Guest Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Jee, posti kulkee ja tulli haluaa nähdä mitä ihmettä paketit sisältää => tällaiset sieltä löytyi =) Quote Link to comment
Tanhis Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/415256.jpg Tuollaisen bongasin sambalta ensiksi katoin että jaa että onpas pienet nurkkakaasarit kunnes huomasin että mitäs vittua toi kolmas kaasari tossa tekee. Quote Link to comment
Guest Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 onpas pienet nurkkakaasarit kunnes huomasin että mitäs vittua toi kolmas kaasari tossa tekee. ...onhan tällä pellepelottomalla oikein visio siitä miten tämän pitäisi toimia =) http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=276715 Quote Link to comment
mite^ Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Makia tuon kaasari viritys. Onhan noita pellepelottomia suomessakin. Tehtynä on väärinpäin pyörivä volsun kone ja 5 nokkanen volsun kone :) Quote Link to comment
GT78 Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Kaasarihemmolla on loppujen lopuksi aika yksinkertainen resepti keskikaasarin ja nurkkien yhdistämiseen: jousi vivustossa joka määrää jännityksen tai siis liikkeen mukaan koska nurkat tulee käyttöön. Ideana tais olla se että korkeilla kierroksilla nurkat tulis mukaan peliin, alakierroksilla pelkkä keskikaasari? Kiva olis nähdä toimiiko tuo noin helposti, tai saako säätöihin koskaan... Quote Link to comment
Guest Ari F. Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Tässä puujalka miehille jotain vähän erilaista. ;-) Mikähän on moinen? Porgen kilpakone? Quote Link to comment
Virtanen Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Tuossa näkyy 40-luvun osia... Quote Link to comment
Guest Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Wofsburg Specialtiesiltä tuli tänään tilaamani vaimentimet (kuten stephanen kanssa sähköpostilla sovittiin => ei ongelmia)! Eli täälläkin mainitut vaikeudet tilaamisessa tai lähinnä maksun jälkeen ongelmat saada tavaraa eivät ainakaan minun kohdalle osuneet =) Pari kuvaa pöntöistä ennen peittausta ja maalausta... Quote Link to comment
JaniM Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Vanhaa topikkia, mut tuossa pientä virittelyä kyseisiin kattiloihin. Saksassa yks heepo meinaa saada 100 hp rikki ja vääntöä riittävästi. Tarkoituksena sillä on laittaa remmiahdin. http://blackline57.com/ Quote Link to comment
kuplatin Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Wofsburg Specialtiesiltä tuli tänään tilaamani vaimentimet (kuten stephanen kanssa sähköpostilla sovittiin => ei ongelmia)!Eli täälläkin mainitut vaikeudet tilaamisessa tai lähinnä maksun jälkeen ongelmat saada tavaraa eivät ainakaan minun kohdalle osuneet =) Pari kuvaa pöntöistä ennen peittausta ja maalausta... Minulla kanssa Stephanen tekemä pönttö ja hyvin tyytyväinen olen ollut, laitoin tossa vähän ääninäytettä miltä putki kuulostaa: http://www.youtube.com/watch?v=y_77EUlqPyg Quote Link to comment
Guest JuccaP Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Samanlaisella putkella oma Ovaali sysää miljoonaa,verrattuna orkkis pönttöön. Onko kellään kokemusta Okrasan "kepistä"? Ajattelin panostaa sellaiseen.... Quote Link to comment
JustinCase Posted September 26, 2009 Share Posted September 26, 2009 Flätti Neloselta näitä Quote Link to comment
kuplatin Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 ..osui tälläinen viteo simmuun, reproo: Wolfsburg West Okrasa Reproduction Kit Coming Soon Wolfsburg West demonstrate the Okrasa Reproduction Kit at O.C.T.O. show 2009 Anaheim, California. Sounds very nice!! Quote Link to comment
GT78 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Juu katselin itsekin jostain tätä WW:n Okrasa reprokittiuutista, sehän olis komiaa jos näitä alkais joku tekemään reprona. Toki aito asia on aina se juttu mutta tällä tavalla vois vintage speedi saada lisää harrastajia...toivottavasti tulee pian! :D Quote Link to comment
kuplatin Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Juu katselin itsekin jostain tätä WW:n Okrasa reprokittiuutista, sehän olis komiaa jos näitä alkais joku tekemään reprona. Toki aito asia on aina se juttu mutta tällä tavalla vois vintage speedi saada lisää harrastajia...toivottavasti tulee pian! :D Todellakin, orkkiskamojen saannissa on aina omat kommervenkkinsä (=ulkomailtahan harvinaisuuksiahan yleensä haetaan jos ei suomesta tunne oikeita ihmisiä) ja tottakai hintaluokkakin on yleensä sitten ihan eri. Mä en ole ikinä nähnyt että reprokama olis orkkiksia käyttävältä "tosiharrastajalta" mitenkään pois millään tapaa.. Hieno juttu jos tälläisiä settejä alkaa tulemaan :) Quote Link to comment
GT78 Posted September 27, 2009 Share Posted September 27, 2009 Juu itselle tää reproilu tullu tutuks lähinnä Judson-piireistä ulkomailta, siellä kun on reprottu melkeinpä kaikki muu paitti itte Judsonin teko! Eikä voi sanoa että olis puristeilta pois, vaan pikemminkin saadaan enempi kalustoa tien päälle... Omat Judson-haaveet ovat väistyneet osaltaan tätä lukiessa. Ens talveksi vois räjäyttää pannun ja laittaa Mr.Okrasan keppiä sisuksiin, kutitella sitä yhtä reikää kertaa kaks ja sovitella nurkkiin jotain vanhaa kolkkikaasaria. Putki pitää nytkin miehekästä röpötystä mutta kyl toi Abarthin 4 tip olis poikaa, sitä oon kuolannu jo pitkään... Quote Link to comment
-AP- Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 No niin: http://www.wolfsburgwest.com/cart/Detai ... ired_10_09 Quote Link to comment
NO H2O Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 http://oval56.de/inhalt_ov57.html Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Kiteyttää aika kivasti... Quote Link to comment
GT78 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Tonni setistä, rahti ja tullit päälle? Kuka näitä myis euroopassa :D Quote Link to comment
-AP- Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Varmaan ainakin www.aircooled.fi ... Jälleenmyyjäale on kyllä ainakin näin uutuustuotteena sen verran pieni, että suurempaa hinnanhalvennusta ei kannattane toivoa. Quote Link to comment
GT78 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Olisko täällä halukkaita kimppatilaukseen jos kyselis amerikanserkuilta mitä maksais kombona ja hitaalla kyydillä tänne...? Jonain päivänä tuo on kyllä ruuvattava kiinni omaan koneeseen. Tai sitten Judsoni. Valintoja, valintoja :) Quote Link to comment
-AP- Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Rahtihan ei paljoa maksa, sellainen järjestyy kyllä, verot ja tullit sitten päälle tietty. Kuten sanoin, hyvin huonosti antavat alea tuosta hinnasta, oletettavasti kenellekään. Quote Link to comment
GT78 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 No noista rahdeista sen verran, että joskus tilasin CB Performancelta droppiolat jotka makso 175 taalaa. Rahti makso 190 taalaa. Quote Link to comment
-AP- Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Niin, lentona kuriirilla? Yllä puhuttiin 'hitaasta kyydistä' ... Quote Link to comment
ARTO Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Hitain ja halvin, USPS:n lentorahti. maarahtia ei enää usan postillakaan. Kaikki osapuljut eivät vaan suostu käyttämään muita kuin tiettyjä kurriirifirmoja= hinnat moninkertaiset usan postiin joka kyllä toimii ihan jees. Osat parissa viikossa suomessa. Quote Link to comment
GT78 Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Nostetaas vanhaa topiccia. Harmaa rouva saa nimittäin keväällä ahtimen hanuriin jotta alkaa matka taittua :) Hommasin siis Judsonin, ja nyt mietin about miljoonaa muuta juttua jota koneeseen vois tehdä. Onko kellään suositella hyvää kansivelhoa? Doodah? -67? Ja oliko kellään tietoa näistä lohkon koneistusjutuista? Eli missä teetitte ja mitä maksoi, tuliko hyvä? Koneen purkua aloittelen sunnuntaina, tarkoitus olisi käydä se läpi ja kasata suht orggiksena mutta sillä miedolla virinokalla ja ehkä hiukan parannetuilla kansilla myös. Quote Link to comment
Guest Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Kyllä lähtee =) *edit* ei täällä olisi osaavia bakeliitin korjaajia, Judsonin magneeton bakeliitissa halkeamia, niin en kehdannut laittaa paikalleen... Quote Link to comment
GT78 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Juma! Tuohan näyttää hyvältä! Itselle tulossa aivan samanlainen setti paitsi puola on Judsonin "magneetto" :) Mites sisuskalut? Quote Link to comment
Guest Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Minullakin olisi tuo Judsonin Magneetto, mutta kiinnityskorvallisessa halkeama =( Sisuskaluista sen verran että: uudet pytyt/männät, uusi nokka, uudet (nos) kannet, uudet saksalaiset laakerit, kiertokanget kunnostettu, kampura yms. tasapainotettu jne. eli läpikäyty kone... Vielä kun ennen kiikalaa saisi toisen näistä paikalleen! Framin pöntön voisi tuohon oikealle puolelle asentaa, vaikka ihan lavastukseksi? Quote Link to comment
GT78 Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ohhoh sulla on kaks noita? :D Mää jouduin köyhänä lähettelemään ahtopainemittareista postia että saisko yhden varaukseen kunnes talous paranee, tuli takas postia jossa mittari oli laitettu laatikkoon jossa luki "Reserved - Jaako" :D Hyvältä kuulostaa muutenkin settisi itsellä kans uudet sylinterit/männät (vakiokokoa), vanhat veivit, kiillotettu kampi, kevennetty vauhtis (noin 6,5 kg), okrasa nokka, okrasa imuventtiilit (33mm), toivottavasti myös fullflow ja abarthin putki. Kammen laakerit, nokan suorahampaiset rattaat ja 19mm rattailla varustetun öljypumpun kun vielä saa niin voi niputtaa. Nii ja se Judsoni siihen päälle tietty. Syssymmällä saatan saada Euroopasta 1:25 keinut kun en itse osaa moisia tehdä. Mutta tämä on vielä kovin epävarmaa... Quote Link to comment
Guest Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Hieno kone kuusseiskalla! Kauanko maltoit ajella ennen kuin laitoit remmit paikoilleen? Tämä mittari oli rottaosastoa.. Vähän tiskiainetta ja kiillotusvillaa & neljä tuntia myöhemmin Quote Link to comment
Tuke Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Samin kirjoittamilla menetelmillä mittari puhdistuu näemmä oikein hienosti. Omaan mittariin riitti kevyempi pesu. Quote Link to comment
Guest Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Hienoja mittareita, nämä vanhat!!! Vanhoissa vaan se "vika" (kun olleet lättäpääkaseihin yms. "isoihin" koneisiin tarkoitettuja), että neula tuskin liikkuu volkkariin asennettuna kun asteikko niin laaja... Tässä uusimmassa versiossa voi saada sen vaikutelman että ahtoja on IHAN OIKEASTI =) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.