Jump to content

Talleissa tapahtuu?


Recommended Posts

sakke hei, pistä sää vaan ne vinkkarit tuleen nii pääsee projektissa eteenpäin..;) mikäs tossa on, kun pistää vaan puhallinkotelot kiinni ja keulapalan, sen jälkeen joku terve -58 pohjalevy kiinni.. eihän siinä nytkään ole enää kun maken kilpurin kuoret, se putkirunko jonka möit ei ole leivon tekemä..

Link to comment

Katugasserii laitellaan edustus / kilpakuntoon... Muutoksia lähinnä koneeseen, alustaan, vanteisiin ja sisustaan (mitäs jäi jäljelle, no, kori, siihen ei tule vielä uutta maalia). Hommat jo hyvässä vaiheessa, eli urtsipeli on katukäytössä ennen wappua (uho).

 

Puavo@dwl.fi

Link to comment

Tallissa tapahtuu seuraavaa:

 

Subaru turbowagon korityöt ja cooleriasennus vaiheessa, pallokeulan asiakaskoneprojekti loppusuoralla, oma strokeri rojekti nytkii hiljalleen eteenpäin, jonossa on seuraava pallokeula koneremppa (asiakas), ja oma risulasi kori ja sähkötyöt odottaa tallin vapautumista, samoin Mazda takaveto koneenvaihto, samoin laikka-avon kattoprojekti ja muu kiva, ja sittenpitäis varmaan muuttaa 67 umpikuplan konetta, ja tehdä koritöitä hiukan ja sit ois kaksi muuta subarua mitkä pitäis siistiä ja myydä poies ja.....

kaikki jumittaa kun se turbolahna on tallissa kesken ja asiakaspallokeula tallin oven edessä hangessa ilman pataa.

 

Ei vapaa-ajan vietto ongelmia.

 

Jan

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Ranne

Ja siellähän tuokin maatui, toinenkin pitäis hakea kunhan lumet sulaa.

 

Projektia on kyllä ihan riittämiin, mut tuo onkin sellanen haasteellinen ikuisuusprojekti... Vinkkejä otetaan mielellään vastaan että mistä tollaseen mahtaisi saada peltiä, jos mistään edes saa.

Link to comment
Guest Toheltaja

tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä.

Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :)

002.jpg

Link to comment
Guest Ranne

Siis tollanen kupee?

 

On se komee kyllä, ainoo vika on ja iso sellanen että on etuveto. Ei uskois.

 

Eikös jostain numerosta saa tietää kuinka paljon noita on rekisterissä? Mikä numero?

Link to comment
tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä.

Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :)

 

Liekö ollut sama jonka bongasin tänään Tampereella. Valkoinen ja uusilla EU-kilvillä (JAF-914). Ainakin ohi mennessään näytti varsin hyväkuntoiselta.

 

t. Mika

Link to comment

Mä oon kruisaillu yön pimeydessä muutamana iltana "asiakkaan" pallokeulalla.. parempi ku ei mitään. Ja pakko sitä on vähän sisäänajaa uudella koneell aennen luovutusta. Taidan ottaa kohta oman umpikuplan liikenteeseen tosin, on ollu niin hyvät kelit.

 

Jan

Link to comment

Heh heh

 

Lodju toimii nyt niinku pitääkin.. kun kepin juuresta hakkasi 3-5mm maalikerroksen pois ja siivosi roskat veke, käänsi välilevyn oikein päin, hitsasi kepin juureen pikkuisen lisää materiaalia pois kuluneen tilalle, vaihtoi vaihteensiirtotangon etupään muoviholkin uuteen, ja laittoi samaisen tangon lodjun päähän niveleen uudet kumit ja vähän muokkasi kireämmäksi sitä kehikkoa... (tarvikenivelten kehikot on kieroja ja heikkoa materiaalia ja holkki on väärin tehty eikä paisu oikein kun sen huonolaatuisen liian terävillä kierteiden harjanteilla varustetun ruuvin ruuvaa sisään... uusista nivelistä ei kande käyttää kuin kumit)

 

Pikku juttu :)

 

Jan

Link to comment

Tähän on vahvistettava tuo Bugfuelin luonnehdinta noista nivelistä. Laitoin kans taannoin uuden ja hyvän nivelen ja ruuvatessa ihmettelin että minkä hiton takia se ei kiristy vaan jää ihan hempuliksi. Se kehys on tosiaan liian väljä ja ruuvisysteemi ihan sekunda. Muistaakseni vähän väänsin sitä kehystä ja laitoin ruuvin vanhasta tai jotakin.

Link to comment

"Venäläinen pystykierre"

 

= otethan pultti joka kierteiltään sopii riittävän lähelle,

väännetään se väkivalloin niin pitkälle kun menee, ja pamautetaan isolla lekalla loppumatka perille.

 

Jan :)

Link to comment
Guest VwFreak

Tämmönen projekti tuli haettua noin kuukausi sitten, nykyään maalit on jo hiottu pois ja viikonloppuna pohjamaalit pintaan... parivuotta niin on ajossa...

 

521504_22_full.jpg

Link to comment

Eipä löytäny inssi huomautettavaa katsastuksessa, sanoi tosin että alapallonivelet oli väljät.

 

Tästä voidaan päätellä:

- ei kokeillu tööttiä kun se ei toimi

- alapallonivelissä saa olla enintään 2mm klappia, kun se niitä raudalla tarkasteli niin varmaan 5mm heitti...

- Luuli taas vaihteeksi GB:n keppiä automaattivaihteeksi eikä saanu kun ykkösen silmään ?!?

 

Mutta viis siitä, leima tuli ja nyt keula tonttiin ja konttiin strokee.

 

Puavo@dwl.fi

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...