Jump to content

Kun kukaan muu ei uskalla


Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kerrassaan asiallinen patinarustolookki, ja värikin vaan säilyy oikeana...

Thanks. Itse asiassa nokkapellin ja toisen takalokarin olen maalannut Mötönetin halppispohjamaalilla, kun entinen omistaja oli ehtinyt aloittamaan projektin hiomalla ne pellille. Ihan hyvin osui värikoodi kohdalleen.

Sisältä hän näyttää tältä:

post-370-13888358787619_thumb.jpg

Link to comment

toi...mun ex. 67-stanu... tuli ihan mulle ihan vahingossa käydessäni eräällä nyttemin ex.vw-harrastajan luona "hinta oli" silloin suomen halvin...sit fixailin...oikeestaan kaikki, mitä ilman hitsaamista tarvitsi. hetken mielijohteesta päätin kuitenkin myydä tuon pois....ns. omakustanne hintaan...meni muuten tosi nopeesti...taisin myydä sen tällä palstalla joskus..tosin...tuosta nykyään "raavittu pois kaikki" ehostamani...jne..

 

terv. jaakko

Link to comment
onkos sulla ihan normi nopeusmittari siirretty tohon kepin yläpuolelle?Vai jotain eksoottisempaa? :D

Normi nopeusmittari vain. Ja oikeaan mittarinreikään ruuvasin romukasasta löytyneen kiekkamittarin, joka ilmeisesti on peräisin jostain 60-luvun sporttifiudesta.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ässässä on norsut

 

Tehtaalta kyllä. Eikä tuo värikään välttämättä ole lähelläkään ässän/GT:n. Vaikea sanoa valokuvasta. "As green as you can get without causing blindness" tjsp.

 

Siis onko 1300S muka ollut norsulla? Koska 1302S 72 on just noilla kirkko valoilla. niin sitähän en tiä onko toi Hanskin oma 72 vuosimallia... :)

 

-MP-

Link to comment
Kyllä kyllä! veljeltäni ostin pois. Kävitkö sä Kyösti Himoitsemassa mun ukkia? hyi sua=))))

 

En,vaan otti silmään kun ajeltiin siellä kierroksella jokunen kuukausi sitten vähän hyljätyn näköisenä siellä makasi,empä edes jaksanut käydä kysymässä mulla on noita kuplia jo tarpeeksi,toistaiseksi ;-)

Link to comment
Guest Niko79

Juu oli niin yksinäinen,että pakkohan se oli pelastaa pois. Veli kun hullaantui noihin amerikan ihmeisiin.viime kesänä siitä on kori maalattu, ja sain sen ns maalauksen hinnalla.No tota aletaan sit jalostaa,alkuun vähän musiikkilaitteita ja siistimpää penkinpäällistä(seepra,kankaiden tilalle)Ens talvena pohjan läpikäyntiä ja mahdollisesti moottorinvaihto.

Link to comment
spoileri tai ei, mutta vanteet istuu hyvin kuvan kuplaan.

 

Paitsi että näyttää ihan liian pieneltä tuo rengastus. Lakunauhaa.

 

t. Mika

 

Juu, numeroa pienet ne on. Pakko oli heittää ne tossa talvella alle, kun nurkissa pyörivät. Omasta mielestäkin ihan on tuohon möhköön. Bonuksena vielä ihan slicsit, no voipahan surutta sulattaa ne katuun ja ottaa vaikka 50 tai 55 sarjalaiset tilalle. Noi vanhat on 205/45

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...