kosola Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 67 koppa jossa avon luvat mm.200mm levitykselle...tuulilasin kehykselle...turvakaarille...putket 60mm...uus kone 84x94, 48 idat,pauter,super flo1 ynm. ilmajousitus tulossa.... ja flippi makaavilla lampuilla ja 100mm levityksellä lokarit... kori on istutettu uudelleen 50x100mm palkeille Quote
jori Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Kokolailla spesiaalin mallinen toi tuulilasin kehyksen asento;) Quote
kosola Posted August 10, 2008 Author Posted August 10, 2008 joo kun se taivutettiin,niin päätettiin taivuttaa kunnolla:) Quote
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Mitäs sit kun ajaa johonkin päin? Meneekö naama murskaksi vai lähteekö koko pää? Quote
kosola Posted August 10, 2008 Author Posted August 10, 2008 penkit on sen verran matalalla ja takana että pää jää alle ylä kaaren ja nelipiste vyöt määrättiin akella jotka pitävät miehen paikoillaan....ja toi kaari on sallitusti kallistettu.... Quote
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 No se on hyvä jos päänsä saa pitää. Jännä vaatimus tuo 4-pistevyöt kun eihän muissakaan avoissa ole kun 3-piste. Quote
mikan Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Niin joissain laikka-avoissa ei ole vöitä ollenkaan. t. Mika Quote
kosola Posted August 10, 2008 Author Posted August 10, 2008 joo ihme jos ei tarvi vöitä ollenkaan,meinaan et tuolta lähtee niinku koppelo oksalta kun kosahtaa:) Quote
mikan Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Tuolla myyntipuolella on sellainen turboluvallinen laikka-avo myynnissä jossa ei ole eikä ole ollut vöitä. Kieltämättä hieman pelottavaa istua kyydissä, kun +300 hv työntää persuksista. :-) t. Mika Quote
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 No kylläpä sitä umpikoppasestakin taitaa melko varmasti ovi lentää auki kun katon kautta heittää. Sillä tavallahan porukka kuoli aikoinaan vaikka kuinka hitosti. Quote
kosola Posted August 11, 2008 Author Posted August 11, 2008 korin ja kynnyksen välinen liitos... Quote
jori Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu ja 5pulttisen rummut on hamissa koneistettavana...quote] Mitäs tää kromi pulveri on? Missä ja mistä sellaista saa:) Vai onko jottain alumiinin sävyistä pulveri väriä? Quote
kosola Posted August 11, 2008 Author Posted August 11, 2008 kiiltää enemmän kuin alumiini,mutta ei ole kromin tapasta... mutta kromi pulveri nimellä se oli.... naapurin kautta maalattiin polttomaalaamossa.... Quote
Kape77 Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 kiiltää enemmän kuin alumiini Oho, oliko kallista ja saako vanteesta parempaa kuvaa? Quote
kosola Posted August 12, 2008 Author Posted August 12, 2008 se oli 20e vanne,mutta kaveri on töis sielä niin se saa halvemmalla...kuvaa ei ole kerinnyt ottaa... Quote
Tanhis Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Quote
joksa Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Quote
Tanhis Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Niin siis mietin vain että onko olemassa jotain muita pulveri pinnoitus tms tapoja. Quote
kosola Posted August 13, 2008 Author Posted August 13, 2008 kromi pulveri nimellä se oli ja kuulemma pojat on vetänyt suoraa levyä sillä,niin näkee peili kuvansa siitä... Quote
Tuomo Lehmikangas Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Mutta tuoko ei ole kuitenkaan siis ihan tavallinen pulverimaali hopea? SIlläkin kun tulee aika hyvä. Quote
kosola Posted August 27, 2008 Author Posted August 27, 2008 taka kaaret lähti eilen kromi pulveroitavaksi.... Quote
Guest mäksä Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Onko pulverimaalaukset tehty täälä ylihärmäs? tuolta mikkilästä olis tarkotus mennä kyseleen hintoja..pitäs saada vanteisiin vähä bling blingiä. Quote
kosola Posted September 6, 2008 Author Posted September 6, 2008 modifiointia laatikon päälliselle pakosarjalle ja 295 leveille kumeille:) myös vetarin putket paloitellaan ja iskarin paikkoja siirretään 6" :) Quote
kosola Posted September 6, 2008 Author Posted September 6, 2008 uusi paloseinä tänään soviteltuna ja huomenna heftataan urakalla.... :) Quote
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Eihän roiskesuojaa tarvii olla kun ulospäin. Käytännössä kuitenkin hyvä olla tai kuraa on ihan joka paikassa. Quote
Guest Sgegis Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Eihän roiskesuojaa tarvii olla kun ulospäin. Käytännössä kuitenkin hyvä olla tai kuraa on ihan joka paikassa. Eiköhän nää oo kauniskesäpäiväautoja. Quote
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Kokemuksesta voi kertoa, että kauniina kesäpäivänä yks sadekuurokin tekee ihan uskomattoman sotkun. Tosin tolla osastolla se ei välttämättä nii paljoo haittaa jos ei koko ajan joudu konetta ropailemaan (ihan kun ei joutus). Miulla ongelma kohdistuu keulaan ja bensatankin korkkiin. Vitun ikävä tankata kun on kädet ja vaatteet ihan hiekassa sen jäliltä. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.