kosola Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 67 koppa jossa avon luvat mm.200mm levitykselle...tuulilasin kehykselle...turvakaarille...putket 60mm...uus kone 84x94, 48 idat,pauter,super flo1 ynm. ilmajousitus tulossa.... ja flippi makaavilla lampuilla ja 100mm levityksellä lokarit... kori on istutettu uudelleen 50x100mm palkeille Quote Link to comment
jori Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Kokolailla spesiaalin mallinen toi tuulilasin kehyksen asento;) Quote Link to comment
kosola Posted August 10, 2008 Author Share Posted August 10, 2008 joo kun se taivutettiin,niin päätettiin taivuttaa kunnolla:) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Mitäs sit kun ajaa johonkin päin? Meneekö naama murskaksi vai lähteekö koko pää? Quote Link to comment
kosola Posted August 10, 2008 Author Share Posted August 10, 2008 penkit on sen verran matalalla ja takana että pää jää alle ylä kaaren ja nelipiste vyöt määrättiin akella jotka pitävät miehen paikoillaan....ja toi kaari on sallitusti kallistettu.... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 No se on hyvä jos päänsä saa pitää. Jännä vaatimus tuo 4-pistevyöt kun eihän muissakaan avoissa ole kun 3-piste. Quote Link to comment
mikan Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Niin joissain laikka-avoissa ei ole vöitä ollenkaan. t. Mika Quote Link to comment
kosola Posted August 10, 2008 Author Share Posted August 10, 2008 joo ihme jos ei tarvi vöitä ollenkaan,meinaan et tuolta lähtee niinku koppelo oksalta kun kosahtaa:) Quote Link to comment
mikan Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 Tuolla myyntipuolella on sellainen turboluvallinen laikka-avo myynnissä jossa ei ole eikä ole ollut vöitä. Kieltämättä hieman pelottavaa istua kyydissä, kun +300 hv työntää persuksista. :-) t. Mika Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted August 10, 2008 Share Posted August 10, 2008 No kylläpä sitä umpikoppasestakin taitaa melko varmasti ovi lentää auki kun katon kautta heittää. Sillä tavallahan porukka kuoli aikoinaan vaikka kuinka hitosti. Quote Link to comment
kosola Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 korin ja kynnyksen välinen liitos... Quote Link to comment
jori Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu ja 5pulttisen rummut on hamissa koneistettavana...quote] Mitäs tää kromi pulveri on? Missä ja mistä sellaista saa:) Vai onko jottain alumiinin sävyistä pulveri väriä? Quote Link to comment
kosola Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 kiiltää enemmän kuin alumiini,mutta ei ole kromin tapasta... mutta kromi pulveri nimellä se oli.... naapurin kautta maalattiin polttomaalaamossa.... Quote Link to comment
Kape77 Posted August 11, 2008 Share Posted August 11, 2008 kiiltää enemmän kuin alumiini Oho, oliko kallista ja saako vanteesta parempaa kuvaa? Quote Link to comment
kosola Posted August 12, 2008 Author Share Posted August 12, 2008 se oli 20e vanne,mutta kaveri on töis sielä niin se saa halvemmalla...kuvaa ei ole kerinnyt ottaa... Quote Link to comment
Tanhis Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Quote Link to comment
joksa Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Quote Link to comment
Tanhis Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 täs kuva chevyn vanteesta jossa keskiötä siirretty 30mm ja kromi pulverilla maalattu Niin siis nyt ilmeisesti puhutaan pulverimaalattavasta kromista. Niin siis mietin vain että onko olemassa jotain muita pulveri pinnoitus tms tapoja. Quote Link to comment
kosola Posted August 13, 2008 Author Share Posted August 13, 2008 kromi pulveri nimellä se oli ja kuulemma pojat on vetänyt suoraa levyä sillä,niin näkee peili kuvansa siitä... Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted August 13, 2008 Share Posted August 13, 2008 Mutta tuoko ei ole kuitenkaan siis ihan tavallinen pulverimaali hopea? SIlläkin kun tulee aika hyvä. Quote Link to comment
kosola Posted August 13, 2008 Author Share Posted August 13, 2008 ei ole tavallinen.... Quote Link to comment
kosola Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 hiekkapuhallusta:) Quote Link to comment
kosola Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 pohjalevy...eboxissa... Quote Link to comment
kosola Posted August 27, 2008 Author Share Posted August 27, 2008 taka kaaret lähti eilen kromi pulveroitavaksi.... Quote Link to comment
Guest mäksä Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Onko pulverimaalaukset tehty täälä ylihärmäs? tuolta mikkilästä olis tarkotus mennä kyseleen hintoja..pitäs saada vanteisiin vähä bling blingiä. Quote Link to comment
kosola Posted August 28, 2008 Author Share Posted August 28, 2008 joo mikkilässä.... Quote Link to comment
kosola Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 pohjalevy pintamaalissa Quote Link to comment
kosola Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 modifiointia laatikon päälliselle pakosarjalle ja 295 leveille kumeille:) myös vetarin putket paloitellaan ja iskarin paikkoja siirretään 6" :) Quote Link to comment
kosola Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 uusi paloseinä tänään soviteltuna ja huomenna heftataan urakalla.... :) Quote Link to comment
kosola Posted September 7, 2008 Author Share Posted September 7, 2008 sain heftattua pisteitä.... Quote Link to comment
kosola Posted September 7, 2008 Author Share Posted September 7, 2008 pyöräkotelot puuttuu.... Quote Link to comment
JaniM Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Tarviiko ne muuten olla laillisesti? Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Eihän roiskesuojaa tarvii olla kun ulospäin. Käytännössä kuitenkin hyvä olla tai kuraa on ihan joka paikassa. Quote Link to comment
Guest Sgegis Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Eihän roiskesuojaa tarvii olla kun ulospäin. Käytännössä kuitenkin hyvä olla tai kuraa on ihan joka paikassa. Eiköhän nää oo kauniskesäpäiväautoja. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Kokemuksesta voi kertoa, että kauniina kesäpäivänä yks sadekuurokin tekee ihan uskomattoman sotkun. Tosin tolla osastolla se ei välttämättä nii paljoo haittaa jos ei koko ajan joudu konetta ropailemaan (ihan kun ei joutus). Miulla ongelma kohdistuu keulaan ja bensatankin korkkiin. Vitun ikävä tankata kun on kädet ja vaatteet ihan hiekassa sen jäliltä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.