Timppa Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 niin mitäs talleilla tapahtuu? onko uusia HULLUJA projekteja tulossa, vaiko tavallisia harraste volkkareita..? pistä kuvaa tulemaan.. itsellä olis tarkotus elvyttää Leivon vanha kiihdytys ovaali takaisin kadulle.. Quote Link to comment
Sakke Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Timppa,et saa tota tollasenaan kadulle rekisteröityä. Ellet sitte vaiha ton kopan pintapellit johonki muuhun pirssiin,mut sit taas se ei oo enää Maken vanha kilpuri. Quote Link to comment
Timppa Posted March 2, 2004 Author Share Posted March 2, 2004 sakke hei, pistä sää vaan ne vinkkarit tuleen nii pääsee projektissa eteenpäin..;) mikäs tossa on, kun pistää vaan puhallinkotelot kiinni ja keulapalan, sen jälkeen joku terve -58 pohjalevy kiinni.. eihän siinä nytkään ole enää kun maken kilpurin kuoret, se putkirunko jonka möit ei ole leivon tekemä.. Quote Link to comment
-tipi- Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 tapahtuu, jos sais jossain välissä järjestettyä aikaa käydä tallissa! http://www.dwl.fi/tipi/stroker Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Katugasserii laitellaan edustus / kilpakuntoon... Muutoksia lähinnä koneeseen, alustaan, vanteisiin ja sisustaan (mitäs jäi jäljelle, no, kori, siihen ei tule vielä uutta maalia). Hommat jo hyvässä vaiheessa, eli urtsipeli on katukäytössä ennen wappua (uho). Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Guest Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Tallissa tapahtuu seuraavaa: Subaru turbowagon korityöt ja cooleriasennus vaiheessa, pallokeulan asiakaskoneprojekti loppusuoralla, oma strokeri rojekti nytkii hiljalleen eteenpäin, jonossa on seuraava pallokeula koneremppa (asiakas), ja oma risulasi kori ja sähkötyöt odottaa tallin vapautumista, samoin Mazda takaveto koneenvaihto, samoin laikka-avon kattoprojekti ja muu kiva, ja sittenpitäis varmaan muuttaa 67 umpikuplan konetta, ja tehdä koritöitä hiukan ja sit ois kaksi muuta subarua mitkä pitäis siistiä ja myydä poies ja..... kaikki jumittaa kun se turbolahna on tallissa kesken ja asiakaspallokeula tallin oven edessä hangessa ilman pataa. Ei vapaa-ajan vietto ongelmia. Jan Quote Link to comment
Ketsa Posted March 2, 2004 Share Posted March 2, 2004 Audin 1.3 vesivessa loikkaamassa möhkön perälle meitsin tallissa... Tavoitteena saada möhkö käyttöautoksi työmatka huristeluun (n. 60km/päivä) ja vapauttaa nykyinen käyttis harrasteautoksi. Quote Link to comment
Timppa Posted March 2, 2004 Author Share Posted March 2, 2004 hahaa, oikein! ei muutakun porat laulamaan.. ja niin edelleen. täytyy laittaa mun, 69 projektistakin kuvia, kunhan kerkee.. Quote Link to comment
Timppa Posted March 18, 2004 Author Share Posted March 18, 2004 uhhuh. viimeisin villitys.. Quote Link to comment
DOODAH Posted March 19, 2004 Share Posted March 19, 2004 Tää alkaa oleen verhoiluja vaille valmis... Quote Link to comment
Guest fastghia Posted March 19, 2004 Share Posted March 19, 2004 Ai että nuo vuksit on nätit Ghiassa... mitäs kokoa nuo etupään vanteet on, ihanko 4,5x15? Onko mimmoset gummit ja spacerit takana? Quote Link to comment
Timppa Posted March 20, 2004 Author Share Posted March 20, 2004 UPEITA LAITTEITA! Quote Link to comment
Guest Ranne Posted March 20, 2004 Share Posted March 20, 2004 Saabatti (900turbo) myytiin just. Kupla odottaa voimaa joka on rakenteilla seinän takana. Audi odottaa varaosa-auton hakua ja monta neliötä peltiä. Quote Link to comment
Timppa Posted March 20, 2004 Author Share Posted March 20, 2004 onkos toi audi 100 coupe? taitaa olla aika harvinainen? Quote Link to comment
-MITO- Posted March 20, 2004 Share Posted March 20, 2004 No ei oo kyllä tuollaista tullut ikinä nähtyä :O Quote Link to comment
-MITO- Posted March 20, 2004 Share Posted March 20, 2004 http://www.audi-100-coupe-s.de/ Quote Link to comment
Timppa Posted March 20, 2004 Author Share Posted March 20, 2004 joo, näin tommosen Mustosen Turolla jossain vaiheessa.. tais olla parikin kappaletta maatumassa.. saa varmasti ihan menevän näkösen kun hieman päivittää.. Quote Link to comment
Guest Ranne Posted March 21, 2004 Share Posted March 21, 2004 Ja siellähän tuokin maatui, toinenkin pitäis hakea kunhan lumet sulaa. Projektia on kyllä ihan riittämiin, mut tuo onkin sellanen haasteellinen ikuisuusprojekti... Vinkkejä otetaan mielellään vastaan että mistä tollaseen mahtaisi saada peltiä, jos mistään edes saa. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 28, 2004 Share Posted March 28, 2004 tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä. Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :) Quote Link to comment
Guest Ranne Posted March 28, 2004 Share Posted March 28, 2004 Siis tollanen kupee? On se komee kyllä, ainoo vika on ja iso sellanen että on etuveto. Ei uskois. Eikös jostain numerosta saa tietää kuinka paljon noita on rekisterissä? Mikä numero? Quote Link to comment
mikan Posted March 31, 2004 Share Posted March 31, 2004 tuommonen luunvalkoinen meni motarilla kohti Hämeenlinnaa viikko sitte :) oli komee, joku vanha harmaahapsi sitä ajo ylvään näkösenä.Ja maanantaina lisätään kuvaa maalatusta autosta :) Liekö ollut sama jonka bongasin tänään Tampereella. Valkoinen ja uusilla EU-kilvillä (JAF-914). Ainakin ohi mennessään näytti varsin hyväkuntoiselta. t. Mika Quote Link to comment
Guest Posted April 2, 2004 Share Posted April 2, 2004 Mä oon kruisaillu yön pimeydessä muutamana iltana "asiakkaan" pallokeulalla.. parempi ku ei mitään. Ja pakko sitä on vähän sisäänajaa uudella koneell aennen luovutusta. Taidan ottaa kohta oman umpikuplan liikenteeseen tosin, on ollu niin hyvät kelit. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted April 2, 2004 Share Posted April 2, 2004 Mites se loota siin pallossa? Saitko siihen mitään järkee vai onko vaihteet ku wanhassa skaania linjurissa missä heitetään pykälät silmään?-) Quote Link to comment
Guest Posted April 2, 2004 Share Posted April 2, 2004 Heh heh Lodju toimii nyt niinku pitääkin.. kun kepin juuresta hakkasi 3-5mm maalikerroksen pois ja siivosi roskat veke, käänsi välilevyn oikein päin, hitsasi kepin juureen pikkuisen lisää materiaalia pois kuluneen tilalle, vaihtoi vaihteensiirtotangon etupään muoviholkin uuteen, ja laittoi samaisen tangon lodjun päähän niveleen uudet kumit ja vähän muokkasi kireämmäksi sitä kehikkoa... (tarvikenivelten kehikot on kieroja ja heikkoa materiaalia ja holkki on väärin tehty eikä paisu oikein kun sen huonolaatuisen liian terävillä kierteiden harjanteilla varustetun ruuvin ruuvaa sisään... uusista nivelistä ei kande käyttää kuin kumit) Pikku juttu :) Jan Quote Link to comment
Olli Ristimäki Posted April 2, 2004 Share Posted April 2, 2004 Tähän on vahvistettava tuo Bugfuelin luonnehdinta noista nivelistä. Laitoin kans taannoin uuden ja hyvän nivelen ja ruuvatessa ihmettelin että minkä hiton takia se ei kiristy vaan jää ihan hempuliksi. Se kehys on tosiaan liian väljä ja ruuvisysteemi ihan sekunda. Muistaakseni vähän väänsin sitä kehystä ja laitoin ruuvin vanhasta tai jotakin. Quote Link to comment
Fileas Posted April 3, 2004 Share Posted April 3, 2004 Taiwan "Empi" osissa on ollu ennenkin jengaongelmia, ainakin mulla. Onkohan ne tilanneet Venäjällä lattakierteitä ? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted April 3, 2004 Share Posted April 3, 2004 sama, ei meinaa olla oikei sopivia noi m6 tai m8 jengat, kai ne oli sit m7... Quote Link to comment
Guest Posted April 4, 2004 Share Posted April 4, 2004 "Venäläinen pystykierre" = otethan pultti joka kierteiltään sopii riittävän lähelle, väännetään se väkivalloin niin pitkälle kun menee, ja pamautetaan isolla lekalla loppumatka perille. Jan :) Quote Link to comment
Timppa Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 TOOOSTAA!! kävin just ostamassa -63 rat-looker.. ja eiku tonttiin ja rookeria konttiin..:D 50e.. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Kaunis on, onnittelut! t: seppo Quote Link to comment
Timppa Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 haha.. no vähään on romu.. ihan mätä joka kohdasta, mutta aina kun kiihdyttelee, niin kevenee samalla kun ruosteet ja sammaleet tippuu..:) Quote Link to comment
Guest Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 Noni, sinne sitten vaan Iso Paha Pata ;) Jan Quote Link to comment
Timppa Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 no pitää ainakin yrittää..:D Quote Link to comment
joksa Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 K70:stä parsitaan ruostevaurioita - tarkoitus Toukokuun aikana saada liikenteeseen. ja tavoitteena tallipaikka toukokuusta eteenkin päin.... Quote Link to comment
Guest VwFreak Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Tämmönen projekti tuli haettua noin kuukausi sitten, nykyään maalit on jo hiottu pois ja viikonloppuna pohjamaalit pintaan... parivuotta niin on ajossa... Quote Link to comment
Sakke Posted April 6, 2004 Share Posted April 6, 2004 Laitetaan sitä tän vessanki kuva jatkoksi.Konetta starttaillaan,jotain pientä puuttuu niinku kuvasta näkyy.Jospa ensviikolla katastaan? Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 7, 2004 Share Posted April 7, 2004 Eipä löytäny inssi huomautettavaa katsastuksessa, sanoi tosin että alapallonivelet oli väljät. Tästä voidaan päätellä: - ei kokeillu tööttiä kun se ei toimi - alapallonivelissä saa olla enintään 2mm klappia, kun se niitä raudalla tarkasteli niin varmaan 5mm heitti... - Luuli taas vaihteeksi GB:n keppiä automaattivaihteeksi eikä saanu kun ykkösen silmään ?!? Mutta viis siitä, leima tuli ja nyt keula tonttiin ja konttiin strokee. Puavo@dwl.fi Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.