vilkku Posted August 16, 2009 Posted August 16, 2009 Taitaa ruostua noston jälkeen käsiin? http://www.vtb.no/vis.php?id=4337 Quote
höpö heka Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Lisää kuvia http://www.agdervwklubb.com/forum/index ... ic=1733.15 Quote
Tuomo Lehmikangas Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Uudempia kuvia ja muuta juttua: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=372048&postdays=0&postorder=asc&start=40 Quote
mikan Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Mielenkiintoisia kuvia. Öljyntäyttö näyttää "kuin uudelta" ja laturin jalasta ei puolestaan ole mitään jäljellä. Dog legit on paremmassa kunnossa kuin allekirjoittaneen uudemmassa maan päällä maanneessa bussissa. On hieman vaikea keksiä mitä tuolle pitäisi tehdä. Ehkä museoon iso akvaario ja tuo sinne kalojen kanssa uimaan. t. Mika Quote
vilkku Posted August 17, 2009 Author Posted August 17, 2009 Mielenkiintoisia kuvia. Öljyntäyttö näyttää "kuin uudelta" ja laturin jalasta ei puolestaan ole mitään jäljellä. Dog legit on paremmassa kunnossa kuin allekirjoittaneen uudemmassa maan päällä maanneessa bussissa.On hieman vaikea keksiä mitä tuolle pitäisi tehdä. Ehkä museoon iso akvaario ja tuo sinne kalojen kanssa uimaan. t. Mika Joo akvaarioltahan se näyttää, taitaa vaan tuo kala uida väärinpäin =) Quote
Guest Jussinbussi Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Hyvä aihio, ei muuta kun hitsaamaan. Monin paikoin varmasti parempi kuin mitä tuo mun reuhka oli. Quote
karvanoppa Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Melko valmis rottalook tms ajan patina look. Alusta ja tekniikka kuntoon, korille vain pakolliset hitsaukset ja ajoon. Quote
mikan Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Paaliin vaan koko paska. Kaiken tuon vaivan jälkeen mitä sen ylös nostamiseksi on tehty? "Fiksu" ajatus Sakke! t. Mika Quote
Sakke Posted August 18, 2009 Posted August 18, 2009 Minusta ei ollut kovin "fiksua" etes nostaa koko roskaa Mika! Ja jotta kenenkään ei tarvi ottaa herneitä nenuun, niin tämähän on vain minun mielipide. Kuten kuvista näkyy, kaikki pintapellithän on jo lähes pitsiä, ei tuommosesta kannata autoa alkaa tekemään, pihakoristeen korkeintaan. Quote
Guest Posted August 18, 2009 Posted August 18, 2009 Pientä laittoa, helpolla museoleimalle! Saken kanssa samoilla linjoilla, romu mikä romu. Quote
DWL_Puavo Posted August 18, 2009 Posted August 18, 2009 Hyvä aihio, valmiiks pellit ohentunu kevyeksi, ei tartte koria hapottaa? Quote
Ketsa Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 Kyllä mulle kelpaisi kotikuusen alle koristeeksi. Quote
Guest Posted August 19, 2009 Posted August 19, 2009 Raju uhkaus yhellä palstalla että tää tulee vielä keräämään kilometrejä omin voimin kuulemma. Quote
Broidi Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Setä itse sanoi SCC:ssä ajavansa 2011 SCC:hen tuolla katiskalla.... Taitaa lanka palaa jo tallilla tai muuuten tulee kiirus. Quote
Guest Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 mitä osia tulee olemaan jäljellä tuosta raadosta siinä ajettavassa versiossa,ehkä ikkunat... Quote
Guest Jussinbussi Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Uskoisin että paljonkin. Kyllä ton osaava ja riittävän hullu autoksi taas tekee. Ihminenhän sen on tehnytkin. Quote
mikan Posted August 20, 2009 Posted August 20, 2009 Eikä tuo kuulosta edes niin pahalta mitä ensiksi ajatteli. "The car is in amazingly good condition to have spent 35 years on 15 m depth. I guess you would not believe me, but the cargo floor and cab-floor are nearly rust free, only som minor holes along the doorside edges. The same goes for the beams under the floor. Seems to have a lot of strenght left. Also the body has survived amazingly good. There are holes where you can see the rust "mushrums" and where it was airpockets that could not escape, but in general the plates have kept their thickness. The bobles in the paint are filled with water, but it doesn't go underneeth the primer. If you scratch the primer its bear metal behind !! Sunday evening after the SCC meeting it took me less then 30 minutes to get both front wheels rolling. The bearings was greased as it was done last week ! Unbelivable Shocked The stearing works perfect, only in need of some ajustment. And the door hinges goes as smooth as on a new car! There are 4 more cars at the same spot, a 54 beetle, a VW pickup, probably late 50's or early 60's, a Ford van and one unknown type, not VW. But the divers didn't find them. May them rest in peace for the moment Smile My plan is to get the car on the road, but time will show. First I need to preserve it from rusting any more. Then I will start looking at the floor, chassi and driveline this winter. " t. Mika Quote
Guest Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Nostellaas tätäkin ja kysellääs että mitä tälle projektille nykyään kuuluu. Itsekkin olen ollut pitämässä vuoden verran hiljaiseloa mutta nyt olisi tarkoitus rueta taas katselemaan kuplaa alle ja käyttiskin saa ensi viikolla mm. uudet lukkopesät :) Quote
Guest Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Näyttäisi siltä että jarrut kunnostettu, ja kone vaihdettu. Eli käy ja kukkuu. http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=5005560 Quote
Kemin Karavaanari Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Joku raja se on sentään rotallakin ! Siinä onkin melkonen paklausurakka edessä. :) Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.