jnj Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Olettekos rakentanut korotuspaloja laatikolle ja moottorille. Saisi matalalle perälle vähän enemmän maavaraa. Tusta linkin takaa löytyy mallia. Vasemman reunan valikko melkein alas, niin sieltä.. http://hem.passagen.se/olamil/speedster.htm Eli onko kokemusta vastaavasta ja hyvinkö onnistuu/toimii? JJ Quote
jnj Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 Ja haulla löytyikin juttua asiasta. Olisko muuten kellään kaupata junamallin nokkapalaa laatikkoon? Quote
mikan Posted May 28, 2009 Posted May 28, 2009 Ainakin kaupasta niitä nokkakappaleita saa. Tietääkseni tarvitset myös "jääkiekkomailan". t. Mika Quote
jnj Posted May 28, 2009 Author Posted May 28, 2009 Kiitos linkistä. Näyttäs vaan "mailat" olevan loppu. Täytyy vielä vähän surffailla, jos löytys. Tuolta löyty ainakin osanumerot. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Mailoja on ollut Keiteleen koneessa hyllyssä. Quote
Tuomo Lehmikangas Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Jep, näin on. Ja nimenomaan juniksen mailoja olen ostanut Keiteleen koneesta. Quote
tobbe` Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Nostetaas vanhaa topickia. Eli millanen homma, mitä muuta tarvii vaihtaa ku sen vaihdelaatikon kannattimen? Quote
x-pj Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Nostetaas vanhaa topickia. Eli millanen homma, mitä muuta tarvii vaihtaa ku sen vaihdelaatikon kannattimen? Takimmaisesta tukiraudasta voi pikkasen nostaa tekemättä mitään muuta. Jos nostaa paljon, niin menee keppilinja mutkalle. Jos halua nostaa paljon, pitää nostaa keppilinja runkotunnelin yläpuolelle ja sitten pitää jo tehdä paljon muitakin muutoksia. Quote
tobbe` Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Osaatko sanoa kuinka paljon sais nostettua ilman et keppilinja menee huonoks, tuuman vai kaks? Quote
Tanhis Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Ulkomuistista sanoisin että juniksen ja kuplan jäkismailan paikan ero oli tuuma. Eli tuuman voisi nostaa. Joku saa vielä varmistaa. Quote
JM Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Jos eestä saa tuuman ja takaa kaks ni oisko se siin? Missä vaiheessa tarvii alkaa peltejä muokkaamaan? Quote
x-pj Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Osaatko sanoa kuinka paljon sais nostettua ilman et keppilinja menee huonoks, tuuman vai kaks? Mulla on juniksen nokkapala ja takaa nostettu noin tuuma ja hyvin toimii vaihteet. Kaksi tuumaa takaa olis varmaankin liikaa. Paljon yli tuuman ei pysty nostamaan tekemättä tilaa vaihteiston yläpuolelle. Ekana taitaa ottaa kiinni kytkinakselin vipu. Konehuoneeseenkin voi tulla ahdasta. Pakosarja nousee aikalailla ylemmäs samoin kaasarit. Keppilinjan toimivuutta pystyy testaamaan kun laittaa vaihteiston pelkästään etupäästä kiinni ja nostelee takareunasta. Quote
metake Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Jos nostaa paljon, niin menee keppilinja mutkalle. Kysyjällä taitaa olla kuitenkin keppilinja uudemman mallisella laatikon ja vaihdetangon liittimellä (vai mikä piru sen nimi onkaan), joka ei ole ihan niin tarkka oikeasta linjauksesta kuin vanha. Quote
x-pj Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Kysyjällä taitaa olla kuitenkin keppilinja uudemman mallisella laatikon ja vaihdetangon liittimellä (vai mikä piru sen nimi onkaan), joka ei ole ihan niin tarkka oikeasta linjauksesta kuin vanha. Se on varmaan totta. Minun autossa on tuo vanhemman mallinen alkuperäisen kaltainen "liitospusla". Quote
tobbe` Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Joo elikkä -65 kuplaan olis tarkotus tuo temppu tehdä. Ideana olis saada pyöränkulmia vähän suoremmaksi ja maavaraa koneen alle mutta onko tuolla tuuman nostolla sitten loppupeleissä suurta merkikystä? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.