hanski. Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Löysitkö Hanski kuvia asennetusta EMPI:n takasetistä? jotakin pitäs olla...pitää tutkia.... Quote Link to comment
hanski. Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 ootkos jo jani tutkinut sen kierteen...??? Quote Link to comment
JaniM Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Silmämääräsesti silloin, paketissa odottavat aikoja parempia. Quote Link to comment
hanski. Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 niin tää oli sitten swing ripustus.... Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 hanskin volsussa on pian jarruosia kaikista autoista paitsi trabanteista, eiks juu:) Quote Link to comment
Teevee Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Hanski, kaikista muista autoista PAITSI Trabantista. Eli Mersu ei oo Trabanttia.. :) Pitää joku päivä tulla ihmettelemään tota sun jarruremonttia, varsinkin kun itelläkin on sellanen vielä edessä.. Quote Link to comment
Kape77 Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Ela vaan hanskista ota sit mallia, tai ei oo teepee kymmeneen vuoteen liikkeella :) Quote Link to comment
hanski. Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 elähän kari hätäile..tomia ei talliin päästetä .... Quote Link to comment
Guest Judson Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Joku oli laittanna Crysler Neonista jarrut taakse .. melkein heittämällä paikalleen joku sovitus holkki vaan väliin .. Quote Link to comment
Teevee Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 En mä Hanskista mallia ota, Hanskilla on vielä aika laimeet jarrut.. :) Eikä taida muutenkaan Teepee ainakaan tänä kesänä tulla liikenteeseen... Quote Link to comment
Guest Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Mitä pääsylkkää ootte käyttäneet, kun olette laittaneet levyjarrut taakse? Meneekö vakiolla? Quote Link to comment
hanski. Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 mä kokeilen 3 koppasen golffin...jossei riitä sitten IV golffista... Quote Link to comment
Ketsa Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 mä kokeilen 3 koppasen golffin...jossei riitä sitten IV golffista... Kuinaka paljon suurempi pääsylkky on neloskoppaisessa? Quote Link to comment
hanski. Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 oli siinä muistaakseni hiukan suurempi...tutkin mittoja.... Quote Link to comment
Lasse Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Onks kukaan turannut Empin levyjarrusarjan kanssa? Nyt käsillä semmonen hupaisa propleema, että se pulikka johon satula kiinnitetään ottaa toisesta reunastaan kiinni levyyn. Ihan kuin se peltilätkä johon satulan luikutappi tulee kiinni olisi vinoon prässätty.... Mulla tossa sarjassa ei tullut mukana asennusohjetta koska se oli käytetty satsi, niin tuleeko mieleen mitää kummallista tuon setin masennuksesta? Juu ihan sieltä se on, mutta eipä niissä rummuissakaan ollut ilon aiheita. Nimim. Kohta rälläkkä parahtaa Quote Link to comment
-MITO- Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Tuolta saattaisi asennusohjeen saada http://www.empius.com/contactus.html Quote Link to comment
Guest karipe Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Nostetaan viel vanhaa topiccia. Löytyskö tietoo ja kuvii miten toteutettu nuo levyt taakse kuplaan. IRS tai swingi-perällä. Mul ois toi sama homma tulossa eteen mut minkälainen homma ois itte väsätä noi navat ja satulan kiinnikkeet jne. Jos ottas levyt esim Mersusta ja satulat 240 volvosta?? Quote Link to comment
Guest karipe Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Vai käviskö noi 944:sen romut suoraan IRS peräsen tukivarsiin jne? Quote Link to comment
Ketsa Posted June 23, 2008 Share Posted June 23, 2008 Ainakin 944 peltiset tukivarret jarrurojuineen menee paikalle "heittämällä". Vetarin tumppien ja laakerien ristiin sopimisesta ei tietoa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Vai käviskö noi 944:sen romut suoraan IRS peräsen tukivarsiin jne? Pre-85 944:n osat käy suoraan kuplan IRS:in tukivarsiin. Ulko nivel pitää vaan vaihtaa 944:n (kalliiseen) niveleen tai Transportterin (halvempaan) niveleen. Saman pre-85 944:n koko tukivarretkin menevät kun kerran ovat samat osat kuin kuplan IRS:issä mutta sisempi pusla pitää vaihtaa kuplan puslaksi. Käsijarruvaijeria joutuu hieman kikkailemaan jotta saa toimimaan mutta ei ole mikään vaikee homma. Quote Link to comment
-tipi- Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Mikäs se oisi sitten se hyvä pääsylkkä? Kolkkiin menossa vakiolevyt eteen ja Empit taakse. Quote Link to comment
JM Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Mikäs se oisi sitten se hyvä pääsylkkä? Kolkkiin menossa vakiolevyt eteen ja Empit taakse. Minkä kokoinen on kolkin vakio? Jos se on yli 20mm niin sitä sillä lähtöisin. Quote Link to comment
PZQ Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Oma suosikki, joku näistä ---> http://www.autoihinvaraosat.fi/vw-osat/ ... asylinteri -Pete- Quote Link to comment
-tipi- Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Orkkista en aukassu, mut ´66 se on yks piirinen (sen takia pois suljettu vaihtoehto) ja ihan yhtä naurettavan kokonen kuin Kuplassakin, eli olettaisin 17-19mm. Quote Link to comment
jori Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Oma suosikki, joku näistä ---> http://www.autoihinvaraosat.fi/vw-osat/ ... asylinteri -Pete- Onkohan mulla Juniksessa sitten jotain vikaa tms, kun toi gti sylkkä on todella pintakova mun mielestä. tai sitten tämä "vika" johtuu juniksen epägeometrisestä poljin asennosta ym. Jarruina 944 edessä ja takana saabin satulat... Quote Link to comment
PZQ Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Mulla toimii ainakin kuin ihmismieli! Spaserin vaati väliin ja tikkua muokaten. Juniksessa jopa säiliö osuu orkkis kohtaan (lattia reijälle) Jarru balanssikin osui leimalla just nappiin, ilman mitään tasapaino säätimiä. -Pete- Quote Link to comment
-tipi- Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Kolkissa näyttäis että käyttövartta 10mm lyhentämällä toi Gti pääsylkky, jonka Mätänetistä hain ois Bolt-on. Tuntumasta ei oo viel tietoo ;o) Quote Link to comment
JM Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Saattaa olla jäykähkö. Kerrot sitä miten kävi? Quote Link to comment
pipo_esa Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Saakos noita takalevyjarrusarjojen satula-adapteria irrallaan, kun ei irssi tukivarteen mahdukkaan lakeripesän takapuollle kuten swingissä? Quote Link to comment
Ketsa Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 En tiedä, mutta minä sorvasin laakerikannesta sen verran matskua pois, että sain IRS tukivarteen vesivessan takasatulan kiinni suoralla adapterilla (944 coupeaudin takanavat + 912 Possun jarrulevyt). Quote Link to comment
pipo_esa Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Mulla on toi napa+levy compo just sellanen offsetiltaan että just vois saada suoran kiinnikkeen sinne laakeripesän väliin mutta ei saa satulaa enää siihen kiinni, eli levyn sisäpinta olis melkein kiinni siinä kiinnikkeessä. Voishan siihen tehdä sitten adapterin adapterin Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.