Guest laiska`s custom Posted December 16, 2004 Share Posted December 16, 2004 laihentaa seosta mut toi kerääjäsäiliön "puute" syö kyllä perus henkeä;)....määräjakajan viereen "ilmapumppu" kompensoimaan pitkää imu putkea ja painamaan ilmat koneeseen................ Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 No nyt kun on kone sitten kunnolla laitettu ja pakosarjakin väsätty, ni uusia kuviakin ois. http://personal.inet.fi/private/kupla/ Tuli sitten noi änkkäritkin kiillotettua vielä kiiltävämmäks kun mitä ne joskus vuoden alussa oli. Quote Link to comment
Racing Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Oot kyllä äijä tekeen. Aika hienoa jälkee. Miten ois saisko takaloksut tehtyä vielä jotenkin kuplan loksuista ja takavalot kuplasta tai juniksesta? Lavan takalaitaan Caddyn volkswagen teksti perälauta tms. Vai mitä meinaat? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Mie en oo nyt ihan varma, että mitä mie edes meinaan. Periaatteessa luvissahan on pirrustukset lavan rakenteesta, mutta koska Paavola on sanonut, että sen tavaratilalla ei oo mittään merkitystä, niin mie periaatteessa vois tehä mitä huvittaa. Kuplan lokareista ei siihen lokareita oo kuitenkaan tulossa. Se perusajatus säilyy, että kyljen muoto jatkuu myös lavaan. Periaatteessa siis lavan kylki tulee samanmuotoseks kun ovi ja reuna tulee sit sen näkönen kun ovi ois ikkunan reikä peitettynä. Ja siihen korkoon se lavan laita kans tulee. Lokareitten suhteen pitäs jotain kyl keksiä kun pelkkä reikä kylessä ei vaan toimi. Se ei peitä ja sit jos muodot oikasis siihen pyörän aukkoon, niin niistä ei paljoo enään jäljelle jää. Josko sitä käyttäis takalokarin tupuoliskoja kaks kappaletta per puoli silleen ehkä 50 milliä puolelleen. Niitä toki vähän reunasta oikasis yhtymään kylkipeltiin. No kattoo josko sitä taas sais vähän motivaatiosta kiinni ja ekaks värkkäis tohon sen öljynkierron ja lämmityksen. Sit vois olla lavan tekoa talven pimeinä iltoina. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 15, 2005 Share Posted September 15, 2005 Ainiin hei! Kovasti on porukka aina puhunu, että suuttimelle menevät putket ois pirun kalliita. No toi 8 metriä sinistä letkua, mitä mie oon tohon laittanu makso paikallisessa hydrauliikkaliikkeessä yhden euron. Liittäminen tapahtu puristamalla letkun pää jakopään pakkaan ja napauttamalla liitin siihen vasaralla. Quote Link to comment
Lasse Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Tuli mieleen, että Bugrunissa oli joku vuosi takaperin semmonen avolava, jossa lavan kyljet oli tehty t3:sen takalokasuojista. Se näytti ihan fiksulta ratkaisulta. Oiskohan jollakulla siitä fotoa niin näkisit. Jos idea nappaa, niin multa voisi löytyä projektisiivet, tosin isolamppuiset. Ja lamput siihen kans. Quote Link to comment
Guest cb125twin Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Kilvissä viimeistään 26.6.2005 tai sitten ei koskaan.. Prosenttilaskusta tulee vielä mielenkiintosta!!Sit valmiina voi odottaa vähintä viiden vuoden kuluttua. Poikkeuslupa vai? Pystyisikö itsekantavakorisesta esim volvo 240 tekeen pickupin ilman poikkeuslupaa? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 16, 2005 Share Posted September 16, 2005 Ai siis, että saako silpoa kantavat rakenteet ilman erityislupaa? No ei! Quote Link to comment
Kurre Posted September 17, 2005 Share Posted September 17, 2005 Oiskohan jollakulla siitä fotoa niin näkisit. Ois vuodelta 2002 Tuos o kyl muutaki kolkista ku siivet. Muistaakseni omistaja on Lasse (Lars) Antin (Anders) kaveri kuitenkin Quote Link to comment
Guest cb125twin Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Ai siis, että saako silpoa kantavat rakenteet ilman erityislupaa? No ei! Tota, kun ois dsl-volvo 240sedan ja tympii se kallis dsl-vero niin oisko mahdoton saada pakuks jos avais takaluukun pintapellin ja siihen tilalle pressu neppareilla kiinni ja takapenkki veks? Jos on se henkilöauton autovero maksettu, ei ns doppel-autossa pitäisi olla vaatimusta sisätilan korkeudelle tai lavan pituudelle niinkuin pakettiautossa josta veroa ei ole maksettu. Eikä se silloin olisi sedan mallinen enää :) Ois kiva jos joku muu ois kysyny tätä konttorilta... Kun meinasin näyttää siellä naamaani muidenkin autojen vuosikatsastuksen merkeissä Quote Link to comment
Guest Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Ai saatana ku on makeen näkönen, tosta vaan semmonen Raussi-versio vimpan päälle, niin avot!! Quote Link to comment
Mikko Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Beutlerin versio aiheesta, taitaa sittenkin olla se onnistunein. Tuskin olisi huono avolavanakaan. Quote Link to comment
Ketsa Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Tommoseen Beutleriin kun pääsisi tekemään ovalisoinnin :-) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 muuten jee mutta takapää näyttää puolalaiselta 2-tahti autolta :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 21, 2005 Share Posted September 21, 2005 Onks muuten missään vehkessä vw-merkkiä kohokuviona pellissä? Voishan sitä tietty tehä itekin kohokuvion, mut mie en oo varma, että jaksaako sitä sit mankelia tehä sitä varten.. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 ota caddy perälaudasta teksti Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa. Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta? Quote Link to comment
Pietari Perkinen Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Eiks sen Vw kohokuvion vois tehdä laittamalla esim. juniksen VW-merkin peräpeltiin... Quote Link to comment
mikan Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa. Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta? 35 senttiä. http://www.ake.fi/pdf/79-208-2004.pdf t. Mika Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 22, 2005 Share Posted September 22, 2005 Se on kans käyny mielessä.. Pitää zoomailla asiaa. Kaikista eniten on mietittäny takavalot. Nurkan pyöristykseen hyvin sattuvia valoja ei näytä olevan oikeestaan missään, mutta oisko missä suorakaiteen muotosta simppeliä lamppua, minkä vois laittaa persiin alareunaan? Osaaks joku sanoa muuten suoriltakäsin, että paljonko ne takavalot pitikään ton ikäsessä olla maasta? 35 senttiä. t. Mika Vittu! On toi ehkä vähän liika korkeella. Quote Link to comment
Guest Chevy-74 Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Laitat niihin laitoihin tollaset Cadillacin valot: http://www.kenston.k12.oh.us/khs/rides/ ... 133513.jpg sit vaan Candyväri ja tonttiin... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Sanopa viellä, että minkäs cadillacin valot noi on? Ei nimittäin näytä huonolta. Tosin ne menis sit taas silleen, että ne tulis persiiseen heti nurkkapyöristyksen jälkeen. Ei kyl välttis oikeen satu sen malliseen perään. Eli siis se lavan perä tulee samanlaisilla nurkilla kun takaseisä. Muuten sama kun takaseinä, mutta ei suora. Quote Link to comment
Guest ville s Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 miten ois jotkut hd tarvike bullet valot ala nurkkiin tai maltan ristit? katsastukseen vaan laittaa vaan jotkut peräkärryn valot väliaikasesti... Quote Link to comment
Miglos Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 no mutta mix maltanristit pitäis ottaa pois leimalla ????????????? Quote Link to comment
Guest ville s Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 siks ku ne ois siä lavan alaosassa liian alhaalla... ei sil valon muodol oo väliä... Quote Link to comment
Guest Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Yksi versio maailmalta... Quote Link to comment
metake Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Kattelin noit sun kuvia tuolta sun sivulta, niin onkos sulla kuvissa 119 1901 ja 119 1905 oikeesti kilvet kiinni, vai ootko ite liimannu ne kuvan käsittelyohjelmalla ? Meinaan kun en muuten ymmärrä et miten sulla on eri numerot edessä kun takana... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Katopas vaan... Onkin jääny toisesta kuvasta rekisterinumero muokkaamatta. En vaan kerro kummassa. Noin muuten on ihan oikeesti kilvet kiinni. Quote Link to comment
metake Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Noni, oli sitä kuiteski vähän käpistelty editorilla. Toi olis aika helppo arvata, että kumpi on muutettu :D Quote Link to comment
Guest Chevy-74 Posted November 28, 2005 Share Posted November 28, 2005 Caddyn "viiru"valot on esim. De ville vm.89-96. Mielestäni istus kyllä juuri sellaseen perään ja tyylisuuntaan, kun tekee niille vielä pienet upotukset, esim. juuri jostain kiillotetusta materiaalista.. Toki riippuu siitä miten heti kulman jälkeen aiot toteuttaa perälaudan reunan alkavan, että valot vielä mahtuu. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Kappas toiset käy harvemmin. Tossa on ehkä uusin malli http://personal.inet.fi/private/mraussi/kupla669.jpg Valot tulee raktorista ja näyttää ite väsätyllä peruutusvalon kinssillä tältä http://personal.inet.fi/private/mraussi/takavalo.jpg Pyöristyksiä näköjään puuttuu lavasta, mutta tommosta kuitenkin. Quote Link to comment
Per Jernström Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Jos traktorin valoja otit, niin miksei tällaiset: http://www.7extrememotorsports.com/lema ... gtr-04.jpg Ovat samat valot kuin Valtran (C-sarja?) traktoreissa. Hyvä tietää seuraavan kerran kun hakee takavaloja Lamboonsa... :) Quote Link to comment
Guest Chevy-74 Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Kappas toiset käy harvemmin. Tossa on ehkä uusin malli http://personal.inet.fi/private/mraussi/kupla669.jpg Valot tulee raktorista ja näyttää ite väsätyllä peruutusvalon kinssillä tältä http://personal.inet.fi/private/mraussi/takavalo.jpg Pyöristyksiä näköjään puuttuu lavasta, mutta tommosta kuitenkin. Ihan asialliselta vaikuttaa.. Ton vilkunkohdan/koko lasin kun vetäs vielä punaisella valosprayllä niin saisi kokopunaiset (ei pakkivaloa) mutta meneehän toi noinkin.. Onko tarkotus pullistaa nuo lavan lokasuojat? Quote Link to comment
Guest Variant Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Raussin kuplavolkkari on söötti ja synpaattinen. Siintä pitäisi miun mielestä keskustella enemmän tällä palstalla. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Onko tarkotus pullistaa nuo lavan lokasuojat? Siis toi kylkihän on jo pullistettu. Ei siinä sen kummempaa tarvii. Niin ja en mie oo Valtran valoja kattellukaan aikasemmin. En mie kyl ois pyöreitä tahtonukaan. Noi holannin valot oli viel kohtuullisen hintaset. 50€ tsipale. Quote Link to comment
mikan Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 http://www.nettiauto.com/555609 t. Mika Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Mie kun luulin, että tää ois menny ruottiin. Ei sit näköjään menny ainakaan vielä. Quote Link to comment
Guest Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 "avustan AKE:n lupahakemuksen tekemisessä"....??? Mä kun olen ymmärtäny että luvat on saatava ENSIN, sitten kanta-autotarkistukseen, ja sitten vasta saa alkaa tekemään muutoksia, ja seurattava lupien rajoituksia. Mulla oli melkein sydänpysähdys kun rekisteröintikatsastuksessa sanottiin että olis pitäny olla kanta-autotarkastus mutta ei oltu tehty ikinä. Päästivät säälistä läpi. Jan Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Ei sillä oo väliä missä vaiheessa se kanta-auton yksilöinti tehään. Varsinkin nykyään kun ei oo mitään aikarajaa. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.