Jump to content

VW-OPEN 2008


BRC

Recommended Posts

Meinas reissu peruuntuu. Käyttiksest hajos tehostaajan paluuletku eikä sopivaa meinannu mistä löytää. Kuinkas ollaakaan kuplasta koneesta löytyi sopiva letkun pätkä. Onnex tuli joskus laitettua siihen erillinen öljyn lauhdutin.

Link to comment

Mut hivenen harmi ettei niin hirveesti volkkareita ollu kiihdyttelemässä. On tainnu olla alennus myynti Ysikyt luvun pontiac firebirdeis ja chevrolet camarois.. Niitä riitti.

 

Mut kiitokset järjestäjille. Oli muuten mukavasti porukaa paikalla ja nytten saa taas hetken aikaa leikkiä pesukarhua ku noi aurinkolasit oli koko ajan pääs..

Link to comment
Guest Juke72

Kiitos myös omasta puolestani, ekaa kertaa kuusella, aiemmin vain yleisönä. Tosin, aiempina vuosina ei ollut kyllä ilmasairauttakaan. Stanan prklen v***u ku katsoin sytkät vasta tänä iltana, oli kärjet kiinni. Saa siinä sitte ihmetellä, ettei alavääntöä ole. Tuskin se aikaan olis vaikuttanu paljoakaan, mutta olis tuntunu ja kuulostanu paremmalta ;)

 

-Juke72- (DDR blue pepper)

Link to comment

Tuliko hyviä aikoja? Itse en päässyt tällä kertaa paikalle kun olin Lintsillä muksujen kanssa. Piti mennä, kun työnantaja tarjosi ilmaiset kieputukset. Ilma ainakin oli jälleen kerran pelkkää aurinkoa.

 

t. Mika

Link to comment
Guest DaFox

Pöh! Huono vai huonompikos muisti sulla on hanski kun päivää ennen openia ruinasin sulta niitä kytkin-osia muttei mies antanu :D

 

Odotetaan että saat jalkasi "paketista" ja pääset "kepeistä" eroon että päästään vierekkäin viivoille ;)

 

(uho)mä sulle takavalot näytän(/uho)

Link to comment
hehheh...

selittelyn makua.....on sitä kuule ennenkin osakauppiaat (kiitos aircooled) tulleet hesasta vastaan miljoonaa osien kanssa päivää ennen kisaa...jos todella haluaa päästä ajamaan.....

 

Eikös se Boxer speed day oo vielä tulossa? Sitte ei Hanski mitään selittelyjä vaan viivalle Tappen kirpun kanssa. Kepit nurkkaan siksi aikaa, nekään ei oo hyvä selitys. :)

 

Ja tuosta Openista, harmitti kun itse en päässyt paikalle, mutta muutamalta paikalta olleelta kuullut että kovin vähän Volkkareita, joten ehkä ei sittenkään harmita niin paljoa..

Link to comment
Guest heikki_vag
hehheh...

selittelyn makua.....on sitä kuule ennenkin osakauppiaat (kiitos aircooled) tulleet hesasta vastaan miljoonaa osien kanssa päivää ennen kisaa...jos todella haluaa päästä ajamaan.....

 

Eikös se Boxer speed day oo vielä tulossa? Sitte ei Hanski mitään selittelyjä vaan viivalle Tappen kirpun kanssa. Kepit nurkkaan siksi aikaa, nekään ei oo hyvä selitys. :)

 

Ja tuosta Openista, harmitti kun itse en päässyt paikalle, mutta muutamalta paikalta olleelta kuullut että kovin vähän Volkkareita, joten ehkä ei sittenkään harmita niin paljoa..

 

Tottakai sua harmittaa! siellä oli todella hienoja vehkeitä ja onneksi oli kiihdyttewlemässäkin monipuolisia laitteita eikä vain pelkästään volkkareita, se antaa katsojillekin enemmän mielenkiintoa.

Link to comment
Guest DaFox

Jep, hieno tapahtuma kaikkinensa.. Jyrängön viimeinen vetokin turbo bmw:tä vastaan keräsi hienosti väen radan varteen tiiviiseen könttiin :=)

Link to comment

Kiitos Jussi&Co!

Ja Sluukeille Kremiksestä.. Oliko meillä kivaa? Hä? "Nää nää, nännä näänää, nännä näänää... there´s no limit" Ei vidu mie en kestä, tää on soinu perjantaista lähtien päässä. Senkin Sluukit minkä teitte.

post-203-13888359993963_thumb.jpg

Link to comment
Guest Sgegis
Kiitos Jussi&Co!

Ja Sluukeille Kremiksestä.. Oliko meillä kivaa? Hä? "Nää nää, nännä näänää, nännä näänää... there´s no limit" Ei vidu mie en kestä, tää on soinu perjantaista lähtien päässä. Senkin Sluukit minkä teitte.

 

 

 

Tän tynnyrin lähistöllä tapahtu :) Varpaatki lämpes ihan kivasti...

Link to comment

Ja mä olin kolkki-luokan ylivoimainen voittaja:-)

Tais mennä nopeempaa kuin Mesikämmenen luisgaperä viime vuonna?

-t-

 

Taisi tuo titteli tänä vuonna tosiaankin n. sekunnin kymmenyksellä vaihtua.

Olisi kait sittenkin pitänyt käydä radalla, kypärakin oli kyllä mukana.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...