Marko Posted February 12 Share Posted February 12 1 hour ago, Maasturi said: Eikös se sinun entinen hyvä kaverisi kirjoittanut tänne että on sijoittanut uuteen yritykseensä omaa rahaa 150000 euroa? Sehän näkyy taseessa plus merkkisenä varasto arvona. Eikä se ole entinen kaveri. Kyllä me ollaan edelleen kavereita ja myöskin tekemisissä ihan säännöllisesti. 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 12 Share Posted February 12 2 hours ago, Maasturi said: Oletko Urbantoy huomannut että kukaan ei enää peukuta sinun kirjoituksia. Minähän just kirjoitan näitä peukutusten takia.. Voi hyvää päivää tai siis sun yrityksen osalta yötä taas 14 Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 4 hours ago, Urbantoy said: Minähän just kirjoitan näitä peukutusten takia.. Voi hyvää päivää tai siis sun yrityksen osalta yötä taas Oli ihan pakko peukuttaa 😂 9 Quote Link to comment
metake Posted February 13 Share Posted February 13 Jokos tämä on nähty? Siivotaanko ketjusta asiaan kuulumattomat kommentit pois, vai vieläkö jatketaan? 1 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 13 Share Posted February 13 12 minutes ago, metake said: Jokos tämä on nähty? Siivotaanko ketjusta asiaan kuulumattomat kommentit pois, vai vieläkö jatketaan? Antaa palaa vaan, sitten ku Maasturi tajuaa lopettaa ite siihen asti tulee aina vastapalloon.. Muutaman kerran jo vihjattu että lopettas, mutta ei se tajua selvää Suomea 1 Quote Link to comment
Broidi Posted February 13 Share Posted February 13 1 hour ago, metake said: Jokos tämä on nähty? Siivotaanko ketjusta asiaan kuulumattomat kommentit pois, vai vieläkö jatketaan? Elä nyt hyvä mies parasta ketjua lukota... Tässä menee aina safkikset mukavasti lueskellessa. :) 3 7 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 13 Author Share Posted February 13 On 2/11/2024 at 9:15 PM, Marko said: Mistäs sinä sen tiedät? Et niin mistään. Lopeta arvuuttelu ja pysy faktoissa. Tulipa tuossa mieleen yksi Markon tietotaito Kuplan moottoreista. Hän ajoi hätääntyneenä autollaan minun luokse ja kertoi että moottori on varmaankin hajalla kun sieltä kuuluu ylimääräinen ääni. Sanoin hänelle että kuulostellaanpa millainen se ääni on ja pyysin käynnistämään moottorin. Meni n. 10 sekuntia ja totesin hänelle että yksi pakosarjan ja sylinterikannen välinen tiiviste vuotaa. Se siitä hänen tietotaidostaan.... Quote Link to comment
Maasturi Posted February 13 Author Share Posted February 13 On 2/12/2024 at 2:24 AM, Marko said: Älä puhu paskaa, kukaan ei avaa toimivaa moottoria 50e nokan takia. Ei hitto mitä tarinaa. Avasin yhden käyttämättömän Kuplan moottorin asiakkaan pyynnöstä koska hänellä oli epäilys että hänen moottorin rakentajalle antamansa osat eivät ole joutuneet tuohon moottoriin? Hän oli merkinnyt ne uudet osat tunnistamista varten. Moottorista löytyi kaikkea muuta kuin omistajan antamat osat. Auto Bild lehti tekee esim. 100000 km. kestotestejä ja sen jälkeen auto puretaan osiin jolloin katsotaan osien kunto, monet osat laitetaan takaisin eikä niitä vaihdeta. Kuplan moottorin purkaminen on asiantuntijalta niin helppo homma että sen tekee muutamassa tunnissa. Jokkis puolella on nähty sellaisia remontteja Liiga kisoissa että moottori on hajonnut siten että mäntä ja kiertokanki on tullut lohkosta ulos. Silti sama auto ja kone korjattuna on ollut mukana parin tunnin päästä vauriohetkestä uudelleen kisassa. Markolta sellaiset työt eivät onnistuisi. Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 16 minutes ago, Maasturi said: Tulipa tuossa mieleen yksi Markon tietotaito Kuplan moottoreista. Hän ajoi hätääntyneenä autollaan minun luokse ja kertoi että moottori on varmaankin hajalla kun sieltä kuuluu ylimääräinen ääni. Sanoin hänelle että kuulostellaanpa millainen se ääni on ja pyysin käynnistämään moottorin. Meni n. 10 sekuntia ja totesin hänelle että yksi pakosarjan ja sylinterikannen välinen tiiviste vuotaa. Se siitä hänen tietotaidostaan.... Taas valehtelet. Minä en hätäänny moisista ja ko tapauksessa pakosarjan tiivisteessä ei ollut mitään vikaa. Enkä edes kysynyt asiaa sinulta. Totesit sen kun käynnistin auton pihalla. Vika oli ihan muualla ja tämänkin asian faktat on täällä esitetty aiemmin, ehkä hakutoiminto parantaisi muistiasi. 2 Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 5 minutes ago, Maasturi said: Avasin yhden käyttämättömän Kuplan moottorin asiakkaan pyynnöstä koska hänellä oli epäilys että hänen moottorin rakentajalle antamansa osat eivät ole joutuneet tuohon moottoriin? Hän oli merkinnyt ne uudet osat tunnistamista varten. Moottorista löytyi kaikkea muuta kuin omistajan antamat osat. Auto Bild lehti tekee esim. 100000 km. kestotestejä ja sen jälkeen auto puretaan osiin jolloin katsotaan osien kunto, monet osat laitetaan takaisin eikä niitä vaihdeta. Kuplan moottorin purkaminen on asiantuntijalta niin helppo homma että sen tekee muutamassa tunnissa. Jokkis puolella on nähty sellaisia remontteja Liiga kisoissa että moottori on hajonnut siten että mäntä ja kiertokanki on tullut lohkosta ulos. Silti sama auto ja kone korjattuna on ollut mukana parin tunnin päästä vauriohetkestä uudelleen kisassa. Markolta sellaiset työt eivät onnistuisi. Taas täyttä soopaa. Sinulla ei ole mitään käsitystä mikä minulta onnistuu ja mikä ei. 1 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 13 Author Share Posted February 13 1 minute ago, Marko said: Taas valehtelet. Minä en hätäänny moisista ja ko tapauksessa pakosarjan tiivisteessä ei ollut mitään vikaa. Enkä edes kysynyt asiaa sinulta. Totesit sen kun käynnistin auton pihalla. Vika oli ihan muualla ja tämänkin asian faktat on täällä esitetty aiemmin, ehkä hakutoiminto parantaisi muistiasi. Höpöpö.. olit hermostunut ja sanoit että uskaltaako tällä ajaa sitten kotitalliisi. Kun moottori ei ollut liian kuuma niin sanoin sinulle että laita kämmenesi 2 sylinterin kannen ja pakosarjan laipan kohdalle niin tunnet kun pakokaasu vuotaa ulos siitä kohti. Se taas siitä VW Kuplan tietotaidoistasi. Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 Oletin että Maasturin tieto taito on hiukan parempi VW moottoreista. Minä en kyllä osaa sanoa miten pakosarjan tiiviste voisi sijaita merkityssä paikassa. 1 1 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 13 Author Share Posted February 13 14 minutes ago, Marko said: Oletin että Maasturin tieto taito on hiukan parempi VW moottoreista. Minä en kyllä osaa sanoa miten pakosarjan tiiviste voisi sijaita merkityssä paikassa. 15 minutes ago, Marko said: Oletin että Maasturin tieto taito on hiukan parempi VW moottoreista. Minä en kyllä osaa sanoa miten pakosarjan tiiviste voisi sijaita merkityssä paikassa. Tuossa sinun moottorissa ja kansissa on kaikki täysin pielessä, rakentaja on ollut melkoinen "seppä". Kansissa on vuotoja joka paikassa...mutta nyt kyse oli 2 sylinteristä mutta olet laittanut punakynä merkinnän 1 sylinterin kohdalle ja siinäkin näkyy pakokaasuvuotoa pakosarjan laipan kohdalla. Ainoa paikka mihin pääsi kämmenellä testaamaan oli 2 sylinterin/laipan kohta josta se vuoto oli havaittavissa. Ykkös sylinterin kohdalle ei päässyt kädellä kokeilemaan tuleeko sen ja 2:n välistä pakokaasua ulos. Kuvassa on nähtävissä selkeästi että pakosarjan laipan ja kannen välissä on ollut pakokaasuvuotoja melko varmaan myös muissakin kuin kuvan laipassa. Se että vuotoja on ollut myös sylinteriputken ja kannen välissä on ollut lisäongelma jonka selvittäminen ei kuulunut minulle, totesin vain sen mikä oli selkeästi Markolle näytettävissä jonka hän itsekkin totesi kun näytin vuotopaikan. Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 7 minutes ago, Maasturi said: Tuossa sinun moottorissa ja kansissa on kaikki täysin pielessä, rakentaja on ollut melkoinen "seppä". Kansissa on vuotoja joka paikassa...mutta nyt kyse oli 2 sylinteristä mutta olet laittanut punakynä merkinnän 1 sylinterin kohdalle ja siinäkin näkyy pakokaasuvuotoa pakosarjan laipan kohdalla. Ainoa paikka mihin pääsi kämmenellä testaamaan oli 2 sylinterin/laipan kohta josta se vuoto oli havaittavissa. Ykkös sylinterin kohdalle ei päässyt kädellä kokeilemaan tuleeko sen ja 2:n välistä pakokaasua ulos. Kuvassa on nähtävissä selkeästi että pakosarjan laipan ja kannen välissä on ollut pakokaasuvuotoja melko varmaan myös muissakin kuin kuvan laipassa. Se että vuotoja on ollut myös sylinteriputken ja kannen välissä on ollut lisäongelma jonka selvittäminen ei kuulunut minulle, totesin vain sen mikä oli selkeästi Markolle näytettävissä jonka hän itsekkin totesi kun näytin vuotopaikan. Moottori toimi muuten ihan ok ja toimii edelleenkin vaikkakin eri autossa. Ainoa vika oli tuo vastinpinnan vuoto mikä korjaantui koneistamalla. Pakosarja pultattiin samoilla kuparitiivisteillä jotka siellä olikin. Toki ne hehkutettiin ennen asennusta kuten kuuluu. Eli taas kerran puhut satuja. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 13 Share Posted February 13 Ei näytä bunkkerissa olevan bisnestoiminta kovin aktiivista ku täällä aikaa meuhkata.. 4 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 13 Share Posted February 13 1 minute ago, Urbantoy said: Ei näytä bunkkerissa olevan bisnestoiminta kovin aktiivista ku täällä aikaa meuhkata.. Ja nyt niitä peukutuksia ku niiden takia tänne kirjoitellaan 😁 13 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 13 Author Share Posted February 13 (edited) 1 hour ago, Marko said: Moottori toimi muuten ihan ok ja toimii edelleenkin vaikkakin eri autossa. Ainoa vika oli tuo vastinpinnan vuoto mikä korjaantui koneistamalla. Pakosarja pultattiin samoilla kuparitiivisteillä jotka siellä olikin. Toki ne hehkutettiin ennen asennusta kuten kuuluu. Eli taas kerran puhut satuja. Odotetaan nyt tämän palstan moottoritekniikan ja vaurioanalyysien asiantuntijoiden lausuntoja tuohon Markon ongelmaan. Mitä todetaan tuosta ? Olen sanonut perustiedot siltä osin kun olen nähnyt sen ennen moottorin purkamista pelkästään moottoriluukun avaamalla. Nythän on kuvan perusteella tullut lisätietoa ongelmasta, kiinnittää huomiota edelleenkin se, että 2:n pakokanavan tiivisteen pinnasta ei ole valokuvaa jotta nähtäisiin miten paljon siitä pinnasta on vuotanut pakokaasua ulos ( sen huomasi myös Marko kun näytin vuotopaikan hänelle ). Tästä kehittyy mielenkiintoinen juttu kun mennään tieto/taito puolelle. .........Ps. olisi suotavaa että keskustellaan vain teknisistä asioista, herjausjutut ja muut roskat voitte kirjoitella tästä aiheesta vaikka Suomi24 sivustolle. Edited February 13 by Maasturi Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 13 Share Posted February 13 24 minutes ago, Maasturi said: Odotetaan nyt tämän palstan moottoritekniikan ja vaurioanalyysien asiantuntijoiden lausuntoja tuohon Markon ongelmaan. Mitä todetaan tuosta ? Olen sanonut perustiedot siltä osin kun olen nähnyt sen ennen moottorin purkamista pelkästään moottoriluukun avaamalla. Nythän on kuvan perusteella tullut lisätietoa ongelmasta, kiinnittää huomiota edelleenkin se, että 2:n pakokanavan tiivisteen pinnasta ei ole valokuvaa jotta nähtäisiin miten paljon siitä pinnasta on vuotanut pakokaasua ulos ( sen huomasi myös Marko kun näytin vuotopaikan hänelle ). Tästä kehittyy mielenkiintoinen juttu kun mennään tieto/taito puolelle. .........Ps. olisi suotavaa että keskustellaan vain teknisistä asioista, herjausjutut ja muut roskat voitte kirjoitella tästä aiheesta vaikka Suomi24 sivustolle. Hetkonen, kukahan se täällä on keskittynyt muiden haukkumiseen, uhkailuun ja muuhun paskaan.. Ehkä Maasturin itse pitäs ja oikeastaan ois aiheellista siirtyä sinne Suomi24seen.. Ainoa mikä siinä on että sieltä Maasturin tyylillä tulis potku persiiseen aika pian.. Lentäs ku kuppa Töölöstä pikaseen.. (pahoittelut Töölöläisille vertauksesta) 5 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 13 Share Posted February 13 Ihmeen hiljaa oltu Bunkkerissa.. Eiköhän se kohta paskamyrsky ala taas.. 1 1 Quote Link to comment
Marko Posted February 13 Share Posted February 13 5 hours ago, Maasturi said: Nythän on kuvan perusteella tullut lisätietoa ongelmasta, kiinnittää huomiota edelleenkin se, että 2:n pakokanavan tiivisteen pinnasta ei ole valokuvaa jotta nähtäisiin miten paljon siitä pinnasta on vuotanut pakokaasua ulos Muita kuvia ei ole kun missään muualla ei vikaa ollut. Muiden sylinterien vastinpinnat olivat tiiviitä. Samoin pakosarjojen. Mutta kirjottele sinä satuja, tiedän oman autoni hiukan paremmin kuin sinä. 1 Quote Link to comment
Tanhis Posted February 14 Share Posted February 14 16 hours ago, Maasturi said: Odotetaan nyt tämän palstan moottoritekniikan ja vaurioanalyysien asiantuntijoiden lausuntoja tuohon Markon ongelmaan. Mitä todetaan tuosta ? Olen sanonut perustiedot siltä osin kun olen nähnyt sen ennen moottorin purkamista pelkästään moottoriluukun avaamalla. Nythän on kuvan perusteella tullut lisätietoa ongelmasta, kiinnittää huomiota edelleenkin se, että 2:n pakokanavan tiivisteen pinnasta ei ole valokuvaa jotta nähtäisiin miten paljon siitä pinnasta on vuotanut pakokaasua ulos ( sen huomasi myös Marko kun näytin vuotopaikan hänelle ). Tästä kehittyy mielenkiintoinen juttu kun mennään tieto/taito puolelle. .........Ps. olisi suotavaa että keskustellaan vain teknisistä asioista, herjausjutut ja muut roskat voitte kirjoitella tästä aiheesta vaikka Suomi24 sivustolle. Eli kehut nyt itseäsi kun olet sanojesi mukaan ymmärtämättömän harrastajan lähettänyt ajamaan kansivuodon kanssa kotiin. 1 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 14 Author Share Posted February 14 On 2/13/2024 at 1:35 PM, Marko said: Oletin että Maasturin tieto taito on hiukan parempi VW moottoreista. Minä en kyllä osaa sanoa miten pakosarjan tiiviste voisi sijaita merkityssä paikassa. 1:sen pakotiiviste on vuotanut ja varmasti myös 2:sen. Huomio kiinnittyy myös punakynällä piirretyn ovaalikuvion yläreunassa olevaan halkeamaan... melkoisen tyhjänpäällä näyttää sylinteriputken yläpään tiivistepinta olleen. Pakotiivisteenä on ollut jäljistä päätellen kaikkea muuta kuin kuparitiiviste. En itse kasaisi edes Jokkis moottoriin tuollaista pakettia...Markolta on tainnut jäädä monta asiaa huomiomatta....se siitä ammattitaidosta. Quote Link to comment
Marko Posted February 14 Share Posted February 14 6 hours ago, Maasturi said: 1:sen pakotiiviste on vuotanut ja varmasti myös 2:sen. Huomio kiinnittyy myös punakynällä piirretyn ovaalikuvion yläreunassa olevaan halkeamaan... melkoisen tyhjänpäällä näyttää sylinteriputken yläpään tiivistepinta olleen. Pakotiivisteenä on ollut jäljistä päätellen kaikkea muuta kuin kuparitiiviste. En itse kasaisi edes Jokkis moottoriin tuollaista pakettia...Markolta on tainnut jäädä monta asiaa huomiomatta....se siitä ammattitaidosta. Kuten aiemmin totesin ainoa vuoto oli sylinterin vastin pinnassa. Mikäli olet yhtään ollut tekemisissä kansien kanssa niin varmasti tiedät että ”halkeama” tulee kun reikä suurennetaan 94mm sylinteriputkelle. Ainiin mutta niitä ei taideta roskapönttö autoissa käyttää. Mitä tiivisteisiin tulee niin erotan kyllä kuparitiivisteen ja kun ne olen sinne itse laittanut niin tiedän myös mitä siellä oli. Eli taas kerran puhut asioista mistä et tiedä mitään. 3 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) Myrskyvaroitus tulossa Bunkkerista kohta.. Edited February 14 by Urbantoy 1 1 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) Tämä ei nyt liity tähän keskusteluun.. Mutta laitetaan tänne ku tämä tuntuu elävän ihan kiitettävästi ja ollut keskustelua muuten.. Herännyt kysymys miten HerrMaasturi mainostaa ja myy yrityksensä tuotteita Myyntipalstalla.. Ei mene mulle jakeluun.. Yritystunnarit pitäs olla ja ne rajoittaa käytön ja markkinoinnin sitten sinne.. tai sitten vittuun koko palstalta.. Ainakin sitä kannatan itse.. Mutta en ole admin tai mode Samat säännöt pitäs olla kaikilla Edited February 14 by Urbantoy 3 Quote Link to comment
Tanhis Posted February 14 Share Posted February 14 27 minutes ago, Urbantoy said: Tämä ei nyt liity tähän keskusteluun.. Mutta laitetaan tänne ku tämä tuntuu elävän ihan kiitettävästi ja ollut keskustelua muuten.. Herännyt kysymys miten HerrMaasturi mainostaa ja myy yrityksensä tuotteita Myyntipalstalla.. Ei mene mulle jakeluun.. Yritystunnarit pitäs olla ja ne rajoittaa käytön ja markkinoinnin sitten sinne.. tai sitten vittuun koko palstalta.. Ainakin sitä kannatan itse.. Mutta en ole admin tai mode Samat säännöt pitäs olla kaikilla Itse miettisin että onko mennyt yrityksen ja omat tavarat sekaisin kun facebookissa joku Tapio yksityisenä myy uusia osia keiteleen koneen puhelinumerosta. 4 Quote Link to comment
Tanhis Posted February 14 Share Posted February 14 (edited) On 2/13/2024 at 2:18 PM, Urbantoy said: Ja nyt niitä peukutuksia ku niiden takia tänne kirjoitellaan 😁 Onnittelut Urbantoylle, tammi, ja helmikuun tykkäyskuningas palstalla. Edited February 14 by Tanhis 3 3 Quote Link to comment
Marko Posted February 14 Share Posted February 14 5 minutes ago, Tanhis said: Itse miettisin että onko mennyt yrityksen ja omat tavarat sekaisin Ei kyllä yllättäis yhtään sen verran sekavaa on kirjottelu täälläkin. Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 14 Share Posted February 14 6 minutes ago, Tanhis said: Onnittelut Urbantoylle, tammikuun tykkäyskuningas palstalla. Tätä ei ole kyllä haettu.. Mutta tämä yks tampio ei saa viimestä sanaa.. Se on varma.. Tarpeeks saanut sen uhkailuista.. 4 Quote Link to comment
Racing Posted February 14 Share Posted February 14 On 2/13/2024 at 1:35 PM, Marko said: Kun kuvaa katsoo niin mun mielestä kansi on kyllä niin paljon laskettu, että sylinteriputken tiivistävä vastapinta on mennyt osittain puhki,tiivistyspintaa on enää olemattoman vähän pinnapultin kohdalla,pinnapulttien väli aukee aina 94 avatessa kuten kuuluukin mutta ei sylinteriputken tiivistys vastapinnasta. Tuo vuoto on mahdollisesti johtunut siitä kun kannen materiaali on enää ohut vastinpinnalla ja kuumana pääsee muuttamaan muotoaan. 94 putkelle ei vakiokannessa ole paljoa varaa laskea materiaali loppuu,tästä oli joskus täällä juttuakin kuvien kera. Ajattelin vain kommentoida jos joku rakentaa 94 konetta vakiokansista niin tuon kanssa kannattaa olla tarkkana. 1 Quote Link to comment
Marko Posted February 15 Share Posted February 15 Mä ajoin noilla yli 10k kilometriä sitä en tiedä paljonko seuraava on ajanut ja edelleen toimii. Myös minua ennen olivat toisaalla. Joten kyllä ne melko hyvin on kestäneet. Quote Link to comment
Gerbiili Posted February 15 Share Posted February 15 Kyllä näitä on täälläkin käytetty ongelmitta tuttavapiirissä. 42mm asennuskorkeutena 8000 kiertävissä koneissa. 3 1 Quote Link to comment
Marko Posted February 15 Share Posted February 15 5 hours ago, Gerbiili said: Kyllä näitä on täälläkin käytetty ongelmitta tuttavapiirissä. 42mm asennuskorkeutena 8000 kiertävissä koneissa. Taitaa olla värjätty kuulakärkikynän jousi kuvassa kun ei viisari nouse mihinkään. 😁 1 3 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 15 Share Posted February 15 8 minutes ago, Marko said: Taitaa olla värjätty kuulakärkikynän jousi kuvassa kun ei viisari nouse mihinkään. 😁 Hyvin testattu, siniraidat on parhaita.. Ja Maasturi ite peukuttanut.. eli taas paskaa sinisistä.. 2 Quote Link to comment
arvuuttaja Posted February 16 Share Posted February 16 Sinisillä värimerkinnöillä olevat venttiilinjouset. Näillä ei saanut type-4 konetta sakkaamaan 46/38 venttiileillä 8000 kierroksilla nokan ollessa 330/310 ast. Näitähän on sovellettu mm. jokamiesluokan ajoneuvoihin Sitikkaan, Volvoon, Fiattiin, yms.. 3 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 18 Author Share Posted February 18 (edited) On 2/15/2024 at 9:33 PM, Urbantoy said: Hyvin testattu, siniraidat on parhaita.. Ja Maasturi ite peukuttanut.. eli taas paskaa sinisistä.. No no no ! minne hävisivät peukuttajat Marko - Tanhis - Urbantoy - Jorrma - select - splitti 51 - Sami O - Kurre - metake - Jake 82 - JustinCase - JaniM - ovaaliheppu - Broidi - Jooo - marski - Ketsa - Janne Välilä ym. ym. kun kolme asiantuntijaa laittoivat omakohtaiset kommenttinsa näkyviin ?.... tulipa kovin hiljaista. Edited February 18 by Maasturi Quote Link to comment
Juuse Posted February 18 Share Posted February 18 No en nyt mitään hehkuttais jos kolme puoltaa tuotetta. Ja vielä melko ympäripyöreillä puheilla. Jos olis edes 30 niin vois jo alkaa puhua referenssistä. 4 Quote Link to comment
Urbantoy Posted February 18 Share Posted February 18 50 minutes ago, Maasturi said: No no no ! minne hävisivät peukuttajat Marko - Tanhis - Urbantoy - Jorrma - select - splitti 51 - Sami O - Kurre - metake - Jake 82 - JustinCase - JaniM - ovaaliheppu - Broidi - Jooo - marski - Ketsa - Janne Välilä ym. ym. kun kolme asiantuntijaa laittoivat omakohtaiset kommenttinsa näkyviin ?.... tulipa kovin hiljaista. Jaa bunkkerista on tärpättipullon kera herätty.. Johan sitä muutama päivä että ei tarvinnut kommentoida.. Markon kanssa juteltiin että onkhan lääkitys saatu kohdilleea vai meniköhän kohtaus ohi.. Mutta tämä jatkuu vaan.. Paskojahan ne sun vieterit on jos muutama vaan niitä kehuu.. 3 Quote Link to comment
Maasturi Posted February 18 Author Share Posted February 18 42 minutes ago, Urbantoy said: Jaa bunkkerista on tärpättipullon kera herätty.. Johan sitä muutama päivä että ei tarvinnut kommentoida.. Markon kanssa juteltiin että onkhan lääkitys saatu kohdilleea vai meniköhän kohtaus ohi.. Mutta tämä jatkuu vaan.. Paskojahan ne sun vieterit on jos muutama vaan niitä kehuu.. Markon juttuihin ei ole yhtään luottamista...kysy seuraavan kerran Markolta että mitenkäs sen Kaisan kanssa meni ? ilmeisesti aika kehnosti kun antoi kenkää ? Quote Link to comment
splitti51 Posted February 18 Share Posted February 18 1 hour ago, Maasturi said: No no no ! minne hävisivät peukuttajat Marko - Tanhis - Urbantoy - Jorrma - select - splitti 51 - Sami O - Kurre - metake - Jake 82 - JustinCase - JaniM - ovaaliheppu - Broidi - Jooo - marski - Ketsa - Janne Välilä ym. ym. kun kolme asiantuntijaa laittoivat omakohtaiset kommenttinsa näkyviin ?.... tulipa kovin hiljaista. Kun lääkitys on kunnossa niin ei tarvitse kaikkea peukuttaa. 10 nappia päivässä tällä hetkellä itsellä, siniset napit puuttuu silti. On määrätty ainoastaan valkoisia, keltaisia ja punaisia nappeja. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.