Guest Telesway Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Otsikonmukaisessa autossa ratti tuntuu menneen hieman vinoon (en ole 100% varma, mutta mielestäni se ei ennen ollut näin), eli kun ajan suoraa eteenpäin, ratti on hieman kallellaan vasemmalle, ehkä n.klo.11. Muuten ohjaus toimii normaalisti eikä auto tunnu viettävän mihinkään suuntaan. Eräs tuttu korjaaja sanoi, ettei tuon pitäisi olla edes mahdollista, siis sen, että ratti menisi vinoon ajossa, mutta kuinka on? Airbagia ei tietenkään ole, kuulemma helpottaa jos tarvii rattia säätää. Jos tuo kuitenkin on mahdollista niin osaatteko sanoa mistä voisi olla kyse ja miten akuutista ongelmasta kun muuten ohjaus toimii normaalisti? Quote Link to comment
Jallu Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Kello talviajassa ja vettä koneessa.. Keskustelua ilmajäähdytteisistä Wolksvagen-autoista **edit** Vie auto esim Vianoriin ohjauskulmien säätöön kertovat kyllä jos korjattavaa, eivät säädä kulmia ennen kuin vika korjattu, laittavat myös ratin suoraan. Quote Link to comment
Kurre Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Raju osuma kanttariin ja pyöränkulmat vinossa, tai muuten vaan ripustukset lahonneet. Eiks nois vesivehkeis ne hajoo? ja sit aiheeseen http://www.ffp.fi/ Quote Link to comment
-Alex- Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Olis mullakin ratti vinossa jos golfilla ajaisin :D Quote Link to comment
NO H2O Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Alatukivarret tai etuakseli puhkiruostunut, elikkä paskana... Quote Link to comment
HSuomi Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Tuolta vois löytyä paremmin tietoa kyseisestä pelistä: http://golfarit.net/ Quote Link to comment
Guest 1200-73 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 mulla aikanaan syyläri vuoti vettä etuakselin päälle ja siitä se kulkeutu rattiin joka ruostu sitte kieroon. puotin vedet pois koneestaniin homma korjaantu sillä. Quote Link to comment
Lasse Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Ja molemmissa eturenkaissa oli yhtä paljon ilmaa? Quote Link to comment
Fileas Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Airbagia ei tietenkään ole, kuulemma helpottaa jos tarvii rattia säätää. Ohjaus säädetään raidetangonpäistä, ei rattia irroittamalla. Jos ratti pitää irroittaa, pitää tarkistaa että raidetanko on keskiasennossa. Quote Link to comment
karvanoppa Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Onko auton etupäälle tehty jotain hiljattain? Meidän vento oli kytkinremontissa jossa etutolppa piti irroittaa jolloin pyöränkulmat meni mettään. Ratti oli vinossa tuon jälkeen kunnes pamautin kunnon kuoppaan ja tais tolppa mennä oikeaan kohtaa kun tuon jälkeen oli ratti suorassa ja autokin meni suoraan. Eli näissä on kaikki mahdollista. Quote Link to comment
Ketsa Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Mun 1998 ooppelissa lakkasi tänään toinen tuulilasinpyyhkijä toimimasta. Quote Link to comment
mikan Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Joskus 80-luvulla Opel sammui kesken matkan eikä lähtenyt enää käyntiin. Mikähän siinä on vikana? t. Mika ps. Lukkoon... Quote Link to comment
-Alex- Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Kyllä muakin vituttais jos pitäis ajaa golfilla jossa ratti vinossa :D Tulipa tässä mieleen kun entisen työpaikan pomolla oli joskus ensimmäisiä V50 volvoja, niin mitä milloinkin sattui, joskus pyyhkijät lopettivat toimintansa ihan yhtäkkiä, joskus se ei lähtenyt käyntiin, joskus ovet menneet lukkoon ihan yhtäkkiä.. Quote Link to comment
ARTO Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Jos oikeasti haluatte tietää mikä auto on oikeasti jo ehjänäkin aivan paska, kokeilkaa Skodan Feliciaa dieselinä. Quote Link to comment
-Alex- Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Skoda Feliciasta on tainnut olla joskus 90-luvulla vielä malli jossa skodan oma kolmella runkolaakerilla oleva kone..heikko kohta mm. kannentiivisteen. Itteasiassa taitaa felicia olla favoritin päälle tehty facelift malli :D Skoda favorit "integrale" konehuone, kaasarin tiivisteet eivät kestäneet paineistusta, joten koko kaasari on koteloitu :DD Quote Link to comment
Guest Jussinbussi Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Mulla oli käyttöautona Felicia, bensa tosin. Mielestäni hinta laatu suhteeltaan erittäin hyvä auto. Quote Link to comment
karvanoppa Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Kyllä muakin vituttais jos pitäis ajaa golfilla jossa ratti vinossa :D Tulipa tässä mieleen kun entisen työpaikan pomolla oli joskus ensimmäisiä V50 volvoja, niin mitä milloinkin sattui, joskus pyyhkijät lopettivat toimintansa ihan yhtäkkiä, joskus se ei lähtenyt käyntiin, joskus ovet menneet lukkoon ihan yhtäkkiä.. Eikös tämä ole normaalia volkkareissa? Pyyhkijät jämähtää, krivat jää käteen, ovet jäätyy, vikakoodeja pukkaa ym jännää.... Quote Link to comment
Guest Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Mulla ei Kuplassa oo tullu yhtään vikakoodia... missähän olis vika?? Pitäiskö konetta huljutella vaikka ämpärillisellä vettä.. jos vaikka joku vika.. ja koodi ilmaantuis.. Quote Link to comment
karvanoppa Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Kuse nyt vaikka virranjakajaan koneen ollessa käynnissä, löytyy vika jos siinä jotakin on. Tämä menee nyt pikkupoikien tasolla koko topic, sama kun olis honda manki jengi joka ei huoli pv suzuki tyyppiä mukaan kun sen vehje haisee. Muutenkin ihmettelen topicin aloittajaa, no jos kyseessä on inssi tai merkonomi niin ei yllätä. Quote Link to comment
ARTO Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Muutenkin ihmettelen topicin aloittajaa, no jos kyseessä on inssi tai merkonomi niin ei yllätä. Jos kyse onkin vain huononäköisyydestä, jäänee monelta ekakertalaiselta Volkkaripalstalogon pikkuprintti huomaamatta ja sotku on valmis:D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.