Jump to content

Sinisillä värimerkinnöillä olevat venttiilinjouset


Recommended Posts

8 hours ago, Urbantoy said:

Tämän pelin vois jo viheltää poikki ja laittaa tämän "oman firman markkinoijan" tunnarin jäähylle..
Kaikki kriteerit sille täyttyy kevyesti.. Ei tämä muuten lopu ikinä.. 
Antaa mesota jossain muualla.. 

Älä nyy. Täällä ei vuosiin ole ollut näin aktiivista ketjua. Annetaan ihmisten vaan olla omia itsejään ja kirjoitella paha olo pois.

 

 

  • Like 4
  • Haha 5
Link to comment
11 hours ago, Maasturi said:

Normaaleilla nettisivustoilla eivät ylläpitäjät osallistu perättömien ja järjettömien juttujen kirjoitteluun.

Nyt olisi hyvä laittaa edes yksi esimerkki normaalista nettisivusta.

Ne missä olen itse käynyt, moderaattorit poistavat tai muokkaavat tekstiä ja kirjoittavat myös omia ajatuksiaan ylläpitämilleen nettisivuille.

Link to comment
8 hours ago, Urbantoy said:

Tämän pelin vois jo viheltää poikki ja .......

Äläs ny keisari rupee leikistä suuttuu. 

Tää ketjuhan on parempaa luettavaa ku vauva.fi keskustelut autojen korjaustoimista.

 

Ku nähdään seuraavan kerran ni saat nyyhkyttää mun olkapäätä vasten ja kertoa miten pahalta tuntuu ku maasturi kiusaa. Kyllä se siitä juttelemalla maailma kirkastuu.

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
41 minutes ago, Kurre said:

Äläs ny keisari rupee leikistä suuttuu. 

Tää ketjuhan on parempaa luettavaa ku vauva.fi keskustelut autojen korjaustoimista.

 

Ku nähdään seuraavan kerran ni saat nyyhkyttää mun olkapäätä vasten ja kertoa miten pahalta tuntuu ku maasturi kiusaa. Kyllä se siitä juttelemalla maailma kirkastuu.

En suutu, antaa sitten jatkua.. koska se on ihan varmaa että tämä jatkuu.. Maasturi ei saa viimeistä sanaa.. se on varma.. Mutta toimiihan tämä "hyvästä" markkinoinnista siihen suuntaan

Seuraavan kerran ku Kurre nähdään niin mulla on sulle pähkinöitä sitten mukana.. Keisarikunnan Ribsien ohella

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment
13 hours ago, Maasturi said:

 

Otetaanpas uusiksi vaikka tämäkin juttu on jo selvitetty monta vuotta sitten. Nokkahan oli Englen valmistama W ja nokka-akselin laakerit lienevät olleet sinut muualta hankkimia. Puhelinkeskustelun perusteella ongelmasi oli se että kun laitat laakerit lohkoon niin et saa n.akselia menemään paikoilleen. Näissä yhdistelmissä on sellainen ilmiö että kun kummatkin eivät ole saman valmistajan tekemiä niin asiansa osaava moottorin rakentaja osaa sovitella osat yhteen. Usein on käynyt siten että n.akselia joutuu laittamaan paikoilleen melko suurella voimalla asennuksen alkuvaiheessa, kun n.akseli on oikeassa syvyydessä laakeriin nähden ts. paikoillaan niin se pyörii sitten normaalivoimalla. Mikäli ei uskalla sitä tehdä niin varmin ja helpoin keino on käyttää aikaa n. 2 minuuttia jos käsillä on tasainen pöytä jonka päälle laitat esim. sopivaa vesihiomapaperia. Otat käsiin laippalaakerin ja hiot laipan ulkopintoja tasaisesti h.paperia vasten muutaman kerran. Tällä aikaansaat sen että laippojen välinen puristus voima pienenee kun asennusvaiheessa nokka mahtuu helpommin lohkossa olevaan laakeriin. Samanlaisia toimia kannattaa tehdä kun uusia männänrenkaita asennetaan uuteen syl.putkeen ( päittäisvälys ). Sinulle ehdotettiin puhelimessa kertomaani toimenpidettä ( siitä tarjottiin jopa pientä työpalkkaa ) mutta halusit palauttaa nokan ja laakerit. Siihen suostuttiin koska juttusi perusteella oletettiin että kyseessä on suurempikin virhe.  Olen kertonut ja näyttänyt muutamille asiakkaille vastaavanlaisen tapauksen ja kysynyt heiltä olisivatko he lähettäneet ko:t osat takaisin myyjälle vain siksi että " asentaja " olisi selvinnyt sovitustyöstä vain muutamassa minuutissa varsinkin kun häntä on neuvottu miten se tehdään..... kaikki joille olen sen esittänyt kertoivat että eivät missään tapauksessa olisi laittaneet Postin kautta niitä vaan olisivat tehneet itse muutaman minuutin hiontatyön. Sinun nimeä en ole maininnut, on mahdollista että joku on nähnyt paketin jossa on ollut sinun lähetystiedot. Jos toteat että sinua on loukattu raskaasti niin millaista korvausta vaadit siitä että olen hoitanut ongelmasi pois ilman rähinöitä. Annoin sinulle myöhemmin myös hyvän neuvon kun et ollut saanut 90,5 sylinteriputkia paikoilleen lohkoon että s.putkessa on r-kaarre lohkon tiivistepintaa vasten jonka vuoksi lohkon aukko on tehtävä suuremmaksi kuin putken alahelman ulkohalkaisija. Ainakin minä olen koneistanut lohkon aukon vielä 0,10 mm. suuremmaksi kuin putken alakauluksen max.ulkomitan. Tuossa sinun tapauksessa olisit voinut hioa viisteen lohkon aukon ylä ulkoreunaan , minä en olisi lähtenyt rahaamaan lohkoja takaisin koneistajalle. Ps. milloin lähdetään käymään Mantsinsaaressa ?

Johan on taas, ensin sanot että asiakas ilmeisesti hankkinut nokkalaakerit muualta. Sitten kuitenkin kerroit suostuneesi nokan sekä laakereiden palauttamiseen. 
 

Tiesitkö että jos valehtelee pitää muistaa mitä on valehdellut. Muussa tapauksessa tarina elää joka kerta ja on näin todettavissa paskapuheeksi.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
46 minutes ago, Marko said:

Johan on taas, ensin sanot että asiakas ilmeisesti hankkinut nokkalaakerit muualta. Sitten kuitenkin kerroit suostuneesi nokan sekä laakereiden palauttamiseen. 
 

Tiesitkö että jos valehtelee pitää muistaa mitä on valehdellut. Muussa tapauksessa tarina elää joka kerta ja on näin todettavissa paskapuheeksi.

Ei Maasturi enää itekkään tiedä mitä paskaa se on minnekin suoltanut.. 

  • Like 2
Link to comment
3 hours ago, Jooo said:

Älä nyy. Täällä ei vuosiin ole ollut näin aktiivista ketjua. Annetaan ihmisten vaan olla omia itsejään ja kirjoitella paha olo pois.

 

 

Ei se paha olo näin lähde pois, se vaan lisääntyy tällä tavalla. Siksi tällaset sössötykset pitäisi pistää poikki heti alkuunsa kun alkaa olla selvää että ei tässä tule mitään uutta tähän maailmaan 

  • Like 1
Link to comment
17 minutes ago, Lasse said:

Ei se paha olo näin lähde pois, se vaan lisääntyy tällä tavalla. Siksi tällaset sössötykset pitäisi pistää poikki heti alkuunsa kun alkaa olla selvää että ei tässä tule mitään uutta tähän maailmaan 

Niin mutta ku modet ei tee mitään, Maasturi jatkaa hamaan tappiin ja ei täällä porukka anna Maasturille sitä viimeistä sanaa..
antaa sitten markkinointikamppanja toimia.. Ja toimiihan tuo.. ettei keltää unohdu ja ihan sen takia jos Bunkkerista tärpättipullon vierestä herättäs todellisuuteen:
 

keiteleen_talous_tiedot_isompana.jpeg

Edited by Urbantoy
  • Like 2
Link to comment
Johan on taas, ensin sanot että asiakas ilmeisesti hankkinut nokkalaakerit muualta. Sitten kuitenkin kerroit suostuneesi nokan sekä laakereiden palauttamiseen. 
 
Tiesitkö että jos valehtelee pitää muistaa mitä on valehdellut. Muussa tapauksessa tarina elää joka kerta ja on näin todettavissa paskapuheeksi.
Marko ei ole työuransa aikana joutunut ratkomaan moottoreiden ongelmia eikä vauriotapauksia? Jo Tapiolan Autokeskuksen aikana jouduin tutkimaan ja selvittelemään auton varaosien vaurio ja takuutapauksia. Aihe on mielenkiintoinen joissa näki ja kuuli mitä ihmeellisempiä tarinoita, niistä saisi vaikka pienen kirjan. Jos esim. auton renkaiden ostaja valitti että renkaat täristävät 80 km/h nopeudessa niin silloin tutkitaan mahdollisesti myös muita auton rakenteita, tukivarsirakenteet ja vanteet. Jos 2 viikkoa aiemmin ostettu akku tyhjenee virroistaan niin usein syy on siinä että latausjärjestelmä ei toimi. Kuplissa voi syy olla viallisessa laturissa tai siitä että joku laite "syö" akun tyhjäksi vaikka virta-avaimet on irroitettu virtalukosta.......... Tuossa Pepen tapauksessa oli tarpeen pyytää nokka ja sen laakerit nähtäväksi koska hän ei suostunut siihen johon häntä opastettiin ja josta hän olisi saanut kohtuullisen työkorvauksen nokan myyjältä... se siitä....... Kerran oli tällainen tapaus : asiakas osti tasavirtalaturin ja siihen 12v. säätimen. Parin viikon päästä hän soitti ja kertoi että lataus toimii joskus ja joskus ei kun moottori on käynnissä. Annoin puhelimessa ohjeet mitä pitäisi tutkia mutta ongelma ei selvinnyt joten pyysin lähettämään säätimen jotta voin testata sen toimivuuden. Säädin oli ehjä ja laturi oli tutkittu paikkakunnan autosähkökorjaamossa ja se oli kunnossa. Myyjän vastuu olisi jäänyt siihen mutta halusin auttaa asiakasta kertomalla että tarkista tai tarkistuta auton sähköjohdot .... ja sieltähän se vika sitten löytyi : kahdesta johdosta oli murtunut suojakuori ja niiden vaihdon jlkeen sähköjärjestelmä toimi normaalisti. 

  • Haha 1
Link to comment
16 hours ago, metake said:

Rahaa en tarvitse sinulta, enkä usko sitä oikein sulla ylimääräistä olevankaan, enkä edes ymmärrä että miten sekään taas liittyy mihinkään..

Kuten hyvin tiedät, olen asioinut liikkeessäsi ja ostanut sieltä silloin tällöin aina jotain, kuittiahan ostoksista ei koskaan saanut joten en voi tarkistaa että paljonko olen ostanut. Sitäkin enemmän olen suositellut Keiteleen Konetta lukuisille harrastajille, kasvotusten ja netissä.

Tämä liikkeessäsi asiointi, ja suosittelu loppui siihen kun lähetit uhkaavan yksityisviestin sen johdosta, että olin julkaissut kaikkien vapaasti saatavissa olevat taloustiedot yrityksestäsi. Tämän jälkeen ilmoitin myös sinulle, että nyt tiemme erkanevat ja tästä lähin suosittelen kaikkia harrastajia ostamaan osat jostain muualta, ja näin olen myös tehnyt ja teen jatkossakin. Hartaasti myös toivon että suositukseni jatkossakin näkyvät laskevina lukuina liikevaihdossasi, edes sen pienen murusen verran..

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

Niistä ostotapahtumista joissa olet käynyt myymälässä on todella kauan aikaa. Jos olet tilannut Postipakettina jonkun toisen henkilön kautta niin niistäkin on tallessa kymmenien vuosien kirjanpito kuten muistakin ostoksistasi....mutta mikä idea oli sitten s i n u l l a  julkaista yrityksen tietoja kun välimme oli ennen sitä erinomaisessa kunnossa? Minäkin voisin julkaista kaikkien saatavissa olevat avioero tapaukset silloinko se helpottaisi sinua ja olisimme sitten tasan ? EN JULKAISE NIITÄ koska ????

Link to comment
17 minutes ago, Maasturi said:

Niistä ostotapahtumista joissa olet käynyt myymälässä on todella kauan aikaa. Jos olet tilannut Postipakettina jonkun toisen henkilön kautta niin niistäkin on tallessa kymmenien vuosien kirjanpito kuten muistakin ostoksistasi....mutta mikä idea oli sitten s i n u l l a  julkaista yrityksen tietoja kun välimme oli ennen sitä erinomaisessa kunnossa? Minäkin voisin julkaista kaikkien saatavissa olevat avioero tapaukset silloinko se helpottaisi sinua ja olisimme sitten tasan ? EN JULKAISE NIITÄ koska ????

Jaahas, bunkkerista herätty tärpättipullo kainalossa.. On katkera kaveri tämä Maasturi.. 

  • Like 2
Link to comment

Toiset elää vuotta 2024 ja toiset alla olevan lehti-ilmoituksen aikakautta. Julkiset yritysten tulostiedot on julkisia, niitä usein yrityksen asiakkaatkin tarkistelevat ennen mahdollisiin kauppoihin ryhtymistä, se on täysin normaalia vuonna 2024. Avioerot ja muut henkilökohtaiseen elämään, perheeseen, kotiin liittyvät tiedot eivät ole julkisia. Ne kuuluvat yksityissuojan piiriin. Vaikka joku jotain jostain luulisi tietävän, tai on oman mahdollisesti hieman harhaisen mielikuvituksensa kautta tullut johonkin johtopäätökseen ja tämän "totuuden" tuo julki aiheeseen mitenkään liittymättömänä faktana, mennään hieman harmaalle alueelle...

 

SmartSelect_20240204-200155_Chrome.jpg

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
1 hour ago, ovaaliheppu said:

Toiset elää vuotta 2024 ja toiset alla olevan lehti-ilmoituksen aikakautta. Julkiset yritysten tulostiedot on julkisia, niitä usein yrityksen asiakkaatkin tarkistelevat ennen mahdollisiin kauppoihin ryhtymistä, se on täysin normaalia vuonna 2024. Avioerot ja muut henkilökohtaiseen elämään, perheeseen, kotiin liittyvät tiedot eivät ole julkisia. Ne kuuluvat yksityissuojan piiriin. Vaikka joku jotain jostain luulisi tietävän, tai on oman mahdollisesti hieman harhaisen mielikuvituksensa kautta tullut johonkin johtopäätökseen ja tämän "totuuden" tuo julki aiheeseen mitenkään liittymättömänä faktana, mennään hieman harmaalle alueelle...

 

SmartSelect_20240204-200155_Chrome.jpg

Hyvin kommentoitu.. Asiaa

Edited by Urbantoy
  • Like 1
Link to comment
6 hours ago, Maasturi said:

Niistä ostotapahtumista joissa olet käynyt myymälässä on todella kauan aikaa.

 

2019 syksyllä lähestyit minua epäasiallisella viestillä, ja siitä lähtien en ole liikkeesi kanssa asioinut, enkä sitä kenellekkään suositellut, pikemminkin päinvastoin..

 

Link to comment
Quote

Otetaanpas uusiksi vaikka tämäkin juttu on jo selvitetty monta vuotta sitten. Nokkahan oli Englen valmistama W ja nokka-akselin laakerit lienevät olleet sinut muualta hankkimia. Puhelinkeskustelun perusteella ongelmasi oli se että kun laitat laakerit lohkoon niin et saa n.akselia menemään paikoilleen. Näissä yhdistelmissä on sellainen ilmiö että kun kummatkin eivät ole saman valmistajan tekemiä niin asiansa osaava moottorin rakentaja osaa sovitella osat yhteen. Usein on käynyt siten että n.akselia joutuu laittamaan paikoilleen melko suurella voimalla asennuksen alkuvaiheessa, kun n.akseli on oikeassa syvyydessä laakeriin nähden ts. paikoillaan niin se pyörii sitten normaalivoimalla. Mikäli ei uskalla sitä tehdä niin varmin ja helpoin keino on käyttää aikaa n. 2 minuuttia jos käsillä on tasainen pöytä jonka päälle laitat esim. sopivaa vesihiomapaperia. Otat käsiin laippalaakerin ja hiot laipan ulkopintoja tasaisesti h.paperia vasten muutaman kerran. Tällä aikaansaat sen että laippojen välinen puristus voima pienenee kun asennusvaiheessa nokka mahtuu helpommin lohkossa olevaan laakeriin. Samanlaisia toimia kannattaa tehdä kun uusia männänrenkaita asennetaan uuteen syl.putkeen ( päittäisvälys ). Sinulle ehdotettiin puhelimessa kertomaani toimenpidettä ( siitä tarjottiin jopa pientä työpalkkaa ) mutta halusit palauttaa nokan ja laakerit. Siihen suostuttiin koska juttusi perusteella oletettiin että kyseessä on suurempikin virhe.  Olen kertonut ja näyttänyt muutamille asiakkaille vastaavanlaisen tapauksen ja kysynyt heiltä olisivatko he lähettäneet ko:t osat takaisin myyjälle vain siksi että " asentaja " olisi selvinnyt sovitustyöstä vain muutamassa minuutissa varsinkin kun häntä on neuvottu miten se tehdään..... kaikki joille olen sen esittänyt kertoivat että eivät missään tapauksessa olisi laittaneet Postin kautta niitä vaan olisivat tehneet itse muutaman minuutin hiontatyön

 

Se on ihan ymmärrettävää ettei myyjä muista kaikkia reklamaatiotapauksia. Se ei ole, että kirjoittaa tuolla itsevarmuudella ja noin yksityiskohtaisesti tapahtumista täyttä lööperiä 😄

 

1. Minä ostin Keiteleen Koneesta Englen nokka-akselin

2. Nokka-akselin yhdessä laakerikaulassa oli valmistusvirhe.

3. Myyjän ehdotus oli että hioisin laakerikaulaa itse. En tähän suostunut koska minulla ei ole sellaiseen osaamista.

4. Myyjä suostui vääntämisen jälkeen vaihtamaan nokka-akselin uuteen, mutta pitkitti tarkoituksella asian hoitoa.

5. Kun korvaava nokka-akseli lopulta saapui 3,5 viikon päästä, se ei mennyt lohkoon/laakereiden päälle paikalleen. En ottanut tästä asiasta myyjään yhteyttä.

6. Asia ratkesi Volkkaripalstan ohjeilla. Hioin laippalaakerin ARTO:n ohjeistuksen mukaisesti ja sain nokan paikalleen.


Nyt 13 vuotta myöhemmin myyjä on kehitellyt tapahtumista uuden version jossa ongelmaksi on vaihtunut nokka-akselin laakerit eikä nokka-akselin laakerikaulan valmistusvirhe. Tämä on myyjän kannalta nolo tilanne, koska julkinen keskustelu aiheesta löytyy täältä:
https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/9569-engle-nokka-akselin-laatuongelmat/

 

- Kuva vauriosta

- Nimimerkki Keiteleen Kone myöntää ketjussa että ongelma koski laakerikaulaa

- Minä olen kirjoittanut ketjuun hioneeni laippalaakerin ARTO:n ohjeiden perusteella ja kasanneeni moottorin

 

Tarinan pointti on se, että Keiteleen Koneessa asiakas on aina väärässä. Tämän osoittaminen on yritykselle niin tärkeää, että sen tueksi kehitellään vaikka valheellinen tarina. Ja kuinka tämä tähän ketjuun liitty, niin edelleen siten etten ihmettele ettei joku halua reklamaatiota tehdä.

Link to comment
6 hours ago, Maasturi said:

mutta mikä idea oli sitten s i n u l l a  julkaista yrityksen tietoja kun välimme oli ennen sitä erinomaisessa kunnossa?

 

Silloin oli palstalla samantyylistä meuhkaamista kuin nytkin on ollut tässä ketjussa, ja esitin sitten pienen epäilyksen että lieneekö tämänlaisella käyttäytymisellä jotain osuutta laskeviin numeroihin liikevaihdon osalta, ja liitin vielä julkisesta palvelusta saadun kuvan josta ilmeni mihin suuntaan liikevaihdon kehitys on kulkenut ja kuinka paljon. En kuitenkaan arvannut että kuinka arka asia oli sinulle ja miten siitä mielesi pahoitit.

Link to comment
6 hours ago, Maasturi said:

Minäkin voisin julkaista kaikkien saatavissa olevat avioero tapaukset silloinko se helpottaisi sinua ja olisimme sitten tasan ?

 

Ei minun tarvitse olla tasan sinun kanssa mitenkään. Sinä valitsit tämän tien lähestymällä minua uhkaavaan sävyyn ja minä tein siitä omat johtopäätökseni. Olen aivan tyytyväinen harrastamiseeni ilman sinua ja liikettäsi. Ostan osat tarvittaessa Paruzzilta ja Osakaupasta, joskus jotain ulkomaisista nettikaupoistakin, ja kaikille tutuilleni ja tapaamilleni kanssaharrastajille suosittelen näitä samoja ostopaikkoja. Lyhyesti sanottuna, en tarvitse sinua tai liikettäsi mihinkään, joten en ymmärrä miksi olisimme mitenkään tasan tai miksi sillä olisi mitään merkitystä?

  • Like 2
Link to comment
1 hour ago, Pepe said:

 

Se on ihan ymmärrettävää ettei myyjä muista kaikkia reklamaatiotapauksia. Se ei ole, että kirjoittaa tuolla itsevarmuudella ja noin yksityiskohtaisesti tapahtumista täyttä lööperiä 😄

 

1. Minä ostin Keiteleen Koneesta Englen nokka-akselin

2. Nokka-akselin yhdessä laakerikaulassa oli valmistusvirhe.

3. Myyjän ehdotus oli että hioisin laakerikaulaa itse. En tähän suostunut koska minulla ei ole sellaiseen osaamista.

4. Myyjä suostui vääntämisen jälkeen vaihtamaan nokka-akselin uuteen, mutta pitkitti tarkoituksella asian hoitoa.

5. Kun korvaava nokka-akseli lopulta saapui 3,5 viikon päästä, se ei mennyt lohkoon/laakereiden päälle paikalleen. En ottanut tästä asiasta myyjään yhteyttä.

6. Asia ratkesi Volkkaripalstan ohjeilla. Hioin laippalaakerin ARTO:n ohjeistuksen mukaisesti ja sain nokan paikalleen.


Nyt 13 vuotta myöhemmin myyjä on kehitellyt tapahtumista uuden version jossa ongelmaksi on vaihtunut nokka-akselin laakerit eikä nokka-akselin laakerikaulan valmistusvirhe. Tämä on myyjän kannalta nolo tilanne, koska julkinen keskustelu aiheesta löytyy täältä:
https://volkkaripalsta.com/keskustelu/topic/9569-engle-nokka-akselin-laatuongelmat/

 

- Kuva vauriosta

- Nimimerkki Keiteleen Kone myöntää ketjussa että ongelma koski laakerikaulaa

- Minä olen kirjoittanut ketjuun hioneeni laippalaakerin ARTO:n ohjeiden perusteella ja kasanneeni moottorin

 

Tarinan pointti on se, että Keiteleen Koneessa asiakas on aina väärässä. Tämän osoittaminen on yritykselle niin tärkeää, että sen tueksi kehitellään vaikka valheellinen tarina. Ja kuinka tämä tähän ketjuun liitty, niin edelleen siten etten ihmettele ettei joku halua reklamaatiota tehdä.

Minusta tuntuu että "Pepe" on nyt jotenkin ulalla tästä jutusta. Tässä asiassa ei ole ollut minkäänlaista vääntöä vaan aihetta on käsitelty hyvässä yhteishengessä. Ei ole minun syy jos nokan lähettäminen vei sinulta liikaa aikaa eikä ole minun syy että Posti kuljettaa paketteja hitaasti. Miksi olisin pitkittänyt ongelman käsittelyä ? Tästä laippalaakerista on ollut keskustelua sinun kanssa ja siihen olen antanut toimintaohjeet ja luvannut korvata hiontatyön rahallisesti mutta ne eivät sinulle kelvanneet. Palauttamasi W120 myytiin heti seuraavalla viikolla sillä edellytyksellä että ostaja laittaa sen Kuplan moottoriinsa ja ajelee autolla yhden ajokauden jonka jälkeen tuo auton ja avaan moottorin jotta voin katsoa missä kunnossa nokka ja laakerit ovat. Niissä ei ollut minkäänlaista sellaista vikaa että olisi tarvinnut vaihtaa kumpaakaan vaan moottori kasattiin samoilla laakereilla. Myöhemminkään ei ole ollut tarvetta avata sitä moottoria vaan se on toiminut erittäin hyvin. Tässä tapauksessa ei ole ollut mitään tarvetta alkaa väittelemään ainakaan minun puolesta siitä että onko asiakas ollut väärässä koska sille ei ole ollut mitään tarvetta sillä juttu on hoidettu pois päiväjärjestyksestä hyvässä yhteishengessä....ainoa kommentti oli se että oliko nokkien lähettäminen edestakaisin tarpeellista ?

  • Haha 1
Link to comment
1 hour ago, metake said:

 

Ei minun tarvitse olla tasan sinun kanssa mitenkään. Sinä valitsit tämän tien lähestymällä minua uhkaavaan sävyyn ja minä tein siitä omat johtopäätökseni. Olen aivan tyytyväinen harrastamiseeni ilman sinua ja liikettäsi. Ostan osat tarvittaessa Paruzzilta ja Osakaupasta, joskus jotain ulkomaisista nettikaupoistakin, ja kaikille tutuilleni ja tapaamilleni kanssaharrastajille suosittelen näitä samoja ostopaikkoja. Lyhyesti sanottuna, en tarvitse sinua tai liikettäsi mihinkään, joten en ymmärrä miksi olisimme mitenkään tasan tai miksi sillä olisi mitään merkitystä?

Jos olet säikkynyt tuosta viestistä niin heikot ovat sietokykysi. Oli hieno asia että VW osamyyjiä tuli Suomeen lisää, se helpotti työtahtiani ja pääsin käymään Laatokan koillispuolella jopa siten että yhden päivän aikana siellä ollessani tuli vain muutama puhelu joihin vastailin. Metsä ja metsäkonetyöt sekä kaivurityöt ovat kiinnostaneet minua jo vuosikymmeniä joten niillekin jäi enemmän aikaa kun sinunlaisesti alkoivat boikotoida yritystäni, pääsin itse valitsemaan sellaiset asiakkaat jotka osaavat tehdä kauppaa asiallisesti eivätkä kirjoittele netissä pötyä ja hauku siellä minua ja venttiilinjousia  perusteettomasti. Liikevaihdon pienentäminen on tehty tarkoituksella mutta yritykselläni ei ole yhtään velkaa kenellekkään ja kaikki laskut ym. on maksettu ajallaan kuten pitääkin, emmekä ole keränneet  sellaisia ennakkomaksuja  joista on tullut asiakkaille ongelmia kuten tämä yksi yritys on tehnyt. Ei se suuri liikevaihto kerro minkäänlaista totuutta kuten varmaankin olet sinäkin nykyaikana sen huomannut ja toiseksi kyseessä saattaa olla verosuunnittelu tulevaisuutta varten. Muistahan moittia kaikille tapaamillesi ihmisille että yhdestä yrityksestä ei kannata ostaa yhtään mitään ... jos se helpottaa elämääsi ja on elämäsi päätarkoitus. 

Link to comment

Toivottavasti käyttäsivät sen verran ItäRajaa auki että päästäsivät sut siitä yli sinne Laatokan rannoille ja sitten raja kiinni.. 
Saisit siellä rauhassa olla harhojesi ja kaltaisesi kanssa, jotka ei näe ikinä mitään muuta kuin vikaa muissa.. 
Aina muissa vika.. 

Edited by Urbantoy
  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
2 hours ago, Maasturi said:

Palauttamasi W120 myytiin heti seuraavalla viikolla sillä edellytyksellä että ostaja laittaa sen Kuplan moottoriinsa ja ajelee autolla yhden ajokauden jonka jälkeen tuo auton ja avaan moottorin jotta voin katsoa missä kunnossa nokka ja laakerit ovat. Niissä ei ollut minkäänlaista sellaista vikaa että olisi tarvinnut vaihtaa kumpaakaan vaan moottori kasattiin samoilla laakereilla. Myöhemminkään ei ole ollut tarvetta avata sitä moottoria vaan se on toiminut erittäin hyvin. 

Älä puhu paskaa, kukaan ei avaa toimivaa moottoria 50e nokan takia. Ei hitto mitä tarinaa.

  • Like 8
Link to comment
9 hours ago, Maasturi said:

Liikevaihdon pienentäminen on tehty tarkoituksella mutta yritykselläni ei ole yhtään velkaa kenellekkään 

Ihan varmasti, jos oma pääoma on yli satkun pakkasella ja omavaraisuus aste myös pakkasella aika reilusti niin se kertoo ihan jotakin muuta.

Link to comment

Liikevaihto yleensä pienenee ilman omiakin toimia ku sekoilee täällä.. Ja en tiedä hullumpaa yrittäjää joka muka omalla rahalla sitä rahoittaa.. Mutta tässä tapauksessa se on pakko uskoa.. Tässä vielä talouslukuja niin jokainen voi pohtia mikä järki maasturin toimissa on.. 
 

keiteleen_talous_tiedot_isompana.jpeg

  • Like 2
Link to comment



Jos olet säikkynyt tuosta viestistä niin heikot ovat sietokykysi.

Muistahan moittia kaikille tapaamillesi ihmisille että yhdestä yrityksestä ei kannata ostaa yhtään mitään ... jos se helpottaa elämääsi ja on elämäsi päätarkoitus. 



En minä siitä viestistä mitenkään säikähtänyt, mutta en koe tarvetta asioida liikkeessä jonka edustaja lähestyy hyökkäävään sävyyn, sen sijaan että esimerkiksi asiallisesti pyytäisi muokkaamaan tai poistamaan postaukseni.

En myöskään moiti sinua kenellekään, sekään ei yleensä kuulu tapoihini. Kysyttäessä vw osien ostopaikkoja en vaan yleensä nykyään suosittele Keiteleen Konetta, ja jos joku kysyy siitä erikseen niin kerron omat kokemukseni ja käsitykseni, sekä hyvät että huonot. Viimeaikoina ei vaan ikäväkseni ole noita hyviä kokemuksia oikein ollut..

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment



Oli hieno asia että VW osamyyjiä tuli Suomeen lisää


Tätä asiaa on hieman vaikea uskoa, kun muistaa kaikki ne avautumiset, haukkumiset ja kiukuttelun etenkin yhtä VW-osaliikettä kohtaan.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
4 hours ago, metake said:


 

 


Tätä asiaa on hieman vaikea uskoa, kun muistaa kaikki ne avautumiset, haukkumiset ja kiukuttelun etenkin yhtä VW-osaliikettä kohtaan.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

 

Tais sekoilu alkaa jo HotMats:ta tai  vai vasta AirCooled:sta

  • Like 1
Link to comment
12 hours ago, Marko said:

Älä puhu paskaa, kukaan ei avaa toimivaa moottoria 50e nokan takia. Ei hitto mitä tarinaa.

On sitä avattu sellaisiakin moottoreita jotka eivät ole pyörineet kuin räikkäavaimen avulla. Yksi operaatio oli erittäin mielenkiintoinen.

Link to comment
5 hours ago, metake said:


 

 


Tätä asiaa on hieman vaikea uskoa, kun muistaa kaikki ne avautumiset, haukkumiset ja kiukuttelun etenkin yhtä VW-osaliikettä kohtaan.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
 

 

Saattaapi olla että on ollut aihetta vastakommentteihin. Esim. HotCars uhkasi puhelimessa laittaa yhden yrityksen ovet lukkoon ja haastaa Käräjille ym. ym. uhkailua, ainoa mitä ei sanonut että olisi tappanut minut. Tuo puhelu ei säikäyttänyt minua yhtään vaan kysyin lopuksi että jos saan sanoa yhden toivomuksen niin pidettäisiin se Käräjä istunto Helsingissä ettei mene työaikaa hukkaan ....Tomppa kirjoitteli netissä että olin riehunut heidän ajovarusterekan sisällä ja heitellyt ja kaadellut tavaroita pitkin rekkaa....todellisuudessa katsoin sellaisen tilanteen että "rekan" sisällä ei ollut muita asiakkaita jolloin menin sisälle ja kysyin suoraan naamatusten että onko hänellä jotakin ongelmia minua kohtaan ? Naama väpättäen ja kädet täristen hän vastasi että ei mitään ..leikilläni vain. Samana iltana jatkui haukkuminen hänen suunnasta jossa kirjoitti tuon "riehumisjutun".  

Link to comment
2 minutes ago, Maasturi said:

Saattaapi olla että on ollut aihetta vastakommentteihin. Esim. HotCars uhkasi puhelimessa laittaa yhden yrityksen ovet lukkoon ja haastaa Käräjille ym. ym. uhkailua, ainoa mitä ei sanonut että olisi tappanut minut. Tuo puhelu ei säikäyttänyt minua yhtään vaan kysyin lopuksi että jos saan sanoa yhden toivomuksen niin pidettäisiin se Käräjä istunto Helsingissä ettei mene työaikaa hukkaan ....Tomppa kirjoitteli netissä että olin riehunut heidän ajovarusterekan sisällä ja heitellyt ja kaadellut tavaroita pitkin rekkaa....todellisuudessa katsoin sellaisen tilanteen että "rekan" sisällä ei ollut muita asiakkaita jolloin menin sisälle ja kysyin suoraan naamatusten että onko hänellä jotakin ongelmia minua kohtaan ? Naama väpättäen ja kädet täristen hän vastasi että ei mitään ..leikilläni vain. Samana iltana jatkui haukkuminen hänen suunnasta jossa kirjoitti tuon "riehumisjutun".  

Ei sun satuja kukaan enää usko.. Elät jossain omassa kuplassa.. Ihme SatuSetä.. Vedätkö oikeasti sitä tärpättiä siellä bunkkerissa taloustietoja tutkien vai onko sulla joku muu vika/sairaus?
 

  • Like 3
Link to comment
16 hours ago, Marko said:

Älä puhu paskaa, kukaan ei avaa toimivaa moottoria 50e nokan takia. Ei hitto mitä tarinaa.

 

Täytyy kyllä hattua nostaa sen osalta että aika harva edes kehtaisi tällaisia satuja kirjoitella 😂

  • Like 2
Link to comment

happonen motorsport on reklaamoinut sinisistä v.jousista keiteleen koneeseen... sieltä ilmoitettiin minun olevan " neuvosto bolsheevikki " ja jos tuon julki sinisten jousien huonon laadun tulen tarvitsemaan " hammas lääkäriä "...
 

SELLAINEN YRITYS SE !

Link to comment
10 minutes ago, Pepe said:

 

Täytyy kyllä hattua nostaa sen osalta että aika harva edes kehtaisi tällaisia satuja kirjoitella 😂

Markolta se kyllä onnistuu.. Olarin rompetorilla tämä kyseinen kauppias tuli sanomaan minulle kun kävin katselemassa heidän myyntipöydän tavaroita  että painu täältä helvettiin... vastasin että lähden sitten kun minua huvittaa ja toiseksi sinun käsivoimat eivät riitä poistamiseen... että sellaista asiakaspalvelua oli Markolta

Link to comment
6 minutes ago, AatosH said:

happonen motorsport on reklaamoinut sinisistä v.jousista keiteleen koneeseen... sieltä ilmoitettiin minun olevan " neuvosto bolsheevikki " ja jos tuon julki sinisten jousien huonon laadun tulen tarvitsemaan " hammas lääkäriä "...
 

SELLAINEN YRITYS SE ! JUST NIIN mutta sinun puhelinnumerosi puuttuu edelleenkin. Moni VW harrastaja olisi siitä kiinnostunut.

Link to comment
Ei sun satuja kukaan enää usko.. Elät jossain omassa kuplassa.. Ihme SatuSetä.. Vedätkö oikeasti sitä tärpättiä siellä bunkkerissa taloustietoja tutkien vai onko sulla joku muu vika/sairaus?
 
Oletko Urbantoy huomannut että kukaan ei enää peukuta sinun kirjoituksia.

Link to comment
10 hours ago, Marko said:

Ihan varmasti, jos oma pääoma on yli satkun pakkasella ja omavaraisuus aste myös pakkasella aika reilusti niin se kertoo ihan jotakin muuta.

Eikös se sinun entinen hyvä kaverisi kirjoittanut tänne että on sijoittanut uuteen yritykseensä omaa rahaa 150000 euroa?

Link to comment
1 hour ago, Maasturi said:

Markolta se kyllä onnistuu.. Olarin rompetorilla tämä kyseinen kauppias tuli sanomaan minulle kun kävin katselemassa heidän myyntipöydän tavaroita  että painu täältä helvettiin... vastasin että lähden sitten kun minua huvittaa ja toiseksi sinun käsivoimat eivät riitä poistamiseen... että sellaista asiakaspalvelua oli Markolta

Et ilmeisesti ollut paikalla kun erään yrityksen edustaja tuli notkumaan myyntipöydän ääreen. Sanoin että voit katsella osia mutta jos tulit aukomaan päätä niin voit painua vittuun. Sellaisen pystyyn nostetun kastemadon poistamiseen ei ihmeitä vaadita se onnistuu vaikka 10v koulupojalta.

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...