Jump to content

Kun kukaan muu ei uskalla


Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mine uskalta.

vapaasti haukuttavissa:

eli

mun 1955..tark 8/-55, Lähtee työstön alle tän kuun vaihteessa. maalataan alkuperäiseen sävyyn, polar silberiksi+straippeja lisempää+ vähän candy värejä yms. muuta kivaa nugaata...omien mieltymyksien mukaan.

Link to comment
mine uskalta.

vapaasti haukuttavissa:

eli

mun 1955..tark 8/-55, Lähtee työstön alle tän kuun vaihteessa. maalataan alkuperäiseen sävyyn, polar silberiksi+straippeja lisempää+ vähän candy värejä yms. muuta kivaa nugaata...omien mieltymyksien mukaan.

Vähän off-topic,mutta mitkät vanteet on sun ovaalin alle?

Link to comment

sama volsu

 

ju on toi hyvä korinen siin on vararenkaankotelon pohjassa reikä ja tos takahelmas muuten ihan menetteleväs kunnos pellit.

 

pittöö yrittää saaha kesäks ajoon.. kone on kylläkin kadonnut jonnekkin ja alkuperäinen loota.

 

mutta tökätään ton harmaan tekniikka sinne.. korille ei tehä oikeestaan mitään. (on niin kauniissa patinassa)

Link to comment
Guest VW Hanski

Roopelle! Tuon punaisen väri numero, onko tietoo ?

 

Mulla on 1200/ 68 Ensirekisteröinti 25.02.68. Auto maalattu ja muutettu kuudesta kaksitoista vollttiseksi. Olisko sittenkin vm 67? Ostin auton vuonna -83. Muutokset oli tehty aiemmin. Haluisin maalata alkuperäisellä maalilla. Ajan saatossa hävinnyt etuluukun alta kilvet ja tarrat.

Link to comment
Guest VW Hanski

Jossain etuluukun alla pitäisi olla kilpi tai tarra. Edellisen omistajan on to

 

 

imesta kaikki mahdolliset tiedot on hävinnyt. Tarvisin maalin numeron,ei riitä maali kauppiaalle mummonpunainen tieto. Viitsiikö joku selvittää koodin. Kiitos etukäteen.

Link to comment

missähän tuo mun ex. stanu nyt majailee?

 

 

se on rubiinin punainen...tolla tikkailin aikoinani montakuukautta ilman mitään ongelmia. ilmeisesti kone oli liian hyvä...mukaan annettavaksi.

taisin myydä ton jollainen 1000.- nykyrahaa uusilla tmi:lattia sarjalla + 2 ovee takahelmapeltiä yms.. autossahan oli ihan sika hyv kynnyskotelot..nimittäin putsasin ne omistukseni aikoina...aikä ainakaan sillon ollu yhtään pehmeetä..muutakuin takahelma ja pyöräkotelon toinen reuna..

Link to comment
missähän tuo mun ex. stanu nyt majailee?

 

 

se on rubiinin punainen...tolla tikkailin aikoinani montakuukautta ilman mitään ongelmia. ilmeisesti kone oli liian hyvä...mukaan annettavaksi.

taisin myydä ton jollainen 1000.- nykyrahaa uusilla tmi:lattia sarjalla + 2 ovee takahelmapeltiä yms.. autossahan oli ihan sika hyv kynnyskotelot..nimittäin putsasin ne omistukseni aikoina...aikä ainakaan sillon ollu yhtään pehmeetä..muutakuin takahelma ja pyöräkotelon toinen reuna..

 

Täällä mun pihalla se on. Hyvinkäällä

 

no ei tossa oo yhtään pehmeetä paitti noi sun sanomat kaikki muu on kovaa.. jopa kaikki tunkin korvakkeetki paikallaan..

 

vissii tohon joku aikonu viri konetta ku oli "sidottu" uuden malline laatikko sinne kiinni.

Link to comment

joo, mun aikoina siinä oli normi 1200 std. kone... muistaakseen vielä taisi olla valmistenumeroista päätelllen 1967....hjyvä snanu. laitoin siihen nossit uudet oven takaluukun kahvat...sykölit pois.. renkaat puskurit T-barsien tilalle.jne..

hjyvä stanu...kuva löytöhetkellä...

Link to comment

Mutta MINÄ :) olen tämän aluperin pelastanut ja rekisteröintikatsastanut jonka jälkeen myin sen uudelle maalle. Meni sitten muutama vuosi ja ostin uudestaan (ei ollu enää niin hyvässä kuosissa) ja taas möin tai siis vaihdoin sen hienoon... Roope tietää. Stanuissa järjestään paremmat/säilyvämmät pellit mun kokemuksella.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...