pyörä remmiahtimelle! Kaikki mukaan seuraamaan VW-ylivaltaa raivokkaissa hevosvoimamittelöissä! Nimim. Hevoset karkaa Quote Link to comment
oldis Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Meinas karata hevoset täältäki mut viimehetken säädöt autto, lähetään ajoissa eli 04:00 sinnepäin. Quote Link to comment
beetles Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 kuinkas pitkään niitä hevosia ulkoilutetaan? Quote Link to comment
jyrie Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 pikkulinnut laulo että hevoset on lisääntyneet talleissa... ;-) ...ja reilusti. Quote Link to comment
mikan Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Onko pikkulinnuilta tulossa tarkempaa raporttia? Ei tietenkään nimiä, mutta vähän tietoa minkälaisella kombolla minkälaisia lukemia. Kiva olis ollut itsekin mukana, mutta töitä, töitä,... t. Mika Quote Link to comment
-MITO- Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Mun VW-66 1835cc Engle W-110, 40 DRLA tuplat, Compufire 009 113hv/170nm @ 5000rpm DWL urtsiauto 2275cc W-125 45 DRLA tuplat, MSD 189hv/251nm @ 5980rpm Type-3 -70 1600cc W-110 34 ICT nurkat, Pertronix Ignitor 034 66hv/117nm @ 4570 rpm Quote Link to comment
mikan Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 2,3 kuulostaa oikein hyvältä, mutta 1,6 tais olla lievä pettymys? 1,8:n tiedot oli kiva kuulla kun tuossa mietittiin että mitä tuollaisessa 1915 koneessa on w110 nokalla ja 40 tuplilla. Tietysti kannet vaikuttaa tosi paljon. t. Mika Quote Link to comment
joksa Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 66hp takapyöriltä kuulostaa kyllä aika asialliselta teholta. kuinkahan monesta "sataheppasesta" irtoaa katuun enempää. Quote Link to comment
mikan Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Jaa, siis nuo on takapyörätehoja. No sitten 189 on todella kova tulos tuolla nokalla ja vain 45 kaasareilla! Niin ja alle 6000 rpm. Onnittelut! t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Kiitos kaikille mukana olleille, oli jälleen oikein onnistunut tapahtuma. Erikoispalkinto slugin pieksijälle jäi tälläkin kertaa jakamatta, sillä niinhän siinä taas kävi, että suurimmat numerot löytyi slugi- autosta. Tarkempaa raporttia, kuvia(?) ja videoo tulee myöhemmin. Quote Link to comment
Pepe Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Ohhoh, odotin pyöriltä kyllä pienempiä tuloksia sekä DWL:ltä että Mitolta. Vaan varsin nohevalta näyttää, onnittelut! Pankaahan muutkin tuloksia. Quote Link to comment
Marko Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Nuo tehot on korjattuja moottoritehoja. Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Joo, konetehoja. Ei tuo 66 huonosti ole jos vakiona 54 hummaa ja vakiokokoiset kaasarit ja vakiopakoputki, jonka halkaisija noin 3 cm =) Ainakin itse olen tyytyväinen. Varsinkin kun tavoiteteho ylittyi 6 hevosvoimalla Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Särkelän Krilli ja Autovaha Osakeyhtiön uudenaikaiset toimitilat toivottavat teidät tervetulleeksi mahtaviin maku- ja pesunautintoihin: Quote Link to comment
Guest Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 oho, huomatkaa harjoottelijan tiukka katse tulevaisuuden dyno päiviin tossa taustalla. Makkarapisnes meni vähän käsille mut eizemitn, sai ainakin openin leiriytyjät evästä. Hyvät dynot oli, kiitos kaikille. Mika Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 Ja nii, tosiaa, siel oli joku dynoki. Quote Link to comment
Guest Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 heinoja kuveja On, on, ja heino oli kamerakin. Näitä voisi katsoa lisääkin. Löytyiskö? Laitetaas tähän nyt niitä tuloksia, eli kolme kovinta: Tölökki veti pohjat 254hv, mutta siinä olikin joku japanin virimoottori. Kupla 2332cc 221hv. Rakentajan kymmenien vuosien kokemuksen puute näkyi. Ehkä sitten vuosien ja taas vuosien päästä ja maailmoja mullistavien ihmekikkojen avulla päästään edes jotenkin tyydyttäviin lukemiin. Kuitupulkka 2275cc 189hv tehokkaalla stingerillä. Valtteri laittanee videoita sitten joskus. Quote Link to comment
-MITO- Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Tässä jotain kuvia mitä tuli otettua.. Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Joo kyl noit TK-kuvaajan Cordiotoksii taitaa muutama vielä olla narulla kuivumassa ja odottaa skannausta.... Quote Link to comment
Guest valtteri Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 heinoja kuveja Kupla 2332cc 221hv. Rakentajan kymmenien vuosien kokemuksen puute näkyi. Ehkä sitten vuosien ja taas vuosien päästä ja maailmoja mullistavien ihmekikkojen avulla päästään edes jotenkin tyydyttäviin lukemiin. Joo, mä luulen että tostakin olis irronnut ainakin kolmesataa heppaa jos olisit säätänyt kapeakaistalla ja sulla olisi motoorsportista edes jotain kokemusta etkä olisi noin aseeton. Suosittelisin Tomi, että pyydät kauniisti Janbuggerilta anteeksi ja kysyt jos se voisi hieman konsultoida sun moottorinrakennustasi sieltä rapakon takaa. Väitän että sellaisella kokemuksella kaverin ei tarvitse edes nähdä moottoria, uskon että riittää että lähetät vaikka MP3-fileenä moottorin käyntiääntä niin Bugfail varmasti pystyy kertomaan 50rpm välein mitä sun kantsis tehdä seokselle ja ennakolle. Nimim. Osaisinpa mäkin tunettaa autoja Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Oldis ja Junis sekä Miton säätöhuoltotoimenpidekorjauspaja Quote Link to comment
Guest Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Tomi, se tölkki oli VAKIO koneella, virikoneet hajoo jos ei o koneshamaanin kykyjä. Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Kuvista saa sit toki repästyä paperiversiot jos joku sellaisen haluaapi seinäänsä "koristamaan", n. 30x30 cm taitaa olla vielä järkevyyden rajoissa, isompaakin tietenkin voi pykää jos siltä tuntuu, originaalissa riittää suurennusvaraa ihan mukavasti. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Sainpa pakettiin sen vähän mitä myö kuvattiin, sorry ettei ole muiden biilejä kun meidän vaan. http://www.dwl.fi/dynoday_dwl.avi (DivX 16:9) On tässä silti paljon enemmän kun mitä viittittiin urtsissa kuvata kun innostus snadisti loppu kesken :) Puavo @ www.dwl.fi Quote Link to comment
Guest valtteri Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Slugien DynoDay #3 starttaa 23.5.2008, VW-Openia edeltävänä päivänä. Luvassa siis autojen tehomittausta, grillausta ja hämeenkyröläinen painiesitys. Quote Link to comment
Roope Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 saakos tonne tuua väärän merkkisiä? vai onko volsu/ilmajäähytys pakko? ku eräs mosse tarttis tiedon reserveistään ;) Quote Link to comment
Guest Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Mosse voi mennä sinne ihan itsekseen, tää on vaan volkkareille. Reservit saa selville milloin vain, kun varaa Japelta ajan. Quote Link to comment
-MITO- Posted November 23, 2007 Share Posted November 23, 2007 Huih :O Tarvii varmaan vetoakselit ostaa kuplaan. Quote Link to comment
Broidi Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Tuleek Sulevi ja Mauri myäs? Quote Link to comment
Pepe Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Jos Sulevi saapuu, minäkin saavun - selvitetään kuka saatana niitä elimiä piirtelee sheriffeille! nimim. Karhun kulmalla nähdään Quote Link to comment
Sakke Posted November 24, 2007 Share Posted November 24, 2007 Saaks olla vesijäähykonetta ilma-autossa ja vielä väärällä polttoaineella käyvää? Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Saaks olla vesijäähykonetta ilma-autossa ja vielä väärällä polttoaineella käyvää? Metanolikasi..? :D Quote Link to comment
mikan Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Paljonko maksaa, 60? t. Mika Quote Link to comment
Sakke Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Saaks olla vesijäähykonetta ilma-autossa ja vielä väärällä polttoaineella käyvää? Metanolikasi..? :D Melkein :D Quote Link to comment
Guest valtteri Posted November 25, 2007 Share Posted November 25, 2007 Jos Sulevi saapuu, minäkin saavun - selvitetään kuka saatana niitä elimiä piirtelee sheriffeille! nimim. Karhun kulmalla nähdään Saakeli, tämä juttu muuten selvitetään! Itseänikin korpeaa tuo Sulevi, kaveri tuntuu varastavan kunniallisten Slugien maineen, ja mustamaalaavan sitä (jos mahdollista), vaikka kaverilla ei todellisten Slugien kanssa ole mitään tekemistä! Onneksi meillä on hämeenkyröläinen painilegenda vahvistuksena, Sulevi kyllä vedetään siltaan niin loppuu se perkeleen sikailu. PS. Meitäkin ketuttaa tuo elinten piirtely, kyllä se kunnia on varattu meidän Pehmusteelle. Quote Link to comment
Guest Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 tuu sakke vaan diesel rometsilla, mä haastan sut tolla ammattiautolla. Quote Link to comment
Guest urpopuisto Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Yritetään päästä pyörittämään rullia jollakin laitteella. Ja vedonlyöntihän kuuluu tähän oleellisesti, haastan ns. "eiran chicksit" hevosvoimakisaan. Hävinnyt tarjoaa makkarat grillillä. Eiks toi Hämeenkyröläinen ollut Karelinin treenimattona/poikaystävänäkin? Eli kovassa Siperian koulussa poljettu/treenattu miäs. Quote Link to comment
jyrie Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 pistetään haaste valtterille! mäyräkoira matchrace rullilla? junis versus junis? t. hämärä tuloo... ;-) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.