Jump to content

KUPLA


Guest svaris

Recommended Posts

Guest Mika Raussi

Tästä nyt selvis arvostelevan yrityksen ja yrittäjän nimi, mutta missään mie en näe arvostelijan nimeä. Ois varmaan lähtökohtana omalla nimellä asioiminen jos rupee julkisesti arvostelemaan.

 

Itse asiaan en ota kantaa.

Link to comment

vahinkoja sattuu vähän jokaiselle, tässä nyt ei varsinaista vahinkoa muuta ollut kuin se että käytössä oleviin osiin ei voinutkaan luottaa. Jos huolellisesti tekee ajan kanssa, niin osat tulee mitattua. Mutta pakostikin joskus tulee luottaneeksi liikaa "hyviin" osiin kun on mieletön kiire, niin näitä voi käydä.

 

Loppujenlopuksi tuo kansijumppa oli ilmeisesti aivan turha, kun vika ei ollut siellä eikä niitä hieromalla saanut yhtään parannusta aikaan.

 

Eli ainoa pahempi "moka" oli se pyttyjen pituus, jääny tarkistamatta.

Mistä ja minkä merkkiset ne oli? Uudet vai käytetyt? Olisi hyvä tietää jos jonkun tietyn valmistajan "ehjässä" uudessa sarjassa on havaittu heittoja.

 

Jotkut osatoimittajat on laittaneet pakettiin joskus osia jotka eivät ole samaa valmistus- tai painoerää, ja eroa on. Ne pitäisi jaksaa katsoa, mutta jos luottamus esim. Mahlen osiin on vuosien saatossa muodostunut kovaksi, niin ei aina viitsi.. joskus sitten tulee eteen se yksi miljoonasta.

 

En puolustele, ymmärrän vain miten tällainen on voinut tapahtua ja sanon sen ääneen.

 

Itselläni ei ole ollut kuin hyviä kokemuksia Kuplapajasta vuosien varrelta.

 

Jan

Link to comment
vahinkoja sattuu vähän jokaiselle

 

Niin tuohan on aivan totta, tuskin kirjoittajakaan olisi koko hommaa nostanut pöydälle tuon takia.

 

Mielestäni tässä tapauksessa onkin oleellista, miten asia hoidettiin kun vika huomattiin. Lukemani perusteella ei ainakaan minusta kovin mallikelpoisesti, jos asiakas joutuu poliisilla "kiristämään" että saa kalliin moottorinsa takaisin. Ainakin itselleni tulisi hätä käteen vastaavassa tilanteessa kun korjaajiin ei saa kunnolla yhteyttä.

 

Henkilökohtaista kokemusta ei ole.

Link to comment

1½ vuotta sitten ostin koneen ko. liikkeestä. Kaikki oli kuten luvattiin, paitti kun avasin kaasarit oli suutinkaivot tyhjät. Suuttimia ja muita siellä luuraavia osia ei kuulemma ole mahdollista saada edelliseltä omistajalta. Niitä on nyt sitten tilailtu ameriikasta saakka toista vuotta, heinäkuussa oikein kysyttiin postitusosoite mihin voi osat lähettää. Vielä ei ole osia kuulunut.

 

Muutoin on kyllä kauppa käynyt ja toiminut OK.

 

Timo Pietarinen

Link to comment

Lisäksi yksityisviestinä on tullut samanlaista palautettä, että kun onkelmia tulee niin ainoa vastaus on "tuut tuut tuut". Ja kun "uusi" numero soittaa niin jopas vastaa!!

Näin se on valitettavasti mennyt ainakin minun kohdalla. Kyse lienee pitkälti siitä, että asiakkaalle luvataan liikoja - aikataulullisesti. Ja kun joku projekti pissii, kaikki siirtyy ja siitähän sitten härdelli alkaa... Ihmillistä, mutta maksavan asiakkaan ei mielestäni tarvitse tätä hyväksyä.

 

- J

Link to comment

Kyseiseen tapaukseen en ota kantaa, kun ei kuitenkaan ole kaikkia faktoja saatavilla. Internet on kuitenkin mielestäni liian julkinen paikka arvostella, etenkin henkilöitä oikeilla nimillä, yrityksistä kritiikki vielä menettelee.

 

Itsekin olen saanut monesta eri paikasta huonoa palvelua. Virheistä viisastuneena olen huomannut että yksityiskohtainen kauppakirja (hintoineen, toimitusaikoineen, purkuehdoin, jne) + kuluttajaasiamies on toimivin vaihtoehto. On meinaan olemassa tapauksia joissa jopa on homma kääntynyt niin että itse yrittäjä/yritys on saanut asiakkaalta korvauksia liiketoiminnan häiritsemisestä/haittaamisesta.

Link to comment
Guest Toheltaja

näköjään löytyy juu. Samat ihmiset lukevat molempia. Kas kun ei kerää vielä sähköposteja että vois kolmatta reittiä laittaa ;)

 

Tämäkin asia varmasti olisi selvinnyt yrityksen henkilöiden kanssa puhelinkeskusteluna tai paikan päällä, ja jälleen ei tarvitsisi vuodattaa.

 

Joka ikisestä yrityksestä löytyy näitä huonojakin kokemuksia, mutta harmillista on se että yksi huono mainos vie ainakin 20 asiakasta veks, mutta taasen hyvä kehu tuovaa n 1-2 lisää.

Link to comment
Joka ikisestä yrityksestä löytyy näitä huonojakin kokemuksia, mutta harmillista on se että yksi huono mainos vie ainakin 20 asiakasta veks, mutta taasen hyvä kehu tuovaa n 1-2 lisää.

 

Siinähän se on kiteytettynä. Kyl jokainen asiakas on yhtä tärkee, ainakin imagollisessa mielessä ja aina pitäs muistaa että se vittumainen prikan ostaja saattaa ostaa joskus puolen auton verran osia yhdellä kertaa....

Link to comment
Karsin aiheesta vähän isoja kirjaimia. Ör.

 

 

tässä yksi syy miksi myös toisille palstoille kirjoitin. iso veli alkaa puuttua kirjoituksiin . Niinhän se on yleensäkin on kun astuu "väärille" varpaille niin aletaan hyssytellä ja sensuroida (ihmettelinkin että pitkään on kirjoitukset saaneet näkyä ilman sensurointia)

 

saa nähdä muuttuuko seuraavaksi tekstin sisältökin ???

Link to comment

 

 

tässä yksi syy miksi myös toisille palstoille kirjoitin. iso veli alkaa puuttua kirjoituksiin . Niinhän se on yleensäkin on kun astuu "väärille" varpaille niin aletaan hyssytellä ja sensuroida (ihmettelinkin että pitkään on kirjoitukset saaneet näkyä ilman sensurointia)

 

saa nähdä muuttuuko seuraavaksi tekstin sisältökin ???

Eipä se ainakaan omasta mielestä mitään sensurointia ole, jos otsikon muokkaa järkevämmän näköiseksi. Samalla muokkasin muitakin aiheita. Ei ole mukava katsella ISOLLA KIRJOITETTUJA AIHEITA. Ulkoasullinen seikka.

 

Minulle ei ole merkitystä, miten täällä arvostellaan yrityksiä, tai kerrotaan kokemuksia. Ei ole mitenkään minulta pois. Tarkoitus on vaan pitää Volkkaripalsta miellyttävän näköisenä ja käytännöllisenä.

Link to comment
Guest ritariässä

en ota aiheeseen enempää kantaa, mutta kun hommailette (mistä tahansa) tehokkaita puoli/kokomoottoreita, pyytäkää todisteeksi tehoista esim dynolappua tai muuta vastaavaa jos konetta myydään tietyn tehoisena tai lupaus hintamuutoksiin jos koneesta uupuukin esim 20 prossaa luvatuista polleista.

Link to comment
Guest Toheltaja

joidenkin toimittajien ja asiakkaiden kesken kannattaa myös tehdä sopimus, että jos tilataan speciaalimitoilla tavaraa ulkomailta juuri tälle henkilölle niin hän on velvollinen ne lunastamaan tavaroiden saapuessa maahan. Jos niitä ei lunasteta, menee toimituskulut, ja tilauksen perumisesta johtuvat kustannukset kuitenkin tilaajan maksettavaksi!

 

 

Sopimuksia on hyvä tehdä puolin jos toisin!

Link to comment

Liittymättä mitenkään tähän topicciin, niin ulkolaiset toimittajat vaativat yleisesti "full payment", ennenkuin lähettävät mitään kenellekkään.

 

Edit: velvollisuudet lunastaa jotain jostain, toimii yleensä aika huonosti, jos ei vain halutakkaan ostaa. Rahat kun on myyjän tilillä, niin silloin on ainakin kiinnostus ostettavaan tuotteeseen.

Link to comment

mun kokemukset Kuplapajasta ja jussista senkuin paranee,

 

kone (jonka ostin jussilta) ari wikmanin rakentama (kiitokset arille)

laatikko (jonka ostin j&j race teamilta) pukeman rakentama (kiitokset pukemalle ja launeelle)

vanteet + sliksit (jotka olin ostanut jussilta)

lyötiin, autoon (jonka olin ostanut jussilta)

auton maalauksen hoiti jussi, ja löipä se sen jopa lopuksi nippuunkin (pekan kanssa). ;-)

 

hemmetti ...rahaa on palanut, mutta kärry kulki trailerilta suoraan 12.2 @ 175 km/h ja lopuks 12.0... auto menee niinkuin luvattiinkin ...suoraan, pomppaa viivalta ja kone on aivan sairas. ei mitään valittamista. päinvastoin ...homma toimii. mä olen ostanut jussilta kaikenlaista, ja tuun ostamaan vastakin...Uskosin niin että jussi on tehnyt aivan hemmetisti suomen vw dragrace scenelle...ja tapahtumille...ugh. ;-)

Link to comment

Olen harrastanut ilmajäähdytteisiä Volkkareita tähän mennessä reilut 22 vuotta.

 

Olen ostanut ja myynyt Volkkareita ja niiden osia muutaman tonnin verran - sekä rahassa että massassa.

 

Olen ajanut jonkin verran sekä hiljaa että kovaa.

 

Iso PLUSSA Jussille siitä työstä ja harrastuksesta, jonka olet tehnyt suomalaiselle Volkkariharrastukselle, tähän mennessä, tuo työ jatkukoon!

 

Pihlajasaari

Link to comment

Mä oon ostanu Jussilta yhden anbulanssin ja kunto oli sitä mitä Jussi sanoi.

Jussi on myös ostanut multa autoja kalliimmalla kuin muut ovat luvanneet maksaa. Itse tiedän edelleen ottavani yhteyttä Jussiin niin osto kuin myynti tarkoituksessa.

 

Tyytyväinen asiakas Kurre

Link to comment

myös mäkin olin jussilta kaikenlaista ostanut ja tilannut...ja homma on toiminut 100%!!! ainut miinus tulee siittä että puhelimen päähän saaminen on joskus hankalaa...mutta ymmärtää kyllä jos kaveri YKSIN moista toimintaa pyörittää...

 

samoin jatkossakin tulen jussin palveluja ja asiantuntemusta käyttämään...

 

tähän nyt tulee mieleen vertaus et ajaa kankkunenkin joskus ojaan....

 

joopa joo...no nyt on näin käynyt...en ota enempää kantaa...mut huono juttu...yksi moka muistetaan aina pitkään, vaikka aiemmmin olisi paljon hyviä suorituksia!!!

Link to comment

Voisin kommetoida kanssa, itselläni Volkkareita on ollut liikaakin sekä tallissa että tontilla, kuten muitakin autoja.

Muutaman auton ja osankin niihin olen ostanut Jussilta, eikä kaikki ole ollut edes Volkkareita... Aina on homma toiminut ja pelvelu pelannut kympin arvoisesti. Jussi on ollut ainut henkilö keneen olen huomannut että esim. autoa ostaessa voi luottaa siihen mitä sanoo ja ainakin 2 jossei 3 autoa olen ostanut näkemättä etukäteen sen enempää autoa kuin edes valokuvaakaan siitä. Ja usein toimitus ollut kotiin asti, ilman eri korvausta. Matkaa Mäntsälästä Mikkeliin on kuitenkin jonkin verran! ;o)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...