Jump to content

Hiekkalaatikkokeskustelu

tijula

Recommended Posts

Posted

Voisiko yllÀpito jollakin tavalla rajoittaa tuota kahden tunnetun nimimerkin alakoulutasoista kinastelua.

On sanottu, ettÀ ei tarvitse seurata tÀtÀ kinastelua, mutta kun sitÀ alkaa hiljalleen olla joka palstalla.

EihÀn sitÀ tosiaan ole pakko seurata. Voi aina tehdÀ pÀÀtöksen ja jÀttÀÀ koko palstan seuraamisen.

Posted

PitÀskö sille tehdÀ jotain joka sen aina aikaseksi saa..
Nyt viimeisin ei liittynyt mitenkÀÀn huijaukseen vaan siihe ettÀ Maasturia risoo se ku se ei tiedÀ niitÀ Aatosta ja RÀsÀstÀ.. 
Niin mitÀ tehdÀ sitten, Maasturi aina aiheuttaa sotkua, ja myönnÀn ettÀ mÀ en enÀÀ periksi sille anna kaikkien uhkailujen jÀlkeen mitÀ se on suoltanut..
YllÀpidolla on se tiedossa.. Jo vuosien takaa ku Pepen kanssa jutusteltiin
Minut saa potkia vittuun jos ja varmasti pidetÀÀn huoli ettÀ Maasturi ei tule takas jollain muulla nimimerkillÀ

Posted (edited)

Kinastelu oli ensin yhdessÀ ketjussa. Se lukittiin ja poistettiin. SiitÀ se sitten levisi joka puolelle.

Palstallahan on toiminto jolla piilottaa halutut nimimerkit. Siten ainakin pÀÀsee omilla valinnoilla eroon:
https://volkkaripalsta.com/keskustelu/ignore/

Eli lisÀÀ halutun kÀyttÀjÀn "Enter a member's name to set ignore options" kenttÀÀn ja jos ketjussa ei halua nÀhdÀ tÀmÀn viestejÀ, niin raksi kohtaan "Posts"

Edited by Tuomo Lehmikangas
  • Like 2
Posted

Pete:

Kysymys: Miks Maasturi pystyy taivuttamaan metrisen ratakiskon pÀtkÀn?

Vastaus: Viisaampi antaa periksi.

Terveisin

Kurre

Posted
54 minutes ago, Kurre said:

Pete:

Kysymys: Miks Maasturi pystyy taivuttamaan metrisen ratakiskon pÀtkÀn?

Vastaus: Viisaampi antaa periksi.

Terveisin

Kurre

EhkÀ se pitÀÀ antaa periksi, mutta silti en tajua miks yks ihminen voi saada aina sotkut aikaiseksi, uhkailut menee jo minun ymmÀrryksen yli..
Toisekseen Palstan modet ei noudata edes omia sÀÀntöjÀÀn.. YrittÀjÀn ilmoitukset veks myyntipalstalta, myyköön niitÀ osia siellÀ "webbisivuillaan"
Kait se on parempi luovuttaa

Posted

YllÀpito seuraa keskusteluja pÀivittÀin ja resurssien puitteissa tekee tarvittavat toimenpiteet. Viimeaikoina on taas mm. lukuisista postauksista editoitu henkilönimiÀ nimimerkeiksi, henkilöihin kohdistuneen negatiivisen kirjoittelun johdosta.

Tiukennetaan moderointia siltÀ osin, ettÀ siivotaan asiaan kuulumattomat kirjoittelut niistÀ ketjuista joihin se ei mitenkÀÀn liity. TÀtÀ toki on tehty ja tehdÀÀn kokoajan, mutta tiukennetaan seulaa.

- yllÀpito -

LĂ€hetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla

• Like 2
Posted
11 hours ago, tijula said:

Voisiko yllÀpito jollakin tavalla rajoittaa tuota kahden tunnetun nimimerkin alakoulutasoista kinastelua.

On sanottu, ettÀ ei tarvitse seurata tÀtÀ kinastelua, mutta kun sitÀ alkaa hiljalleen olla joka palstalla.

EihÀn sitÀ tosiaan ole pakko seurata. Voi aina tehdÀ pÀÀtöksen ja jÀttÀÀ koko palstan seuraamisen.

Samoilla linjoilla tijulan kanssa. Oma kirjoitteluni tÀÀllÀ on kyllÀ vÀhentynyt kinastelun takia. Arvelen, ettÀ osalle palstalaisista on kÀynyt samoin. On mukavampaa osallistua tarkoitusta varten perustettuihin WhatsApp-ryhmiin, joissa ei paljon kinastelua esiinny. Jos olisin Facebookissa, niin arvelen, etten paljoa Volkkaripalstaa seurailisi. YllÀpidon kannattanee muistaa, ettÀ yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystÀ tilanteen parantamiseen.

• Like 2
Posted (edited)
2 hours ago, EtelÀn HetelmÀ said:

Samoilla linjoilla tijulan kanssa. Oma kirjoitteluni tÀÀllÀ on kyllÀ vÀhentynyt kinastelun takia. Arvelen, ettÀ osalle palstalaisista on kÀynyt samoin. On mukavampaa osallistua tarkoitusta varten perustettuihin WhatsApp-ryhmiin, joissa ei paljon kinastelua esiinny. Jos olisin Facebookissa, niin arvelen, etten paljoa Volkkaripalstaa seurailisi. YllÀpidon kannattanee muistaa, ettÀ yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystÀ tilanteen parantamiseen.

En ole FVWAan keskusteluissa ollut mukana, mutta olen kÀsittÀnyt ettÀ siellÀ tÀmÀ yksi ja sama henkilö on myös aiheuttanut samaa hÀssÀkkÀÀ.. Niinkuin jokkispalstalla.. 
Mutta jos sille ei voi mitÀÀn niin ei kait sille sitten voi mitÀÀn.. 
Kait se on sitten tÀmÀn yhden omanlaistaan markkinointia firmalleen.. 

Edited by Urbantoy
Posted
23 hours ago, tijula said:

Asiasta on nyt toisen osallisen kanssa keskusteltu hyvÀssÀ yhteishengessÀ ja sovittu ettÀ ns. kinastelu loppuu.

• Like 2
Posted

YllÀpidon kannattanee muistaa, ettÀ yksi syy FVWA:n keskustelupalstan loppumiseen oli kinastelu, jossa oli samoja osanottajia. Toivotan menestystÀ tilanteen parantamiseen.

Muistaakseni yksi syy volkkaripalstan perustamiseen oli liian tiukaksi koettu moderointi yhdistyksen foorumilla? SinÀ aikana kun itse olen ollut yhdistyksen modena, en sieltÀ juuri kinastelua muista, mutta silloin olikin sieltÀ jo pahimmat riitapukarit bannattu. Todellinen syy yhdistyksen foorumin hiljenemiseen oli kÀyttÀjien siirtyminen volkkaripalstalle, ja viimeisenÀ niittinÀ kÀyttÀjien siirtyminen facebookiin, joka on nÀkynyt selkeÀsti myös volkkaripalstan kirjoitusten mÀÀrÀssÀ.

Posted

Haluan huomauttaa ettÀ minun kanssa ei ole keskusteltu ja huomauttaa myös sen ettÀ olisi toivottavaa ettÀ tÀmÀ kirjoitus pysyisi tÀssÀ nÀkyvillÀ jotta lukijat tietÀvÀt kenestÀ on ollut kyse. TÀmÀ keskustelu pÀÀttyy silloin minun osalta tÀhÀn. Kiitos ja kumarrus yllÀpidolle.

• Haha 1
Posted
Haluan huomauttaa ettÀ minun kanssa ei ole keskusteltu ja huomauttaa myös sen ettÀ olisi toivottavaa ettÀ tÀmÀ kirjoitus pysyisi tÀssÀ nÀkyvillÀ jotta lukijat tietÀvÀt kenestÀ on ollut kyse. TÀmÀ keskustelu pÀÀttyy silloin minun osalta tÀhÀn. Kiitos ja kumarrus yllÀpidolle.
Olen poistanut jo kaksi aiempaa postaustasi, mutta koska haluat viestisi nÀkyviin, niin olkoon niin.

Kuten Pepe aiemmin mainitsi, niin TOISEN osapuolen kanssa on keskusteltu asiasta. Se ettÀ sinun kanssasi ei ole keskusteltu ei kuitenkaan tarkoita ettet mahdollisesti olisi se toinen osapuoli... Jokainen pÀÀtelköön itse.

• Like 1
  • metake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...