Jump to content
Timppa

Talleissa tapahtuu?

Recommended Posts

niin mitäs talleilla tapahtuu? onko uusia HULLUJA projekteja tulossa, vaiko tavallisia harraste volkkareita..? pistä kuvaa tulemaan.. itsellä olis tarkotus elvyttää Leivon vanha kiihdytys ovaali takaisin kadulle..

post-13-13888357650605_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Timppa,et saa tota tollasenaan kadulle rekisteröityä. Ellet sitte vaiha ton kopan pintapellit johonki muuhun pirssiin,mut sit taas se ei oo enää Maken vanha kilpuri.

Share this post


Link to post

sakke hei, pistä sää vaan ne vinkkarit tuleen nii pääsee projektissa eteenpäin..;) mikäs tossa on, kun pistää vaan puhallinkotelot kiinni ja keulapalan, sen jälkeen joku terve -58 pohjalevy kiinni.. eihän siinä nytkään ole enää kun maken kilpurin kuoret, se putkirunko jonka möit ei ole leivon tekemä..

Share this post


Link to post

Katugasserii laitellaan edustus / kilpakuntoon... Muutoksia lähinnä koneeseen, alustaan, vanteisiin ja sisustaan (mitäs jäi jäljelle, no, kori, siihen ei tule vielä uutta maalia). Hommat jo hyvässä vaiheessa, eli urtsipeli on katukäytössä ennen wappua (uho).

 

Puavo@dwl.fi

Share this post


Link to post
Guest

Tallissa tapahtuu seuraavaa:

 

Subaru turbowagon korityöt ja cooleriasennus vaiheessa, pallokeulan asiakaskoneprojekti loppusuoralla, oma strokeri rojekti nytkii hiljalleen eteenpäin, jonossa on seuraava pallokeula koneremppa (asiakas), ja oma risulasi kori ja sähkötyöt odottaa tallin vapautumista, samoin Mazda takaveto koneenvaihto, samoin laikka-avon kattoprojekti ja muu kiva, ja sittenpitäis varmaan muuttaa 67 umpikuplan konetta, ja tehdä koritöitä hiukan ja sit ois kaksi muuta subarua mitkä pitäis siistiä ja myydä poies ja.....

kaikki jumittaa kun se turbolahna on tallissa kesken ja asiakaspallokeula tallin oven edessä hangessa ilman pataa.

 

Ei vapaa-ajan vietto ongelmia.

 

Jan

Share this post


Link to post

Audin 1.3 vesivessa loikkaamassa möhkön perälle meitsin tallissa...

 

Tavoitteena saada möhkö käyttöautoksi työmatka huristeluun (n. 60km/päivä) ja vapauttaa nykyinen käyttis harrasteautoksi.

Share this post


Link to post

hahaa, oikein! ei muutakun porat laulamaan.. ja niin edelleen. täytyy laittaa mun, 69 projektistakin kuvia, kunhan kerkee..

Share this post


Link to post
Guest fastghia

Ai että nuo vuksit on nätit Ghiassa... mitäs kokoa nuo etupään vanteet on, ihanko 4,5x15? Onko mimmoset gummit ja spacerit takana?

Share this post


Link to post

Saabatti (900turbo) myytiin just.

Kupla odottaa voimaa joka on rakenteilla seinän takana.

Audi odottaa varaosa-auton hakua ja monta neliötä peltiä.

post-85-13888357668241_thumb.jpg

Share this post


Link to post

No ei oo kyllä tuollaista tullut ikinä nähtyä :O

Coupe_blau.jpg

Share this post


Link to post

joo, näin tommosen Mustosen Turolla jossain vaiheessa.. tais olla parikin kappaletta maatumassa.. saa varmasti ihan menevän näkösen kun hieman päivittää..

Share this post


Link to post

Ja siellähän tuokin maatui, toinenkin pitäis hakea kunhan lumet sulaa.

 

Projektia on kyllä ihan riittämiin, mut tuo onkin sellanen haasteellinen ikuisuusprojekti... Vinkkejä otetaan mielellään vastaan että mistä tollaseen mahtaisi saada peltiä, jos mistään edes saa.

Share this post


Link to post

tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä.

Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :)

002.jpg

Share this post


Link to post

Siis tollanen kupee?

 

On se komee kyllä, ainoo vika on ja iso sellanen että on etuveto. Ei uskois.

 

Eikös jostain numerosta saa tietää kuinka paljon noita on rekisterissä? Mikä numero?

Share this post


Link to post
tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä.

Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :)

 

Liekö ollut sama jonka bongasin tänään Tampereella. Valkoinen ja uusilla EU-kilvillä (JAF-914). Ainakin ohi mennessään näytti varsin hyväkuntoiselta.

 

t. Mika

Share this post


Link to post
Guest

Mä oon kruisaillu yön pimeydessä muutamana iltana "asiakkaan" pallokeulalla.. parempi ku ei mitään. Ja pakko sitä on vähän sisäänajaa uudella koneell aennen luovutusta. Taidan ottaa kohta oman umpikuplan liikenteeseen tosin, on ollu niin hyvät kelit.

 

Jan

Share this post


Link to post

Mites se loota siin pallossa? Saitko siihen mitään järkee vai onko vaihteet ku wanhassa skaania linjurissa missä heitetään pykälät silmään?-)

Share this post


Link to post
Guest

Heh heh

 

Lodju toimii nyt niinku pitääkin.. kun kepin juuresta hakkasi 3-5mm maalikerroksen pois ja siivosi roskat veke, käänsi välilevyn oikein päin, hitsasi kepin juureen pikkuisen lisää materiaalia pois kuluneen tilalle, vaihtoi vaihteensiirtotangon etupään muoviholkin uuteen, ja laittoi samaisen tangon lodjun päähän niveleen uudet kumit ja vähän muokkasi kireämmäksi sitä kehikkoa... (tarvikenivelten kehikot on kieroja ja heikkoa materiaalia ja holkki on väärin tehty eikä paisu oikein kun sen huonolaatuisen liian terävillä kierteiden harjanteilla varustetun ruuvin ruuvaa sisään... uusista nivelistä ei kande käyttää kuin kumit)

 

Pikku juttu :)

 

Jan

Share this post


Link to post

Tähän on vahvistettava tuo Bugfuelin luonnehdinta noista nivelistä. Laitoin kans taannoin uuden ja hyvän nivelen ja ruuvatessa ihmettelin että minkä hiton takia se ei kiristy vaan jää ihan hempuliksi. Se kehys on tosiaan liian väljä ja ruuvisysteemi ihan sekunda. Muistaakseni vähän väänsin sitä kehystä ja laitoin ruuvin vanhasta tai jotakin.

Share this post


Link to post

Taiwan "Empi" osissa on ollu ennenkin jengaongelmia, ainakin mulla.

 

Onkohan ne tilanneet Venäjällä lattakierteitä ?

Share this post


Link to post
Guest Raggare

sama, ei meinaa olla oikei sopivia noi m6 tai m8 jengat, kai ne oli sit m7...

Share this post


Link to post
Guest

"Venäläinen pystykierre"

 

= otethan pultti joka kierteiltään sopii riittävän lähelle,

väännetään se väkivalloin niin pitkälle kun menee, ja pamautetaan isolla lekalla loppumatka perille.

 

Jan :)

Share this post


Link to post

TOOOSTAA!! kävin just ostamassa -63 rat-looker.. ja eiku tonttiin ja rookeria konttiin..:D 50e..

post-13-13888357674729_thumb.jpg

Share this post


Link to post

haha.. no vähään on romu.. ihan mätä joka kohdasta, mutta aina kun kiihdyttelee, niin kevenee samalla kun ruosteet ja sammaleet tippuu..:)

Share this post


Link to post
Guest

Noni,

 

sinne sitten vaan Iso Paha Pata ;)

 

Jan

Share this post


Link to post

K70:stä parsitaan ruostevaurioita - tarkoitus Toukokuun aikana saada liikenteeseen.

 

763.jpg

 

 

 

ja tavoitteena tallipaikka toukokuusta eteenkin päin....

Share this post


Link to post
Guest VwFreak

Tämmönen projekti tuli haettua noin kuukausi sitten, nykyään maalit on jo hiottu pois ja viikonloppuna pohjamaalit pintaan... parivuotta niin on ajossa...

 

521504_22_full.jpg

Share this post


Link to post

Laitetaan sitä tän vessanki kuva jatkoksi.Konetta starttaillaan,jotain pientä puuttuu niinku kuvasta näkyy.Jospa ensviikolla katastaan?

Share this post


Link to post

Eipä löytäny inssi huomautettavaa katsastuksessa, sanoi tosin että alapallonivelet oli väljät.

 

Tästä voidaan päätellä:

- ei kokeillu tööttiä kun se ei toimi

- alapallonivelissä saa olla enintään 2mm klappia, kun se niitä raudalla tarkasteli niin varmaan 5mm heitti...

- Luuli taas vaihteeksi GB:n keppiä automaattivaihteeksi eikä saanu kun ykkösen silmään ?!?

 

Mutta viis siitä, leima tuli ja nyt keula tonttiin ja konttiin strokee.

 

Puavo@dwl.fi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×