Jump to content

Hiekkalaatikkokeskustelu


Recommended Posts

Voisiko ylläpito jollakin tavalla rajoittaa tuota kahden tunnetun nimimerkin alakoulutasoista kinastelua.

On sanottu, että ei tarvitse seurata tätä kinastelua, mutta kun sitä alkaa hiljalleen olla joka palstalla.

Eihän sitä tosiaan ole pakko seurata. Voi aina tehdä päätöksen ja jättää koko palstan seuraamisen.

Link to comment

Pitäskö sille tehdä jotain joka sen aina aikaseksi saa..
Nyt viimeisin ei liittynyt mitenkään huijaukseen vaan siihe että Maasturia risoo se ku se ei tiedä niitä Aatosta ja Räsästä.. 
Niin mitä tehdä sitten, Maasturi aina aiheuttaa sotkua, ja myönnän että mä en enää periksi sille anna kaikkien uhkailujen jälkeen mitä se on suoltanut..
Ylläpidolla on se tiedossa.. Jo vuosien takaa ku Pepen kanssa jutusteltiin
Minut saa potkia vittuun jos ja varmasti pidetään huoli että Maasturi ei tule takas jollain muulla nimimerkillä

Link to comment

Kinastelu oli ensin yhdessä ketjussa. Se lukittiin ja poistettiin. Siitä se sitten levisi joka puolelle.

 

Palstallahan on toiminto jolla piilottaa halutut nimimerkit. Siten ainakin pääsee omilla valinnoilla eroon:
https://volkkaripalsta.com/keskustelu/ignore/

Eli lisää halutun käyttäjän "Enter a member's name to set ignore options" kenttään ja jos ketjussa ei halua nähdä tämän viestejä, niin raksi kohtaan "Posts"

Edited by Tuomo Lehmikangas
  • Like 2
Link to comment
54 minutes ago, Kurre said:

Pete:

Kysymys: Miks Maasturi pystyy taivuttamaan metrisen ratakiskon pätkän?

Vastaus: Viisaampi antaa periksi.

 

Terveisin

Kurre

Ehkä se pitää antaa periksi, mutta silti en tajua miks yks ihminen voi saada aina sotkut aikaiseksi, uhkailut menee jo minun ymmärryksen yli..
Toisekseen Palstan modet ei noudata edes omia sääntöjään.. Yrittäjän ilmoitukset veks myyntipalstalta, myyköön niitä osia siellä "webbisivuillaan"
Kait se on parempi luovuttaa

Link to comment

Ylläpito seuraa keskusteluja päivittäin ja resurssien puitteissa tekee tarvittavat toimenpiteet. Viimeaikoina on taas mm. lukuisista postauksista editoitu henkilönimiä nimimerkeiksi, henkilöihin kohdistuneen negatiivisen kirjoittelun johdosta.

Tiukennetaan moderointia siltä osin, että siivotaan asiaan kuulumattomat kirjoittelut niistä ketjuista joihin se ei mitenkään liity. Tätä toki on tehty ja tehdään kokoajan, mutta tiukennetaan seulaa.

- ylläpito -

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

  • Like 2
Link to comment
11 hours ago, tijula said:

Voisiko ylläpito jollakin tavalla rajoittaa tuota kahden tunnetun nimimerkin alakoulutasoista kinastelua.

On sanottu, että ei tarvitse seurata tätä kinastelua, mutta kun sitä alkaa hiljalleen olla joka palstalla.

Eihän sitä tosiaan ole pakko seurata. Voi aina tehdä päätöksen ja jättää koko palstan seuraamisen.

Samoilla linjoilla tijulan kanssa. Oma kirjoitteluni täällä on kyllä vähentynyt kinastelun takia. Arvelen, että osalle palstalaisista on käynyt samoin. On mukavampaa osallistua tarkoitusta varten perustettuihin WhatsApp-ryhmiin, joissa ei paljon kinastelua esiinny. Jos olisin Facebookissa, niin arvelen, etten paljoa Volkkaripalstaa seurailisi. Ylläpidon kannattanee muistaa, että yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystä tilanteen parantamiseen.

  • Like 2
Link to comment
2 hours ago, Etelän Hetelmä said:

Samoilla linjoilla tijulan kanssa. Oma kirjoitteluni täällä on kyllä vähentynyt kinastelun takia. Arvelen, että osalle palstalaisista on käynyt samoin. On mukavampaa osallistua tarkoitusta varten perustettuihin WhatsApp-ryhmiin, joissa ei paljon kinastelua esiinny. Jos olisin Facebookissa, niin arvelen, etten paljoa Volkkaripalstaa seurailisi. Ylläpidon kannattanee muistaa, että yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystä tilanteen parantamiseen.

En ole FVWAan keskusteluissa ollut mukana, mutta olen käsittänyt että siellä tämä yksi ja sama henkilö on myös aiheuttanut samaa hässäkkää.. Niinkuin jokkispalstalla.. 
Mutta jos sille ei voi mitään niin ei kait sille sitten voi mitään.. 
Kait se on sitten tämän yhden omanlaistaan markkinointia firmalleen.. 

Edited by Urbantoy
Link to comment
23 hours ago, tijula said:

Voisiko ylläpito jollakin tavalla rajoittaa tuota kahden tunnetun nimimerkin alakoulutasoista kinastelua.

On sanottu, että ei tarvitse seurata tätä kinastelua, mutta kun sitä alkaa hiljalleen olla joka palstalla.

Eihän sitä tosiaan ole pakko seurata. Voi aina tehdä päätöksen ja jättää koko palstan seuraamisen.

Asiasta on nyt toisen osallisen kanssa keskusteltu hyvässä yhteishengessä ja sovittu että ns. kinastelu loppuu.

  • Like 2
Link to comment



Ylläpidon kannattanee muistaa, että yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystä tilanteen parantamiseen.


Muistaakseni yksi syy volkkaripalstan perustamiseen oli liian tiukaksi koettu moderointi yhdistyksen foorumilla? Sinä aikana kun itse olen ollut yhdistyksen modena, en sieltä juuri kinastelua muista, mutta silloin olikin sieltä jo pahimmat riitapukarit bannattu. Todellinen syy yhdistyksen foorumin hiljenemiseen oli käyttäjien siirtyminen volkkaripalstalle, ja viimeisenä niittinä käyttäjien siirtyminen facebookiin, joka on näkynyt selkeästi myös volkkaripalstan kirjoitusten määrässä.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

Link to comment

Haluan huomauttaa että minun kanssa ei ole keskusteltu ja huomauttaa myös sen että olisi toivottavaa että tämä kirjoitus pysyisi tässä näkyvillä jotta lukijat tietävät kenestä on ollut kyse. Tämä keskustelu päättyy silloin minun osalta tähän. Kiitos ja kumarrus ylläpidolle.

  • Haha 1
Link to comment
Haluan huomauttaa että minun kanssa ei ole keskusteltu ja huomauttaa myös sen että olisi toivottavaa että tämä kirjoitus pysyisi tässä näkyvillä jotta lukijat tietävät kenestä on ollut kyse. Tämä keskustelu päättyy silloin minun osalta tähän. Kiitos ja kumarrus ylläpidolle.
Olen poistanut jo kaksi aiempaa postaustasi, mutta koska haluat viestisi näkyviin, niin olkoon niin.

Kuten Pepe aiemmin mainitsi, niin TOISEN osapuolen kanssa on keskusteltu asiasta. Se että sinun kanssasi ei ole keskusteltu ei kuitenkaan tarkoita ettet mahdollisesti olisi se toinen osapuoli... Jokainen päätelköön itse.

Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

  • Like 1
Link to comment
  • metake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...