Jump to content

Laatikon/moottorin nosto ylemmäs


Recommended Posts

Posted

Olettekos rakentanut korotuspaloja laatikolle ja moottorille. Saisi matalalle perälle vähän enemmän maavaraa.

Tusta linkin takaa löytyy mallia. Vasemman reunan valikko melkein alas, niin sieltä.. http://hem.passagen.se/olamil/speedster.htm

Eli onko kokemusta vastaavasta ja hyvinkö onnistuu/toimii?

 

JJ

Posted

Ja haulla löytyikin juttua asiasta. Olisko muuten kellään kaupata junamallin nokkapalaa laatikkoon?

Posted

Kiitos linkistä. Näyttäs vaan "mailat" olevan loppu. Täytyy vielä vähän surffailla, jos löytys. Tuolta löyty ainakin osanumerot.

  • 7 years later...
Posted

Nostetaas vanhaa topickia.

 

Eli millanen homma, mitä muuta tarvii vaihtaa ku sen vaihdelaatikon kannattimen?

Posted

Nostetaas vanhaa topickia.

 

Eli millanen homma, mitä muuta tarvii vaihtaa ku sen vaihdelaatikon kannattimen?

Takimmaisesta tukiraudasta voi pikkasen nostaa tekemättä mitään muuta. Jos nostaa paljon, niin menee keppilinja mutkalle. Jos halua nostaa paljon, pitää nostaa keppilinja runkotunnelin yläpuolelle ja sitten pitää jo tehdä paljon muitakin muutoksia.

Posted

Ulkomuistista sanoisin että juniksen ja kuplan jäkismailan paikan ero oli tuuma. Eli tuuman voisi nostaa. Joku saa vielä varmistaa.

Posted

Jos eestä saa tuuman ja takaa kaks ni oisko se siin? Missä vaiheessa tarvii alkaa peltejä muokkaamaan?

Posted

Osaatko sanoa kuinka paljon sais nostettua ilman et keppilinja menee huonoks, tuuman vai kaks?

Mulla on juniksen nokkapala ja takaa nostettu noin tuuma ja hyvin toimii vaihteet. Kaksi tuumaa takaa olis varmaankin liikaa. Paljon yli tuuman ei pysty nostamaan tekemättä tilaa vaihteiston yläpuolelle. Ekana taitaa ottaa kiinni kytkinakselin vipu. Konehuoneeseenkin voi tulla ahdasta. Pakosarja nousee aikalailla ylemmäs samoin kaasarit.

Keppilinjan toimivuutta pystyy testaamaan kun laittaa vaihteiston pelkästään etupäästä kiinni ja nostelee takareunasta.

Posted

Jos nostaa paljon, niin menee keppilinja mutkalle.

Kysyjällä taitaa olla kuitenkin keppilinja uudemman mallisella laatikon ja vaihdetangon liittimellä (vai mikä piru sen nimi onkaan), joka ei ole ihan niin tarkka oikeasta linjauksesta kuin vanha.

Posted

Kysyjällä taitaa olla kuitenkin keppilinja uudemman mallisella laatikon ja vaihdetangon liittimellä (vai mikä piru sen nimi onkaan), joka ei ole ihan niin tarkka oikeasta linjauksesta kuin vanha.

Se on varmaan totta. Minun autossa on tuo vanhemman mallinen alkuperäisen kaltainen "liitospusla".

Posted

Joo elikkä -65 kuplaan olis tarkotus tuo temppu tehdä. Ideana olis saada pyöränkulmia vähän suoremmaksi ja maavaraa koneen alle mutta onko tuolla tuuman nostolla sitten loppupeleissä suurta merkikystä?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...