Jump to content

Bug Run Classic


Jorrma

Recommended Posts

Posted

Meidän porukka starttaa reissun Juniksella ja turun satamasta torstai illasta (aivan ei keritä töiden takia helsingin paattiin). Siitä sitten ensin Classic ja kun se on lusittu niin on viisi päivää aikaa ajella SCC:hen!!!

Siellä nähdään! Toivottavasti LÄMPIMISSÄ olosuhteissa;D

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest lehtimäki
Posted

Matka varattu Turusta, ennen matkaa vielä edessä kuplan kone ja vanne päivitys. Mites porukka on saanu sovittua ettei tarviis ajaa pankolle, tulee muuten väkisin ongelmia maavaran kanssa.

jarno

Posted
Mites porukka on saanu sovittua ettei tarviis ajaa pankolle, tulee muuten väkisin ongelmia maavaran kanssa.

jarno

 

Konsti 1: Älä aja pankolle, vaikka käskisivätkin

Konsti 2: Saavu niin viime tinkaan laivalle, että ei enään pääse pankolle :)

 

-Pete-

Guest Broadspeed
Posted
Mites porukka on saanu sovittua ettei tarviis ajaa pankolle, tulee muuten väkisin ongelmia maavaran kanssa.

jarno

 

Konsti 1: Älä aja pankolle, vaikka käskisivätkin

Konsti 2: Saavu niin viime tinkaan laivalle, että ei enään pääse pankolle :)

 

-Pete-

 

 

Viimeks tais Turussa mennä ns. viime tinkaan :D

Posted

Siis jos auto on matala ja oikeasti myös matalan näköinen niin liputtavat kyllä sivuun jos hyllylle ollaan ohjattu.

Posted
Siis jos auto on matala ja oikeasti myös matalan näköinen niin liputtavat kyllä sivuun jos hyllylle ollaan ohjattu.

 

 

Meidän piti kerran kuvata video, aihe olis ollu "näin ajat matalahkon autosi ylähyllylle". Eivät päästäneet kun sanoivat, että on liika matalan näkönen...

Posted

Hieno tapahtuma jälleen! Suomalaisista kuskeista taisi aika moni parantaa ennätystään varttimaililla ja omakin auto meni perjantain vaihteisto- ongelmien jälkeen 10.81 @ 200.7km/h . Ja kun kerran katuauto on, niin ajamalla laivaan ja pois.

 

Kiitokset kaikille vaihteiston korjaajille, ei mennyt lauantai hukkaan.

Posted

Vaasan ukotkin kotiutui. Cal-Look luokan ykköspytty Hapan ovaalille tuli mukaan.

Hieno reissu, ens kerralla isommalla ryhmällä.

Guest Tomppade
Posted

-67:lla 1500:lla liikkeellä olleet kotiutuneet. Selvinpäin tulee hassuja ideoita ja koeponnistimme kuskin (siis minä) sekä auton sitten. Tierp-haaparanta-järvenpää väli vuorokaudessa :S

Posted

Jees hieno tapahtuma.

Menipäs oikein hienosti koko reissu. Uusi parempi aika ja vehkeet pysyi kunnossa.

Kiitokset tiimille ja suomi poppoolle olipahan mukavat kinkerit.

 

Kyllähän tuo draak raacing on parempaa paikan päällä.

 

-Janne

post-2950-13888368710996_thumb.jpg

Posted

Hauskaa oli :)

 

Kelit jees ja ei haitannu vaikka 50% tuulilasista puuttui,,,

onneks ei ollu matkaa jäljellä kuin Tierp-Mäntsälä väli:)

 

-Pete-

Guest lehtimäki
Posted

Aivan huikea reissu! ensivuonna uudestaan. Auto pysyi kasassa ja suurin piirtein kaikki kamat kattotelineellä. Laivalta lähdin vielä heittämään forssan keikan pick nickkiin, eli eli 450km 2 päivässä ja earit korvissa....

post-7496-13888368717492_thumb.jpg

post-7496-13888368718008_thumb.jpg

Guest Salmi
Posted
Hieno tapahtuma jälleen! Suomalaisista kuskeista taisi aika moni parantaa ennätystään varttimaililla ja omakin auto meni perjantain vaihteisto- ongelmien jälkeen 10.81 @ 200.7km/h . Ja kun kerran katuauto on, niin ajamalla laivaan ja pois.

 

Kiitokset kaikille vaihteiston korjaajille, ei mennyt lauantai hukkaan.

 

Onnittelut ennätyksestä!

Posted

Ei voi muuta sanoa kuin että huikea oli reissu, ensikertalainen hieman joutui paikanpäällä haukkomaan henkeä tapahtuman puitteita, mittakaavaa ja kaluston laadukkuutta ihmetellessä.

 

Tekniikka pelasi koko poppoolla ja kelihän oli mitä mainioin. Erityiskiitos tutuille ja uusille tuttavuuksille reissun aikana, seura teki vähintään puolet reissusta!

post-2376-13888368719399_thumb.jpg

Posted

Kova kulki "pikkustrokeri"

 

VW mag case

82mm crank

VW flywheel

Carillo 912 length rods

JP pistons

Mahle 94mm cylinders

JPM Raptor cam and lifters

JPM MS250 heads

Manley SS 46x38mm

K-800 valve springs

JPM 5-stud rockers

JPM alu pushrods

Italian 51,4mm IDA´s by JPM

JPM Raptor venturies.

Super flo round port manifolds

Stepped header, 1 5/8" - 1 3/4" - 2"

12,5:1 CR

Joe Hunt magneto

Modified oil system. Blocked oil cooler, thermostat removed.

26mm Schadek oil pump

CB Atomic cooler

External oil filter.

Statoil 98 octane pump gas.

 

Dynoed 265,7hp(DIN)@6970rpm, 290,9nm@5760rpm. Stinger, no belt.

Posted

Taikahan vain on, että osaa asioida "oikeassa" kaupassa...

 

Räyskälään sitten vaan 30.8. taas kaikki kokeilemaan ja kokemaan ihmeitä ja kummia radalla

 

Jussi

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Viittamies
Posted

Eihän tämä tule kuin about puoli vuotta myöhässä, koska puhelin päätti hajota. Nyt pelit ja vehkeet on fiksattu, joten on aika jakaa Bug Run Classic 2013 surullisin hetki koko kansalle. Ohessa palkintojenjako

Posted

Sen verta oltiin perus murjottavaa porukkaa et ihan takarivin paikat varattiin, ei varmaan meiän Golf aploditkaan kuulunut podiumille:D

Posted

Tuosta tapahtumasta on kyllä jäänyt sellainen fiilis että onko järjestäjillä mitään intressiä järjestää tapahtumaan muuta toimintaa kuin vain paikka ja aika jolloin kokoontuminen tapahtuu.

 

Eli järjestelut sillä tasolla kuin jossa fvwa paikallisjaoksen miitissä.

Posted

Kyllähän se autonäyttely oli hieno, mutta luulenpa että järjestäjät haluavat antaa myös mahdollisuuden kiihdytellä. Omasta mielestäni se on olennainen osa Bug Run Classicia. Toivottavasti konkurssi saadaan sellaiseen vaiheeseen lopputalveen mennessä, että Tierp Arena saa kunnon kauden 2014.

Posted
Kyllähän se autonäyttely oli hieno, mutta luulenpa että järjestäjät haluavat antaa myös mahdollisuuden kiihdytellä. Omasta mielestäni se on olennainen osa Bug Run Classicia. Toivottavasti konkurssi saadaan sellaiseen vaiheeseen lopputalveen mennessä, että Tierp Arena saa kunnon kauden 2014.

 

Oma mielipide autonäyttelystä.

 

Autot muodostaa omatoimisesti rivinsä ja siinä kaikki järjestely sen osalta eli ei mitään mallikohtaisia rivejä tai muutavastaavaa. Kiihdyttelyssä ei myöskään bugrunin järjestettävänä paljoa tainnut olla kun ratahenkilostö hoitaa sen.

Posted

Joo, olishan se järjestys voinut olla parempi ja rivit suorempia, mutta kyllä siellä monta mielenkiintoista Waunua oli. Ja kun tapahtuma järjestetään varta vasten moottoriurheilua varten rakennetulla alueella, niin tunnelma on aina erilainen.

Oikein hyvää loppuvuotta ja reipasta uutta vuotta Bug Run Classicissa kävijöille!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...