Jump to content

Pick-up kuvia


Guest Mika Raussi

Recommended Posts

Guest laiska`s custom
Posted

laihentaa seosta mut toi kerääjäsäiliön "puute" syö kyllä perus henkeä;)....määräjakajan viereen "ilmapumppu" kompensoimaan pitkää imu putkea ja painamaan ilmat koneeseen................

  • 4 weeks later...
  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 8 months later...
Posted

Oot kyllä äijä tekeen. Aika hienoa jälkee. Miten ois saisko takaloksut tehtyä vielä jotenkin kuplan loksuista ja takavalot kuplasta tai juniksesta?

Lavan takalaitaan Caddyn volkswagen teksti perälauta tms.

 

Vai mitä meinaat?

Guest Mika Raussi
Posted

Mie en oo nyt ihan varma, että mitä mie edes meinaan. Periaatteessa luvissahan on pirrustukset lavan rakenteesta, mutta koska Paavola on sanonut, että sen tavaratilalla ei oo mittään merkitystä, niin mie periaatteessa vois tehä mitä huvittaa.

 

Kuplan lokareista ei siihen lokareita oo kuitenkaan tulossa. Se perusajatus säilyy, että kyljen muoto jatkuu myös lavaan. Periaatteessa siis lavan kylki tulee samanmuotoseks kun ovi ja reuna tulee sit sen näkönen kun ovi ois ikkunan reikä peitettynä. Ja siihen korkoon se lavan laita kans tulee. Lokareitten suhteen pitäs jotain kyl keksiä kun pelkkä reikä kylessä ei vaan toimi. Se ei peitä ja sit jos muodot oikasis siihen pyörän aukkoon, niin niistä ei paljoo enään jäljelle jää. Josko sitä käyttäis takalokarin tupuoliskoja kaks kappaletta per puoli silleen ehkä 50 milliä puolelleen. Niitä toki vähän reunasta oikasis yhtymään kylkipeltiin.

 

No kattoo josko sitä taas sais vähän motivaatiosta kiinni ja ekaks värkkäis tohon sen öljynkierron ja lämmityksen. Sit vois olla lavan tekoa talven pimeinä iltoina.

Guest Mika Raussi
Posted

Ainiin hei! Kovasti on porukka aina puhunu, että suuttimelle menevät putket ois pirun kalliita. No toi 8 metriä sinistä letkua, mitä mie oon tohon laittanu makso paikallisessa hydrauliikkaliikkeessä yhden euron. Liittäminen tapahtu puristamalla letkun pää jakopään pakkaan ja napauttamalla liitin siihen vasaralla.

Posted

Tuli mieleen, että Bugrunissa oli joku vuosi takaperin semmonen avolava, jossa lavan kyljet oli tehty t3:sen takalokasuojista. Se näytti ihan fiksulta ratkaisulta. Oiskohan jollakulla siitä fotoa niin näkisit.

 

Jos idea nappaa, niin multa voisi löytyä projektisiivet, tosin isolamppuiset. Ja lamput siihen kans.

Guest cb125twin
Posted
Kilvissä viimeistään 26.6.2005 tai sitten ei koskaan.. Prosenttilaskusta tulee vielä mielenkiintosta!!

Sit valmiina voi odottaa vähintä viiden vuoden kuluttua.

 

Poikkeuslupa vai? Pystyisikö itsekantavakorisesta esim volvo 240 tekeen pickupin ilman poikkeuslupaa?

Guest Mika Raussi
Posted

Ai siis, että saako silpoa kantavat rakenteet ilman erityislupaa? No ei!

Posted
Oiskohan jollakulla siitä fotoa niin näkisit.

 

Ois vuodelta 2002

Tuos o kyl muutaki kolkista ku siivet.

Muistaakseni omistaja on Lasse (Lars) Antin (Anders) kaveri kuitenkin

post-201-13888357959181_thumb.jpg

Guest cb125twin
Posted
Ai siis, että saako silpoa kantavat rakenteet ilman erityislupaa? No ei!

 

 

Tota, kun ois dsl-volvo 240sedan ja tympii se kallis dsl-vero niin oisko mahdoton saada pakuks jos avais takaluukun pintapellin ja siihen tilalle pressu neppareilla kiinni ja takapenkki veks? Jos on se henkilöauton autovero maksettu, ei ns doppel-autossa pitäisi olla vaatimusta sisätilan korkeudelle tai lavan pituudelle niinkuin pakettiautossa josta veroa ei ole maksettu. Eikä se silloin olisi sedan mallinen enää :)

 

Ois kiva jos joku muu ois kysyny tätä konttorilta...

 

Kun meinasin näyttää siellä naamaani muidenkin autojen vuosikatsastuksen merkeissä

Posted

Ai saatana ku on makeen näkönen, tosta vaan semmonen Raussi-versio vimpan päälle, niin avot!!

Guest Toheltaja
Posted

muuten jee mutta takapää näyttää puolalaiselta 2-tahti autolta :)

Guest Mika Raussi
Posted

Onks muuten missään vehkessä vw-merkkiä kohokuviona pellissä?

 

Voishan sitä tietty tehä itekin kohokuvion, mut mie en oo varma, että jaksaako sitä sit mankelia tehä sitä varten..

Guest Mika Raussi
Posted

Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa.

 

Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta?

Posted
Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa.

 

Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta?

 

35 senttiä. http://www.ake.fi/pdf/79-208-2004.pdf

 

t. Mika

Guest Mika Raussi
Posted
Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa.

 

Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta?

 

35 senttiä.

 

t. Mika

Vittu! On toi ehkä vähän liika korkeella.

Guest Mika Raussi
Posted

Sanopa viellä, että minkäs cadillacin valot noi on? Ei nimittäin näytä huonolta. Tosin ne menis sit taas silleen, että ne tulis persiiseen heti nurkkapyöristyksen jälkeen. Ei kyl välttis oikeen satu sen malliseen perään. Eli siis se lavan perä tulee samanlaisilla nurkilla kun takaseisä. Muuten sama kun takaseinä, mutta ei suora.

Posted

miten ois jotkut hd tarvike bullet valot ala nurkkiin tai maltan ristit? katsastukseen vaan laittaa vaan jotkut peräkärryn valot väliaikasesti...

Posted

siks ku ne ois siä lavan alaosassa liian alhaalla... ei sil valon muodol oo väliä...

  • 1 month later...
Posted

Kattelin noit sun kuvia tuolta sun sivulta, niin onkos sulla kuvissa 119 1901 ja 119 1905 oikeesti kilvet kiinni, vai ootko ite liimannu ne kuvan käsittelyohjelmalla ?

 

Meinaan kun en muuten ymmärrä et miten sulla on eri numerot edessä kun takana...

Guest Mika Raussi
Posted

Katopas vaan... Onkin jääny toisesta kuvasta rekisterinumero muokkaamatta. En vaan kerro kummassa.

 

Noin muuten on ihan oikeesti kilvet kiinni.

  • 2 weeks later...
Guest Chevy-74
Posted

Caddyn "viiru"valot on esim. De ville vm.89-96. Mielestäni istus kyllä juuri sellaseen perään ja tyylisuuntaan, kun tekee niille vielä pienet upotukset, esim. juuri jostain kiillotetusta materiaalista.. Toki riippuu siitä miten heti kulman jälkeen aiot toteuttaa perälaudan reunan alkavan, että valot vielä mahtuu.

Guest Chevy-74
Posted
Kappas toiset käy harvemmin. Tossa on ehkä uusin malli http://personal.inet.fi/private/mraussi/kupla669.jpg

 

Valot tulee raktorista ja näyttää ite väsätyllä peruutusvalon kinssillä tältä http://personal.inet.fi/private/mraussi/takavalo.jpg

 

Pyöristyksiä näköjään puuttuu lavasta, mutta tommosta kuitenkin.

 

Ihan asialliselta vaikuttaa.. Ton vilkunkohdan/koko lasin kun vetäs vielä punaisella valosprayllä niin saisi kokopunaiset (ei pakkivaloa) mutta meneehän toi noinkin.. Onko tarkotus pullistaa nuo lavan lokasuojat?

Guest Variant
Posted

Raussin kuplavolkkari on söötti ja synpaattinen. Siintä pitäisi miun mielestä keskustella enemmän tällä palstalla.

Guest Mika Raussi
Posted
Onko tarkotus pullistaa nuo lavan lokasuojat?

Siis toi kylkihän on jo pullistettu. Ei siinä sen kummempaa tarvii.

 

Niin ja en mie oo Valtran valoja kattellukaan aikasemmin. En mie kyl ois pyöreitä tahtonukaan. Noi holannin valot oli viel kohtuullisen hintaset. 50€ tsipale.

  • 4 weeks later...
Guest Mika Raussi
Posted

Mie kun luulin, että tää ois menny ruottiin. Ei sit näköjään menny ainakaan vielä.

Posted

"avustan AKE:n lupahakemuksen tekemisessä"....???

 

Mä kun olen ymmärtäny että luvat on saatava ENSIN, sitten kanta-autotarkistukseen, ja sitten vasta saa alkaa tekemään muutoksia, ja seurattava lupien rajoituksia.

 

Mulla oli melkein sydänpysähdys kun rekisteröintikatsastuksessa sanottiin että olis pitäny olla kanta-autotarkastus mutta ei oltu tehty ikinä. Päästivät säälistä läpi.

 

Jan

Guest Mika Raussi
Posted

Ei sillä oo väliä missä vaiheessa se kanta-auton yksilöinti tehään. Varsinkin nykyään kun ei oo mitään aikarajaa.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...